T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:49:09
22.06.2016
Eidy
Na tak malej výkon jede ten motor dost slušně. A nebo je to řidičem? 1
Ale asi by to sneslo nějakou ozkoušenou vačku a za pár peněz tam hned něco přiskočí.
09:47:25
22.06.2016
rOMAN
A to jim to prej pridava kone tady povidaj :) Jak psal vhml ten kroutak je fakt docela nizko.
To bylo mereno v akci za 500? treba ubiraj aby ses vratil :D
09:11:55
22.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 15:05:59: tak vzhledem k tom, že maximum krouťáku máš už kolem 3000 a od 5500 už ti výkon pořádně neroste, tak bych skoro pátral co v tom je doopravdy za vačku, protože to je oboje posazený dost nízko.
upraveno 2x, naposled 22.06.2016 09:13:09
15:05:59
21.06.2016
T
-> vhml: to snad ne, tady je dle popisu dost věcí udělaných a výkon navíc asi 13 koní, to je někde chyba, ne 8

-> Antony: tak to nejsi daleko od mojich 52 kW 3
11:08:08
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: sériových 46kw 1
10:23:41
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 10:21:07: když do toho vložíš dost peněz a úsilí tak to pojede jak průměrně zbastlený fáčko 3
10:21:07
21.06.2016
T
-> vhml: jasný, buď smířit a nebo s tím něco dělat 4 40
10:10:43
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 10:07:10: taky se tomu vyhýbám. Jen je potřeba se prostě smířit s tím, že to nikdy moc nepojede.
10:07:10
21.06.2016
T
-> vhml: to je zatím ta poslední možnost...

-> Antony: kolik by měl mít ten 8-mi kanál, co tam máš? 4
09:21:27
21.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> T: taky jsem čekal trochu víc, kor když mě na okruhu dáš 11 vteřin. To znamená, že jsem na tom ještě hůř 3
09:17:55
21.06.2016
vhml
-> T 21.06.16 07:30:36: přidělej do hlavy další tři kanály 3
09:01:54
21.06.2016
T
-> Nwkt: myslím, že ne 8 3

-> Eidy: moc dobře víš jak jsem na tom, tak neprovokuj 40
08:39:40
21.06.2016
Eidy
-> T: z Alfy. 40
08:27:39
21.06.2016
Nwkt
-> T: Nezapomněli přepnout brzdu do režimu +50%? 3 3 3
07:30:36
21.06.2016
T
-> vhml: , -> Milan 136: nojo, dopadlo to jak dopadlo...teď jen vymyslet kde sehnat 30 koní 40
06:36:10
21.06.2016
Milan 136
-> T: co jsem koukal na videa jak ti to jede, tak to opravdu vypada na vic. Pokud je to opravdu tak, tak ja v tom mam tak 30 kW3
22:25:20
20.06.2016
vhml
-> T 20.06.16 20:45:16: u pětikanálu je vždy lepší žít ve sladké nevědomosti 3
20:45:16
20.06.2016
T
moc nadšenej nejsem abych pravdu řekl, těch 80 koní jsem tam doufal, že najdu.....na druhou stránku mohu být rád díky časům z Mostu 5
každopádně to asi bude chtít nějaký poníky koukám 8
20:33:48
20.06.2016
Sejki - zrušená registrace
To video z mostu je pekny, hlavne ten spolujezdec bez helmy :-D Kdyz uz ji nemel on tak bych ji zahodil taky...3
20:32:38
20.06.2016
mirecek.666
-> T: já myslim že uplně dobrý ne? Bud rád, že ti to tak pěkně jezdí
Extreme Tyres