-> Nwkt: až bude váha, tak dam vědět :-)
jinak jak píše Bedřich.....praskání se nebojím, že to chci pořádně spasovat,ale propad tam bude určitě....otázka je jen jak moc veliký...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:44:57
29.11.2016
29.11.2016
T
17:47:14
29.11.2016
29.11.2016
castrol
-> Tomaso435: sice mam lamino len kufor ale zatial nepraska
17:35:33
29.11.2016
29.11.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Tomaso435: To záleží jak to napasuje.Propat se to začne určitě.
17:32:21
29.11.2016
29.11.2016
Tomaso435
-> Nwkt: copak váha, ale aby to nepraskalo až to volákne.
17:29:46
29.11.2016
29.11.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
17:28:33
29.11.2016
29.11.2016
castrol
-> T: blik :) no dobra otazka
17:28:10
29.11.2016
29.11.2016
Nwkt
-> T: Kolik to váží oproti plechu?
17:27:29
29.11.2016
29.11.2016
T
-> castrol: a pasuje někdy něco na tyhle auta ?
17:26:33
29.11.2016
29.11.2016
castrol
-> T: este aby to lamino pasovalo
17:16:04
29.11.2016
29.11.2016
T
-> Eidy: OB
16:05:44
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
-> T: Koša měl skladem nebo jak???
15:39:50
29.11.2016
29.11.2016
T
-> Eidy: snad ano, zatím jsem na to nesáhnul opět, že je to fakt bída s časem :-( ale jelikož už mám Co-čko ( za což ještě jednou díky :-) ), tak můžu po chvilkách makat :-)
00:43:45
29.11.2016
29.11.2016
Eidy
Snad jsme to o víkendu odbrzdili a začne se makat na skeletu, aby to příští rok jezdilo ;) Snad se ten podběh podaří vytáhnout a bude to bez výměny. Jezdí auta po větší bouračce.
14:57:52
19.11.2016
19.11.2016
Pavell
14:52:30
19.11.2016
19.11.2016
Pavell
13:16:25
18.11.2016
18.11.2016
macko KE
-> Nwkt: pekne išli ceny hore, za lepší kus som dal pred rokom 10€
-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.
-> T: ako píše ZdenoR, je tam rozdiel v hornom plechu a vo výstuhe. Erko má dlhú výstuhu, Š 100 má krátku (no mám aj origo stovkové s dlhou výstuhou). Poslal som Ti fotky na mail aby si videl rozdiel. Najväčší problém je horný plech kde sa montuje zámok, stovka má rovný plech potom erková kapota je cca 2 cm vyššie a nedosadne na miesto. Tak je nutné mať originál čelo pre erko alebo upraviť stovkové. Lacnejší variant je upraviť stovkové čelo, stačí vyrezať z horného plechu tú časť kde sa montuje zámok kapoty a navariť nižšie podľa erkového. Navyše je tam krátka výstuha, ušetríš zopár gramov na váhe.
12:19:39
18.11.2016
18.11.2016
Nwkt
21:04:26
13.11.2016
13.11.2016
T
-> Eidy: beru za slušný peníze a co nutně potřebuju, tak i za neslušné
-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky
-> ZdenoR: tak nějak jsem to čekal, diky