skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:37:48
25.06.2015
25.06.2015
Fifa
-> T: Pěkný pěkný :-)
22:11:03
25.06.2015
25.06.2015
T
-> Eidy: : a že ne ?
-> Milan 136: : jako vždy...bohužel než jsem Tě otravoval, tak jsem se měl řídit heslem dvakrát měř a jednou řež
-> Tuner#2: : to já chtěl taky,ale nějak mi nestačila
-> Milan 136: : jako vždy...bohužel než jsem Tě otravoval, tak jsem se měl řídit heslem dvakrát měř a jednou řež
-> Tuner#2: : to já chtěl taky,ale nějak mi nestačila
16:22:58
25.06.2015
25.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mantrabeach 25.06.15 12:22:39: Az budu mit hotove auto
-> T 25.06.15 15:13:18: Pecka, ja dal jenom plastovou...
-> T 25.06.15 15:13:18: Pecka, ja dal jenom plastovou...
16:09:57
25.06.2015
25.06.2015
Milan 136
-> T: parada. Jak jsi to vytvoril?
15:49:45
25.06.2015
25.06.2015
Eidy
-> T: Wow. Kvůli to mu by si jeden udělal díru do kastle jen proto, aby mohl mít takovou zátku.
15:27:56
25.06.2015
25.06.2015
T
-> Luky: :
15:25:10
25.06.2015
25.06.2015
Luky
-> T: není ten čpunt zbytečně těžký? Samolepka by jistě odvedla stejnou práci
15:04:02
25.06.2015
25.06.2015
T
trvalo to,ale už je konečně anténa pryč...
12:22:39
25.06.2015
25.06.2015
Mantrabeach
-> Tuner#2: kdypak planujete sraz?kdybych byl doma přijel bych se podívat pokud bych mohl.
17:23:57
23.06.2015
23.06.2015
T
-> Tuner#2: :
17:04:56
23.06.2015
23.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: -> T: Honzovo sraz probehne konzultaci s Vami panove
13:07:26
23.06.2015
23.06.2015
T
-> Eidy: : nene, na druhou stranu... Orlí hnízdo, ale jak píšu, není to jisté...s..e mě to :-/
doufám, že mi minimálně vyjde ten Honzovo sraz.....
doufám, že mi minimálně vyjde ten Honzovo sraz.....
10:47:25
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
-> T: To Maďarsko? Opít se můžeš i v Pohoří. Ale jo no, tak uvidíš.
10:44:13
23.06.2015
23.06.2015
T
-> Eidy: : ještě nevím, že mi tam banda kámarádů hodila vidle s jedním výletem, na který se chystám už několik let :-/
10:08:21
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
-> MOLSO: Další další je až za 3 týdny, tak mě neblbni.
10:06:52
23.06.2015
23.06.2015
MOLSO
-> Eidy: u mna je dalsi vikend ten co teraz nasleduje
10:05:38
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
-> MOLSO: Jak další? Je to příští týden, čili příští víkend.
10:00:43
23.06.2015
23.06.2015
MOLSO
-> Eidy: som na to pozeral a je to az dalsi dalsi vikend .... no malem som si kákol
asi aj tak nestihnem do motoru natlacit vitaminy od urbiho a par dni pred zrazom to rozoberat nechcem lebo sa vzdy ako na potvoru nieco vykundí ..... asi to pre istotu necham tak
asi aj tak nestihnem do motoru natlacit vitaminy od urbiho a par dni pred zrazom to rozoberat nechcem lebo sa vzdy ako na potvoru nieco vykundí ..... asi to pre istotu necham tak