skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
14:54:21
01.06.2015
01.06.2015
T
-> Eidy: : ano mamčo Běšiny jet chci určitě a na spaní se domluvíme kdyžtak
23:22:28
31.05.2015
31.05.2015
Eidy
-> T: no paráda, pane :) Takže Běšiny jedeš. Pokud se vyspíš na zemi, v chatce se místo najde ;)
21:03:14
31.05.2015
31.05.2015
T
-> vhml: : myslím, že toho potřebuje víc
20:55:30
31.05.2015
31.05.2015
vhml
-> T 31.05.15 20:51:41: motor hlavně potřebuje o 20 větší trysku
20:51:41
31.05.2015
31.05.2015
T
minulý týden jsem vyndal kostru od budíku,co byla spojená s kostrou žárovky a pak už nikam :-O tak jsem udělal novou kostru. Prohodil svíčky a prošel všechny kabely a kontakty v motoru. Dneska v půl sedmé jsem přijel ze Šumavy, tak jsem ještě auto rychle odvzdušnil a jel to projet....brzdy nejdřív nic moc,ale po pár km to bylo o dost lepší, tak jsem usoudil, že se pokusím projet.....najel jsem asi 15 km v celku slušném tempu, teplota budíku vody pod 80 a nehla se ani o píď a olej 85, brzdí to, hezky to jde do otáček konečně :-P tak snad jezdíme.... :-)
jen na ten motor by to přecijen chtělo juknout :-P
-> Vena136: : nechystáš se náhodou do Blatný příští týden ?
jen na ten motor by to přecijen chtělo juknout :-P
-> Vena136: : nechystáš se náhodou do Blatný příští týden ?
21:52:55
26.05.2015
26.05.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: to jsou svíčky do sekačky ne?Utopený jiskřiště neni nic moc.Vraž tam 14-ky Brisky a kdyžtak vyhodíš 120kč a ne 400kč.Tak pekelnej motor,aby si tam utavil 14-ky to neni
A teď to zase začne Doufám,že to zkončí v hádkách Tohle je uchcaný a i kdyby to vynechávalo,muselo by to vynechávat tak,že by ses ani nehnul z místa....každopádně ta tvoje elektrika je v takovým stavu,že bych pouvažoval to vytrhat uplně ven a dát novou a funkční a už se v tom nevrtat.Věčně ti to blbne
Zkusil bych projít karbec,jestli třeba zavírá jehlák atd.Pokud to stálo,mohlo to vyschnout a už to je.Já celou zimu pravidelně pumpuju nový benzín do karbecu
Kostru máš nataženou od baterky přímo na převodovku?Pak si ukostříš jenom altík a samotnou baterku a kastle pak nějakou tu kostru mít taky bude.Pokud to tak máš,tak to je opravdu nějaký divný celý....
A teď to zase začne Doufám,že to zkončí v hádkách Tohle je uchcaný a i kdyby to vynechávalo,muselo by to vynechávat tak,že by ses ani nehnul z místa....každopádně ta tvoje elektrika je v takovým stavu,že bych pouvažoval to vytrhat uplně ven a dát novou a funkční a už se v tom nevrtat.Věčně ti to blbne
Zkusil bych projít karbec,jestli třeba zavírá jehlák atd.Pokud to stálo,mohlo to vyschnout a už to je.Já celou zimu pravidelně pumpuju nový benzín do karbecu
Kostru máš nataženou od baterky přímo na převodovku?Pak si ukostříš jenom altík a samotnou baterku a kastle pak nějakou tu kostru mít taky bude.Pokud to tak máš,tak to je opravdu nějaký divný celý....
21:40:41
26.05.2015
26.05.2015
T
-> Eidy: : jojo, to jsou jen ty 2 km a před tím jsem na ně nekoukal a to jsou ty, co jsem vyndal, dal jsem tam ty NGK a prošel kostry....motor u spojení s převodovkou má, altík taky jedna kostra, ještě ten palec se pokusím najít a uvidíme.....
19:15:53
26.05.2015
26.05.2015
Eidy
-> T: A to jsou už svíce, cos tam dával Ty? Vypadá to buď bohatý a nebo studený svíce. Ale pokud byl motor studenej a navíc vynechávalo zapalko, tak to nelze posuzovat. Svíce se zanesou rychle.
17:10:31
26.05.2015
26.05.2015
T
našel jsem doma NGK BP7HS, tak jsem je tam dal, palec mám s omezovačem, tak jsem ho chtěl vyměnit,ale musim najít nějaký nejdřív.....a tady jsou vyndané svíčky od 1.válce
22:30:36
25.05.2015
25.05.2015
vhml
-> T 25.05.15 21:47:34: NGK BP7HS. skoda-virt.cz/cz/.../1834
13-svicky-ngk-pro-5k-1000-
130
BOSCH FR6DP je do hliníkový hlavy
BOSCH FR6DP je do hliníkový hlavy
22:19:56
25.05.2015
25.05.2015
Eidy
-> T: Buď se koukni co tam je a kup to samý (já tam jezdil Brisk Silver) a nebo něco doporučenýho. Myslím, že Bosch FR 6 DP.
21:49:52
25.05.2015
25.05.2015
T
a když už jsme u toho, tak jaké svíčky, rovnou koupím nové a vlastně ani nevím co tam teď mám :-O :-D :-/
21:47:34
25.05.2015
25.05.2015
T
takže kouknu na svíčky,rozdělovač a kostry a brzdy musim znovu odvzdušnit.....a pak se uvidí.....
-> vhml: , -> Eidy: : s motorem jsem nic nědělal, takže kostry a všechno je jak bylo před zimou....a startuje normálně....
-> vhml: , -> Eidy: : s motorem jsem nic nědělal, takže kostry a všechno je jak bylo před zimou....a startuje normálně....
19:59:06
25.05.2015
25.05.2015
Antony - zrušená registrace
-> T: no to není pěkný, doufám že to daš brzo dokupy
16:27:17
25.05.2015
25.05.2015
Eidy
-> T: Ta Tvoje elektrika je nějaká divná. Teplota byla ve skutečnosti nižší, jen je někde špatná kostra a budíky ukazují nesmysl. Takže si klidně propoj všechny budíky na novou kostru nebo to projdi a prohejbej kabely.
S motorem jsi nic nedělal, ne? Nebo byla aspoň nějaká údržba/kontrola? Co jsi procházel, projdi znovu. Vypadá to, jako když skáče jiskra na jiný válce. A nebo to prostě pálí svévolně. Zřejmě to souvisí s dalšími projevy elektriky. Možná je motor ok, ale nějakej špatnej kontakt ovlivňuje zapalování.
S motorem jsi nic nedělal, ne? Nebo byla aspoň nějaká údržba/kontrola? Co jsi procházel, projdi znovu. Vypadá to, jako když skáče jiskra na jiný válce. A nebo to prostě pálí svévolně. Zřejmě to souvisí s dalšími projevy elektriky. Možná je motor ok, ale nějakej špatnej kontakt ovlivňuje zapalování.
16:21:45
25.05.2015
25.05.2015
vhml
Předpokládám, že to celý bude jedna mrda v elektrice. Kostra motoru třeba? Startuje to bez problému?
16:04:15
25.05.2015
25.05.2015
T
dneska prvních pár ( doslova) kilometrů a takhle jsem si to asi nepředstavoval :-/
zahřátý motor v zátahu kolem 4t. stříli do výfuku, dál jsem to ani netočil....
olej mam na 110 a nevim kde jsem k tomu na 2 km přišel a při zapnutých světlech se ručička opře doprava...takže budík,kostra,kabel?
brzdy jako máslo, takže znovu a lépe odvzdušnit
a chlazení vim prd po 2 km....jen vim, že na místě , když jsem sepnul saharu, tak teplota spadla....takže větrák dejme tomu funguje....
a přestal fungovat censtál s alarmem...to mě netrápí...pokud to nemá něco s tim budíkem,světlama ??
zahřátý motor v zátahu kolem 4t. stříli do výfuku, dál jsem to ani netočil....
olej mam na 110 a nevim kde jsem k tomu na 2 km přišel a při zapnutých světlech se ručička opře doprava...takže budík,kostra,kabel?
brzdy jako máslo, takže znovu a lépe odvzdušnit
a chlazení vim prd po 2 km....jen vim, že na místě , když jsem sepnul saharu, tak teplota spadla....takže větrák dejme tomu funguje....
a přestal fungovat censtál s alarmem...to mě netrápí...pokud to nemá něco s tim budíkem,světlama ??