-> Milan 136: uvidíme
-> Tuner#2: hotovo , vyřešeno, kola už jsou doma a OK
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:01:53
09.02.2016
09.02.2016
T
20:52:56
09.02.2016
09.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.02.16 20:20:48: Jen upřesním, že Wencovi (respektive Predatorovi) jo a poslechni ho s tou středovkou, škoda, že se to neodchytilo dřív.
20:41:40
09.02.2016
09.02.2016
Milan 136
-> T: tak jasne. Ne vzdy se to vyplati. Za me bych barvu nechal, libi se mi to
20:38:24
09.02.2016
09.02.2016
T
-> Milan 136: všechno jde, jen někdy za jakou cenu
-> mirecek.666: ještě nevím,ale asi něco jiného
-> havlik: všechno zavařit a hezky znova a pořádně
-> mirecek.666: ještě nevím,ale asi něco jiného
-> havlik: všechno zavařit a hezky znova a pořádně
20:36:00
09.02.2016
09.02.2016
havlik
-> T: viděl sem něco na fb a co s tim vlastně dělal ?
20:23:48
09.02.2016
09.02.2016
mirecek.666
-> T: odstín bude stejnej nebo něco novýho?
20:22:18
09.02.2016
09.02.2016
Milan 136
-> T: super. Říkal jsem, že to musí jít
20:20:48
09.02.2016
09.02.2016
T
kola jsou doma připravena k lakýrovi....díky patří Vencovi z Rokycan
21:13:41
07.02.2016
07.02.2016
T
-> CpEaRjHaY-průserář: je to zaprášený, nic světoborného
-> Antony: a jéje, tak snad dopadnu lépe
-> Antony: a jéje, tak snad dopadnu lépe
20:22:58
07.02.2016
07.02.2016
Antony - zrušená registrace
-> T 07.02.16 20:08:35: nechci tě strašit, ale tohle nepomůže, vždycky cokoliv najdu na zemi
20:18:05
07.02.2016
07.02.2016
CpEaRjHaY-průserář
-> T: Chladič e zastříkaný barvou? Nebo to je nějaká jiná vychytávka?
20:08:35
07.02.2016
07.02.2016
T
moc se toho neděje....kola se ještě řeší, leč nejhorší máme za sebou....
tak konečně nebude nic létat po autě....
tak konečně nebude nic létat po autě....
21:46:55
25.12.2015
25.12.2015
TTomas
-> mirecek.666: Řekl bych, ze je to třetí roztec.
21:34:04
25.12.2015
25.12.2015
mirecek.666
-> T: co jsou ty nový díry? Asi to jsou záslepky jen nechápu proč to někdo převrtal do těch záslepek.
20:26:17
25.12.2015
25.12.2015
TTomas
To není vůbec pěkný nicméně bych to zavaril at je to co je to. Na elektron bych to netipoval, ale i ten jde vařit. Doporucuju pana Drastu. Lepšího přes kola nenajdes.
20:12:15
25.12.2015
25.12.2015
T
kdyby to praskalo v původních dírách tak mi to nevadí,ale praskala barva okolo rozteče 4 x 130, tak jsme to nechal opískovat a vypadá to něco jako zátky a pak převrtaná rozteč,ale jelikož praskala barva, tak mam strach, že se to hýbe a moc se mi to nelíbí :-/
13:43:01
25.12.2015
25.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 25.12.15 09:45:35: Jak už jsem psal, odvez to Wénovi než to nechat posuzovat někým, kdo viděl elektron asi jen z letedla. Dle barvy po opískování se mě to jako elektron nezdá (jasně může klamat fotka, ale elektron bývá tmavší a nemá po tolika letech a opískování tak hladký povrch). Já bych to min. zkusil, max. Tě po jednom kolu řekne, že to nejde ale s jistotou.