skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
17:28:12
05.11.2016
05.11.2016
radekp
-> T: musí to být skličující..ale pokud to jde opravit, tak hup na to...ať Tě to nežere...štěstí, že to nebylo silným motorem...
14:38:30
05.11.2016
05.11.2016
SO545
Chvala bohu je to kozmetika. Trosku hydrauliky , zvaracky a zase bude ako za mlada.
A ako pise MVM si OK a to je zaklad.
Jazdim rekreacne motorky. Zatial len poskrutkovana noha a jedna motorka v totalke.
Vycislena skoda 17000e. :-) Totalka.
Tiez som su kupil 100vecku na blbnutie. Ked ju dokoncim urcite to bude menej bolestive a
100% lacnejsie.
Nech to mas cim skor minimalne zrovnane.
A ako pise MVM si OK a to je zaklad.
Jazdim rekreacne motorky. Zatial len poskrutkovana noha a jedna motorka v totalke.
Vycislena skoda 17000e. :-) Totalka.
Tiez som su kupil 100vecku na blbnutie. Ked ju dokoncim urcite to bude menej bolestive a
100% lacnejsie.
Nech to mas cim skor minimalne zrovnane.
14:04:44
05.11.2016
05.11.2016
castrol
-> T: na rozobrane auto sa krajsie pozera ako na naburane
12:34:40
05.11.2016
05.11.2016
maca
-> T 05.11.16 09:16:27: věřím, že to dáš do pořádku
12:26:45
05.11.2016
05.11.2016
U-Geen
-> T: no neni to peknej pohled, ale mohlo bejt i hur. hlavne ze ses ok a auto... to se opravi :)
09:30:37
05.11.2016
05.11.2016
MVM
-> T: Ahoj,to není o tom omylný/neomylný.. Je to (tím myslím motorsport obecně) o krocení emocí. Jak to říká můj šéf závodníkům kteří i pozdějším věku začínají: " Je to jako bys chtěl v běhu ze začátku hned stovku překážek zaběhnout pod deset vteřin" Zkrátka to nejde. Musel bys v tom autě sedět každý den a trénovat. Takže spíš jako nejlepší ponaučení kdybys věděl přesně co se stalo a kde jsi to "podcenil" - taková chyba kterou se učíš je nejlepší. Ono na moto závodech se padá a šroubují kosti titanem,v autech se tolik nešroubují kosti ale zase se ničí auta .. Důležitý je s tím v duchu počítat - tohle se může na okruhu stát každýmu, a kolikrát je i horší,když za to člověk nemůže a dostane ránu (třeba na dveře) od někoho jinýho a auto má rozbitý stejně
09:15:50
05.11.2016
05.11.2016
T
Tak se mi to od včerejška rozleželo v hlavě a asi by bylo nefér se nepodělit o to, jak to dopadlo a třeba se někdo opravdu ponaučí, že nejsme neomylný...
08:20:00
05.11.2016
05.11.2016
onba
O tom je motorsport. Bud mas prachy a jen si koupis auto, nebo ho stavis nekolik let, jako my a na to staci jen jedna zatacka, aby bylo vsechno v prdeli. Kazdopadne si to chce vzit ponauceni a pustit se do toho znova... Videl jsem mraky rozbitych staveb a nasledky byly i mnohem horsi.Muzes byt rad, ze to byly jen svodidla a ne treba strom.
15:22:43
03.11.2016
03.11.2016
T
-> Antony: , -> sikula: tak to odpovídá té rychlosti a že nic nevím
-> minno: stolice uvidíme...jinak špatný článek mezi sedačkou a volantem....
-> minno: stolice uvidíme...jinak špatný článek mezi sedačkou a volantem....
13:29:26
03.11.2016
03.11.2016
minno
-> Tuner#2: To sú otázky...Logicky nečítam všetky príspevky vo všetkých vláknach...
12:25:00
03.11.2016
03.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 03.11.16 09:21:25: Necetl jsi tema o Mostu?
09:21:25
03.11.2016
03.11.2016
minno
-> T: Ou, tak to ma mrzí, čo sa ti prihodilo :/ Takže karoséria pôjde asi na stolicu, čo?
22:17:11
02.11.2016
02.11.2016
sikula
-> Antony - zrušená registrace 31.10.16 21:06:46: Tome, jak píše Tonda.. Držím palce.
21:06:46
31.10.2016
31.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: výjezd ze zatáčky, moc plynu, pozdě kontra. Přetáhlo tě to. Pak už s tím nešlo vůbec nic dělat. Myslím, že Šikula, říkal, když jsi byl ještě na asfaltu, " kluci, to jsou svodidla" a měl bohužel pravdu
20:56:56
31.10.2016
31.10.2016
T
levej zadek je vidět pomuchlanej + je celý +- o 1 cm zlomený, druhá strana asi i s tím nebo nevím, že příčka mi přijde OK a předek je podběh na výměnu, kus vaničky, lehce bouchlá nádrž a pravý podběh je taky tak +- o 1 cm vyosený......takže tak :-/
-> Vojťas: , -> Antony: a jste schopný mi říct, co se tam stalo ? vůbec si tu zatáčku nepamatuju
-> Vojťas: , -> Antony: a jste schopný mi říct, co se tam stalo ? vůbec si tu zatáčku nepamatuju
19:55:02
31.10.2016
31.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: přesně jak píše Vojťas, každopádně držím palce, takhle to nevypadá až tak zle.
19:45:35
31.10.2016
31.10.2016
Vojťas
-> T: Takhle to nevypada zle...stal jsem taky nad tou zatačkou a když jsi vyjel ven brzdil sem očima...a pak se mi uplne sevřel žaludek, bylo mi z toho hrozně. Tak že držím palce
19:43:23
31.10.2016
31.10.2016
Eidy
-> T: No slušný. A jak to vypadá po obhlídce škod? Ještě něco dalšího, než jsme si mysleli?
19:37:44
31.10.2016
31.10.2016
Nwkt
-> T: A před odstrojením?