skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:08:16
03.02.2023
03.02.2023

T
-> m8rinek 02.02.23 18:52:26: nic moc se mi tam nechce vymýšlet po pravdě.....oživíme a uvidíme co časem bude.
18:52:26
02.02.2023
02.02.2023

m8rinek
-> T: vymysli cidlo na vacku (mpi/fabia blok?) at se zbavis waste spark a 2x polovicni davky vstriku..
16:58:21
01.02.2023
01.02.2023

T
-> Mates 01.02.23 12:49:08: chci ho už dlouho, ale než byl barák tak jsem nechtěl erko rozebrat a tak nějak díky rodině stárnu a víc si uvědomuju co to je za skořápku…..



12:49:08
01.02.2023
01.02.2023

Mates
-> T: Už dávno jsem si říkal, kdy budeš mít i ty rám. To vstřikování je nádhera
.

11:58:18
01.02.2023
01.02.2023

T
-> m8rinek: jen klika a pár nutných čidel, pár nenutných a pak uvidíme co do bude dál....
08:20:04
01.02.2023
01.02.2023

m8rinek
-> T: tak těch 10dratu u škodovky snad nějak pujde:)
Trigger bude jen na klice, nebo budeš snímat i polohu vacky?
Trigger bude jen na klice, nebo budeš snímat i polohu vacky?
05:09:15
01.02.2023
01.02.2023

T
-> m8rinek: dost se na to těším, tak snad se podaří to dát dohromady 

21:38:14
31.01.2023
31.01.2023

m8rinek
-> T: emu dobrý, stejný set teď osazujeme na mx5
13:26:18
31.01.2023
31.01.2023

T
-> radekp 31.01.23 10:24:05: no mám toho trošku víc, tak kdo dřív pojede 

10:24:05
31.01.2023
31.01.2023

radekp
-> T: jj, jsem na tom podobně. Přes léto jsem trochu zamakal na novém motoru, ale od srpna jsem na to nesáhnul. Snad to do jara rozjedu
20:58:30
30.01.2023
30.01.2023

T
-> radekp 30.01.23 20:42:00: celé 4 roky jsem nedal do erka ani korunu, takže se něco našlo bokem za tu dobu
Když člověk maká na baráku, tak nemá čas utrácet

Když člověk maká na baráku, tak nemá čas utrácet

20:42:00
30.01.2023
30.01.2023

radekp
-> T: nemám slov, paráda.
Nešla část hypotéky jiným směrem?
Nešla část hypotéky jiným směrem?

20:30:52
30.01.2023
30.01.2023

T
A pak nějaké drobnosti v motorovém prostoru….
20:27:55
30.01.2023
30.01.2023

T
-> havlik 30.01.23 16:26:49: bludišťák je obsazen 

16:26:49
30.01.2023
30.01.2023

havlik
to bude odvoz na rám
06:51:28
30.01.2023
30.01.2023

radekp
-> T: co je v plánu?
13:37:08
29.01.2023
29.01.2023

SO545
To je rozborka ako sa patri....
13:28:07
29.01.2023
29.01.2023

T
Začlo se dělat a je po laboratoři



16:12:35
21.12.2022
21.12.2022

T
Nikdo ? 

21:07:14
19.12.2022
19.12.2022

Eidy
-> Bery: Přes hlavu.