T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:07:36
30.09.2013
ochoda
-> Milan 136: Karbon by byl mrdózní uplně nejvíc. 3
20:55:40
30.09.2013
Milan 136
-> U-Geen: chrom není fuj. Ale takovej karbon není k zahození6
22:55:25
29.09.2013
U-Geen
-> De&coN: no vidis, me se to s nima libi... chrom je fuj :-)
22:13:36
29.09.2013
Deacon
-> U-Geen: Jsou moc černý 1 a auto moc zužujou. Chtělo by o chromy, nebo aby Téčko udělal kopýtka na karbonofky
20:45:48
29.09.2013
T
-> Eidy: : ale notak, mít poloviční výkon a Tvoje ruce, tak jsem hned s časama jinde 4 máš to v ruce a o tom žádná a proto se nebojím si s Tebou sednout v Mostě do auta 4
20:44:13
29.09.2013
Eidy
-> T: S těma rukama.
20:42:11
29.09.2013
T
-> Eidy: : co kecam ? s technikou je to jen o penězích o tom co auto umí je o zkušenostech a v tom tě jen tak nedoženu 10 4
20:40:38
29.09.2013
U-Geen
-> De&coN: co ma s naraznikama?
20:39:45
29.09.2013
Eidy
-> T: kecáš.3
20:38:28
29.09.2013
T
-> Milan 136: : děkuji 4

-> De&coN: : díky, sežeň za nějakou rozumnmou cenu a budou a nebo počkej, až se rozhoupu s těma svejma nárazníkama 168 4

-> Eidy: : hele o dotažení nemam strach a klidně si troufám 167 4 ale i kdybych se dostal před Tebe, tak mi pořád budou chybět Tvoje ruce 4 52
19:52:10
29.09.2013
Deacon
-> Milan 136: 3
-> T: Máš to fakt perfektní, karbonový doplňky jak píše Milan jsou luxusní, ale chtělo by to poladit ty nárazníky 63
19:50:28
29.09.2013
Eidy
-> Milan 136: asi jo teta, asi jo.3
19:48:33
29.09.2013
Milan 136
-> Eidy: ty křídla konečně, aby to nebylo sporný s tím tuningem3
19:40:58
29.09.2013
Eidy
-> T: No tak promiň za to umístění, no. 40 Dotahuješ, budu muset asi nějak poladit, ale už mi dochází nápady.
19:21:46
29.09.2013
Milan 136
-> T: krásný auto na živo. a ty doplňky z karbonu bomba
16:04:06
29.09.2013
T
-> Eidy: : ani nevim :-/ buď je to OK nebo si to dělá co chce...vim já :-(
jsem rád, že se líbí zrcátka a obzvláště Tobě 40 4 snad konečně spácháme spolu něco většího 4
za pohárek díky, za měsíc si ho vyzvednu 4 jen jsem byl až druhej, prej bylo přede mnou nějaký červený erko 131 3 40
15:27:46
29.09.2013
Eidy
-> T: Zdar pane. Tak co elektrika, dobrý? Máš to hezký, ty karbonový věcičky jsou ňam ňam 1 Jo a něco u mě máš, přivezl jsem ti z Běšin takovýho slušnýho paňáka na slivku.3
19:39:17
27.09.2013
T
-> Nwkt: : to nevim, o těch hodnotách, co se bavíme, tak mam natažený kabely přímo od baterky do interiéru na voltmetr....špatně ?
19:35:51
27.09.2013
Nwkt
-> T: Chyba měření?
19:34:54
27.09.2013
T
-> Nwkt: : takhle už jsem odjížděl z Běšin na jaře...roztlačením :-D :-(
asi spíš vezmu jednu baterku ještě s sebou :-D
co by to mohlo být :-/ světla fungují, kontrolka svítí jak zběsilá a hned zhasíná po nastartování...prostě nic nevypadá, že by bylo něco špatně :-(
Extreme Tyres