skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:27:50
13.05.2013
13.05.2013

Eidy
-> T: Takže kolikátky? 15mm, 20mm?
19:20:53
13.05.2013
13.05.2013

T
a po
díky m8rinkovi
díky m8rinkovi

19:19:11
13.05.2013
13.05.2013

T
před
19:56:49
12.05.2013
12.05.2013

T
-> m8rinek: : bezvadný, díky 

18:49:30
12.05.2013
12.05.2013

m8rinek
18:44:12
12.05.2013
12.05.2013

T
neví někdo o nové gumě na zadní okno? respektive jsem našel za 1000 kč, tak jestli někdo neví o nějaké levnější variantě :-)
09:53:20
11.05.2013
11.05.2013

ZdenoR
-> TTomas: Ano ale ta cena...
16:26:21
10.05.2013
10.05.2013

TTomas
-> U-Geen: Jde koupit makrolon rovnou s tvrdou transparentni folii



19:42:55
09.05.2013
09.05.2013

T
-> Eidy: : jasný, musím opratrně.....tak uvidíme,co to vydrží...asi tam ty folie pro začátek necham, ikdyž mají bublinky....tak bych tomu mohla ta folie třeba trošku pomoct :-)
jinak teda pro zajímavost zadní okno 10,5kg před a 3,4kg nyní
jinak teda pro zajímavost zadní okno 10,5kg před a 3,4kg nyní

19:22:15
09.05.2013
09.05.2013

U-Geen
nejaka folie by tomu nepomohla?
16:01:58
09.05.2013
09.05.2013

Eidy
-> T: Makrolon začne lehce matovat. Tak já je mám už asi 4 roky, meju to opatrně a není to nic strašnýho. Tak jako sklo to nevyleštíš, to je jasný.
15:45:07
09.05.2013
09.05.2013

T
no bude se to mýt stejně jako zbytek auta....ostříkat vodou pro smytí prachu a pak až šmrdlat houbou a jelenice :-)
tak se uvidí no....už takhle nejsou ty okna nový a nevypadají zle.....jen ta folie není podle mého gusta, takže půjde asi dolu :-/
tak se uvidí no....už takhle nejsou ty okna nový a nevypadají zle.....jen ta folie není podle mého gusta, takže půjde asi dolu :-/
15:34:15
09.05.2013
09.05.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 09.05.13 15:28:03: Ne každej šmudlá špinavým hadrem okna tak jako tomu je při rallye u nějakého nízkorozpočtového teamu 

15:28:03
09.05.2013
09.05.2013

vhml
-> Tuner#2: on si na mě vzpomene až to ošmudlá hadrem 

15:25:05
09.05.2013
09.05.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.05.13 15:14:59: Tak makrolon je náchylný na poškrábání, ale že by zas nějak extra aby jsi to nesměl ani umejt to ne. Nejhorší to je po prvním umytí když pak koukneš proti slunci.
On Venca rád přehání.

15:14:59
09.05.2013
09.05.2013

T
-> vhml: : nemůžeš si ze mě dělat legraci, když nevim kd je legrace a kde ne



15:02:35
09.05.2013
09.05.2013

vhml
-> T: vem hadr a nech se překvapit :-D
14:48:23
09.05.2013
09.05.2013

T
-> Eidy: : dík :-)
-> vhml: : počkej, legrace ? :-/
-> vhml: : počkej, legrace ? :-/
12:34:30
09.05.2013
09.05.2013

vhml
-> T: hlavně ty okna v nikdy nemej jinak je poškábeš. Je to strašně náhlý.
18:41:28
08.05.2013
08.05.2013

Eidy
-> T: Jop, vyndat okno s lištou, nasadit gumu bez lišty a zasklívat s lištou.