skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:05:27
23.12.2016
23.12.2016
vhml
-> George88 23.12.16 21:02:48: to není bez rámu dobrej nápad.
21:02:48
23.12.2016
23.12.2016
George88
-> T: Jak jsi o něco níž psal o zavaření střešního okna, tak.. www.dragracingteam.cz/pro
ducts-page/.../laminatova-
strecha-na-skoda-110r :)
20:39:33
23.12.2016
23.12.2016
T
-> Tomaso435: díky,ale tak nějak jsem si udělal svoji formu a uvidíme, co z toho bude
20:38:05
23.12.2016
23.12.2016
Tomaso435
-> T: něco sem hledal a narazil na toto,
www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/.../laminatovy- naraznik-predni
www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/.../laminatovy- naraznik-zadni
třeba v rámci odlehčení by se to mohlo hodit
www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/.../laminatovy- naraznik-predni
www.dragracingteam.cz/pro ducts-page/.../laminatovy- naraznik-zadni
třeba v rámci odlehčení by se to mohlo hodit
20:24:25
23.12.2016
23.12.2016
T
Jinak jsem dneska přivezl ještě něco málo dílů, ale pořád mi chybí zadní panty na kapotu...respektive jsem zjistil, že je mám ohnutyna všechny strany :-(
20:03:37
23.12.2016
23.12.2016
T
-> castrol: no ono neni moc dílů. které nejsou na lak....respektive jen střecha a tam asi rovnou zavařím střešní okno, takže celolak.....
-> M@rtin: to jen vypadá....chybí kus předku a ten bude horší budu informovat
-> M@rtin: to jen vypadá....chybí kus předku a ten bude horší budu informovat
17:20:11
23.12.2016
23.12.2016
M@rtin
-> T: Dyk máš skoro hotovo ....
13:46:26
23.12.2016
23.12.2016
castrol
-> T: a bude potom celolak ci sa len bude dostriekavat?
19:17:18
22.12.2016
22.12.2016
T
-> U-Geen: kéž by
-> M@rtin: budu rád za podzim
-> M@rtin: budu rád za podzim
19:11:38
22.12.2016
22.12.2016
M@rtin
-> T 21.12.16 18:53:30: Paráda Tome ...... na jaře v Mostě ....
13:29:17
22.12.2016
22.12.2016
U-Geen
-> T: dyk uz je to skoro horovy :-) parada
13:11:21
22.12.2016
22.12.2016
T
díky pánové,ale tak dobře na tom ještě nejsem, jak to vypadá...ale něco málo se udělalo včera, byl u mě na skok Petr, tak jsem ho využil na práce, které jsou v jednom na prd
11:45:38
22.12.2016
22.12.2016
Luky
-> T: paráda Jsem rád, že se Ti to daří
06:58:49
22.12.2016
22.12.2016
MATTESS
-> T: JOOOO!
21:21:54
21.12.2016
21.12.2016
ZdrubT
-> T: Opravdu hezké. Jen tak dál.
21:17:31
21.12.2016
21.12.2016
Eidy
-> T: Boží! :))
19:00:23
21.12.2016
21.12.2016
castrol
-> T: cierno biela bude
08:26:52
13.12.2016
13.12.2016
T
Nahodou by se nenašel dneska kolem poledne nekdo, kdo by mi v Praze na okruhu vyzvednul predni kapotu ?
16:18:51
12.12.2016
12.12.2016
T
hurá, vanička je doma, díky členovi -> J.T.: :-)
už chybí jeden nejiný díl, bez kterého můžu dělat :-)
už chybí jeden nejiný díl, bez kterého můžu dělat :-)