T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:23:22
02.01.2014
T
-> TTomas: : samotnej převoďák do hřebenu ?
A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám 5 3
20:21:27
02.01.2014
TTomas
-> T: Nejlip mi vzdycky makal jen samotnej olej, ale chce si to poradne pohrat s utesnenim.
20:20:49
02.01.2014
havlik
já mam na radu Petra S vazelinu A00
20:20:07
02.01.2014
T
-> peti: : tuhle možnost už jsem taky někde vyčetl a v podstatě co čtu, tak je fuk co, je aby to mazalo a trošku teklo 4
20:06:18
02.01.2014
peti
-> T: vazelina s prevodovym olejom zmiesat 1:14
19:47:49
02.01.2014
T
jo a ještě jeden dotaz....hledal jsem co do řízení a každý píše něco jiného a napadlo mě, že tam dam tu zelenou vazelínu na kole, tím nic nezkazím, ne ? nebo raději něco tekutějšího ?
19:45:32
02.01.2014
T
a tak teda, aby to nevypadlo, že z auta všechno jen vyndavam 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 19:45:32
16:26:22
02.01.2014
T
16:25:25
02.01.2014
T
16:24:45
02.01.2014
T
momentálně se hrabu v řízení a jelikož jsem ho dělal 2 roky zpět....tak se mi do něj nechtělo,ale opět jsem vše vyměnil a vyčistil.....kromě jednoho plastíku,který je taky 2 roky starý a moc se mi do něj nechce vzhledem k fotce.....ale spíš se ptám jestli dát tohle zpět jak je a nebo zkusit sehnal jiné závity....mě to přijde bez problému...naopak to nemůže nikdy povolit 40
16:21:07
02.01.2014
T
-> m8rinek: ¨: rád bych, ale zatím je chladič na posledním místě :-/ vrtule už je dávno zadaná....4
16:15:42
02.01.2014
m8rinek
Chladič bude v předu? Budeš bohatý muž až prodáš 5list :D.
16:09:07
02.01.2014
T
aktual fotky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 16:09:07
16:08:36
02.01.2014
T
no a aby se neřeklo, že nic nedělám, tak jsem to rozebral...40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 16:08:36
16:35:31
14.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.12.13 09:58:49: zajímavá informace, zacnu se toho víc všímat 4
upraveno 1x, naposled 14.12.2013 16:35:57
13:55:06
14.12.2013
Qwak
sundej tu škaredou mlhovku ... 40
12:47:44
14.12.2013
Luky
-> vhml 14.12.13 09:58:49: jsem vždycky myslel, že to křížení je pro lepší funkci pásů při šikmočelním nárazu? Nebo je to blbost?
12:44:08
14.12.2013
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 22:47:02:
-> Čokin: přesně tak, měl jsem 3 body, teď mám 4 body 3" široký a nedá se to vůbec srovnat.
09:58:49
14.12.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 22:47:02: pokud bys to měl na podle podlaze v origo úchytech tak bez křížení hrozí, že ti při bouračce roztrhne sedačku do šířky protože jsou pásy opřený na vnějšku děr.

Pokud chcete pořádný pásy, tak si kupte rovnou pásy s otočným zámkem. Drží tělo ještě o hodně líp.
08:29:38
14.12.2013
T
no a teď teda raďte....vadí nebo ne, když se mi takhle stahuje ten pás :-/ s pohodlím za jízdy jsem nikdy problém neměl....takže pokud to nebude takovej problém tohle,m tak zase po nových pásech tolik netoužim.....
Extreme Tyres