T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

10:33:27
12.05.2012
T
-> Eidy: : těsnění je snad OK, dokud teda mám poprskanej podběh, tak si to alespoň myslim...mam objednaný to víčko, tak uvidím, co to udělá..
kapotu mám pár měsíců, takže se mi moc do nové jít nechce, budu takhle větrat... no co, tjůning 40
10:16:17
12.05.2012
Eidy
-> T: Při 90°C by ti víčkem voda utíkat neměla. To minimálně až při 105°C. Ale je to divný. Já to jezdil bez problémů na 120 expanzce a pak i na tý nerezový. Těsnění pod hlavou jsem měnil jen při výměně pístních kroužků, jinak to za 5 let nezakolísalo.
Si pořiď zadní kapotu ve stylu 130 RS s výřezem.
21:30:22
11.05.2012
T
a takhle se vyřešila zadní kapota...

jinak teda ještě poznatek...nevím jestli má karbec studenější vzduch díky kapotě nebo je ten výfuk tak znát, ale jak jsem si stěžoval, že to od 100km/h nejede, tak dneska jelo a krásně...ve 120 jsem radši sundaval nohu z plynu několikrát 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.05.2012 21:30:22
21:07:03
11.05.2012
Pavel P..
-> afro100: ale Š130 má klasický nízkotlaký víčko 0,04
18:40:48
11.05.2012
T
-> afro100: , -> m8rinek: : jojo zítra pro něj jdu...dal jsem ještě jednu šanci starému víčku, když jsem našel unikající kapalinu jinde...
18:39:18
11.05.2012
afro100
-> m8rinek: mno, nalejme si cisteho vina, ja som tento problem vyriesil az vymenou motora 40
18:37:51
11.05.2012
m8rinek
-> afro100: T ví, ale já tenhle problém vyřešil až výměnou těsnění pod hlavou, ale neříkám, že je to Tho případ...
18:09:46
11.05.2012
afro100
-> T: kup toto viecko v autokelly .. skoda110r.eu/110r/brezen1 2160001.jpg made in england a urcene pre s130
16:51:03
11.05.2012
T
dneska 30st....parádní příležitost konečně vyzkoušet jak chladíme...a poznatky? :
hned po zahřátí a následném oroštování jsem začal stoupat nad 80, tak jsem otevřel kapotu a pokrok dost znatelnej.....jinak OK, ale dostal jsem se tak max na 90st. a i tak mi víčko vyházelo vodu, což by snad při téhle teplotě nemělo ne? zítra koupím jiné a bude klid...

a teplota oleje byla vyšší...spíš kolem 90 a dostal jsem se i na 100 a to jsem to nehnal...neni to moc?
11:26:09
26.04.2012
T
-> Pavel P..: : nelži, nabízel ji mi je jednou 40 3
10:27:11
26.04.2012
Pavel P..
-> T: moje jsou schovaný hluboko v depozitu.. už ani nevim3
09:49:23
26.04.2012
T
-> Pavel P..: : nojo sháním od té doby co mám erko,ale chtěl bych hezký a za rozumnou cenu a to nějak nejde dohromady 3 8 40 jak vypadají ty co máš ty ještě jednou 5
08:53:23
26.04.2012
minno
-> Pavel P..: však ich má plnú garáž1
08:47:35
26.04.2012
Pavel P..
chce to chromy1
19:56:50
25.04.2012
T
-> Eidy: : paráda, už mi to ani nepřijde 5 a chování asi taky nic moc změna.....myslím totiž, že změna výkonu a hlučnosti by spíš byla se svodama,ale né s tímhle 8
19:53:07
25.04.2012
Eidy
-> T: Co "nový" tlumič? Dá se ten šílenej kravál vydržet? 3 Pociťuješ změny v chování motoru?
19:51:16
25.04.2012
T
-> Timil: , -> Ondry: : díky 4
19:40:39
25.04.2012
Ondry
-> T: Vypadá pěkně 4
19:34:18
25.04.2012
Timil - zrušená registrace
mas paradni erko ;)
19:32:30
25.04.2012
T
no a asi stačí...

jinak mam od dolití kapaliny vypnutý topení a kapalina zůstala, tak jsem dneska ho pustil pár km před domem, tak jsem zvědav co zítra najdu na podlaze pod autem....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.04.2012 19:32:30
Extreme Tyres