skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:19:08
16.12.2015
16.12.2015
T
vyhodil jsem motor z erka, nalakoval a takhle to dopadlo aneb předčasné vánoce člověk si má občas udělat nějakou radost
18:27:32
14.12.2015
14.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.12.15 18:01:12: Tak mě je jedno co si tady o mě myslí skupinka vysíračů jak je třefně pojmenoval Pavel. Ty co mě znají vědí jaký jsem a pokud se někdo nechává strhnout "davem", je to jen jeho problém...
18:01:12
14.12.2015
14.12.2015
T
-> Tuner#2: : a proto by jsi se měl nad tím zamyslet, když to nechápeš od takových lidí jako je Eidy nebo já ani jeden to s tebou nemyslíme zle a jestli si myslíš, že takhle rozhodně nasráno na hlavě nemáš, tak nevim nevim.....zapřemýšlej kolik lidí si tady o Tobě co myslí a to jen kvůli tomu, že si nenecháš srát na hlavu jak píšeš a více na vánočním večírku
17:51:27
14.12.2015
14.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.12.15 17:32:20: Proč bych to měl brát jako spyknutí? Proč bych nemohl vyjádřit svůj nesouhlas s obdivem vytuzené R5tky? Honzo, fakt tohle nechápu a už vůbec ne od Tebe...
17:32:20
14.12.2015
14.12.2015
Eidy
-> Tuner#2: Jasný, všichni na Zemi se tu spikli proti Tobě. Ale chápu, že vkus a nadání na všechno nemá každý a tak nás to žere.
16:04:58
14.12.2015
14.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.12.15 12:32:48: A to si mám jako nechat s*át na hlavu? To opavdu Tome neumím a zas tak bych to nepřeháněl, že všechna témata se musí uzavřít kvůli mě - už mluvíš jak určitá skupina lidí na virtu o kterých nedávno psal Pavel P. a to mě docela mrzí...
14:39:24
14.12.2015
14.12.2015
T
náhodou se doma neválí někomu plynový pedál navíc ?
14:38:50
14.12.2015
14.12.2015
T
-> radekp: : díky, dneska zjistim co ve městě a kdyžtak tady
12:46:02
14.12.2015
14.12.2015
radekp
12:32:48
14.12.2015
14.12.2015
T
-> m8rinek: : dneska skočím do krámu a uvidím....v metráži tady asi seženu,ale chtěl jsem s koncovkama na zajištění
-> Tuner#2: : vim to a pořád to moc nechápu...což je Tvoje věc,ale opravdu mě nebaví, že ve většině procentech témat se s někým hádáš a díky tomu to téma můžu vzít a zavřít, protože je tam jen a jen dokola hromada hnoje....
-> Tuner#2: : vim to a pořád to moc nechápu...což je Tvoje věc,ale opravdu mě nebaví, že ve většině procentech témat se s někým hádáš a díky tomu to téma můžu vzít a zavřít, protože je tam jen a jen dokola hromada hnoje....
11:46:32
14.12.2015
14.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.12.15 08:19:08: Vsak ja pocital, napsal jsem strucne svuj nazor s tim, ze dal neni treba reagovat, ale kdyz na nej byla odpoved, ze vetsi pitomost uz dlouho misti mistr necetl, tak ja nejsem z tech co sedi v koute a mlci... To uz by jsi za ty roky mohl Tomasi vedet.
10:36:35
14.12.2015
14.12.2015
m8rinek
-> T: Pokud to ještě vzřešené nemáš, tak bowden v metráži jde koupit, třeba v moto-ustinl...
10:28:37
14.12.2015
14.12.2015
T
-> Eidy: : tomu bych rád předešel, tak se pokusim sehnat v celku a kdyžtak v nejhorším jen přendám koncovky...uvidíme,ale představu mám :-)
08:29:47
14.12.2015
14.12.2015
Eidy
-> T: Jo tak. Já mel bovden taky nastavovanej, ale nacpal jsem to do trubičky, takže to nebylo zlomený a nemusel jsem se bát o prodření struny/lanka.
08:19:08
14.12.2015
14.12.2015
T
-> Tuner#2: : víš kdyby jsi raději někdy napočítal do deseti....nebo klidně do sta a šel si ven zaběhat nebo co já vim, jen aby jsi nepsal ty dlouhosáhlé slohy tady na virtu.....nepřipadá Ti divný, že 90% hádek se tady vedou jen a jen s Tebou ? nemohl by jsi prostě jen napsat svůj názor a dál ho neobhajovat ?
ani na tohle kdyžtak nereaguj, jen se zamysli
ani na tohle kdyžtak nereaguj, jen se zamysli
21:00:49
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.12.15 18:59:10: Tak to je blbý, když to překáží do výhledu, nickéně bych to dal pod výřez volantu do přístrojovky. I tam je to krsně v periferním vidění a jen si nastavíš jas ledek. Co se týče názoru ostatních já beru názor, pokud si to někdo odzkoušel a ne aby hned označil opačný názor pitomostí...
18:59:10
13.12.2015
13.12.2015
T
-> Eidy: : ne, původní majitel to dal dohromady ze tří částí opět se mi vrací na co jsem nesáhnul při renovaci
-> Tuner#2: : protože na výhled překáží volant a do palubky se mi zasahovat nechce a stejně mi to přijde moc nízko....a co se týká názorů ostatních, tak mají jen jiný názor než Ty
-> Tuner#2: : protože na výhled překáží volant a do palubky se mi zasahovat nechce a stejně mi to přijde moc nízko....a co se týká názorů ostatních, tak mají jen jiný názor než Ty
13:44:37
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.12.15 12:44:33: Pěkný, ale proč takhle stranou? Dal bych to přesně pod výhled kam koukáš, tam to je k nezaplacení, byť tady jistí členové na to mají jiný názor
13:38:53
13.12.2015
13.12.2015
Eidy
-> T: Jako že se bovden překlepal nebo co?