T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:31:00
04.04.2012
T
-> venni: : máš ji tam ,dík 4
19:09:37
04.04.2012
venni
-> T: pošli mi fotku na mail a ja Ti hadici zaretušuju 4
14:07:15
04.04.2012
T
-> Eidy: : 1.bohužel se tam někomu válela ta hadice no, ani nevim komu a kde 40 možná ji zkusím odstranit nějak z fotky...
2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/

-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....4
23:39:39
03.04.2012
Eidy
-> T: Nechybí šroub na vzpěře pod altíkem? A jen bacha na to, abys čidlem neškrtil průtok oleje.4
upraveno 1x, naposled 03.04.2012 23:39:49
23:31:54
03.04.2012
Fifa
-> T: Čidlování takhle být může. Není v tom problém. Taky mám zabraný každý volný otvor v bloku do oleje nějakým čidlem.
22:25:54
03.04.2012
Eidy
-> T: Slušivá fotka od T2. Škoda tý červený hadice, hodil bych ji stranou. Ale co už. Přesto je pěkná.
21:21:56
03.04.2012
T
-> Milan 136: : jasný, proto píšu zapalko...to měla být pojistka číslo 2 4 40
21:19:44
03.04.2012
Milan 136
-> T: 30 je stálej, ale nevím, radši bych to dal na 15(po klíčku).
Když motor stojí, tak není střeba sledovat tlak
21:10:09
03.04.2012
T
-> Milan 136: : takže M je čidlo a 30 je zapalko tedy...děkuji velice 4
21:08:29
03.04.2012
Milan 136
-> T: tak 30 je stálý + a 31 je kostra
21:01:42
03.04.2012
T
-> Lubes: : HDR od T2...taky se mi moc libí 4
20:54:33
03.04.2012
Lubes - zrušená registrace
krásna9
20:38:47
03.04.2012
T
jo a jelikož k budíku nebyl žádný plánek, tak se zeptám...co kam ?
kdyby to nešlo přečíst, tak jsem to ještě napsal vedle...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.04.2012 20:38:47
20:34:43
03.04.2012
T
tak u kohoutu byla loužička, ale zatím jsem všechno podotahoval a uvidím, až se projedu a mezi tím jsem se pustil do toho tlakoměru a jedna kontrolní otázka....může to tak být nebo jsem zase něco pos..l....všichní ví, jaký jsem motorář, tak se ptám pro jistotu...čidlo na tlak jsem nechal místo policajta....a policajta sem....může být?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.04.2012 20:34:43
14:07:24
03.04.2012
T
-> m8rinek: : aha, já pořád kde co brousit 4

-> vhml: : topení je ve předu z žigula nebo čeho a v zimě je dávané nové a topí hezky 4
12:52:17
03.04.2012
vhml
-> T: zahodit radiátor a dáz z favorita, dokonce to pak i bude topit.

Na kohouty bacha, já vyměnil těsnění pod hlavou dřív než jsem zjistil že nemám dovřenej kohout na chladiči.
22:26:47
02.04.2012
m8rinek
-> T: rozebereš kohoutek, opatláš zubní pastou a šmrdláš, až si kužel zase sedne, složíš a vyzkoušíš těsnost...
22:15:55
02.04.2012
T
-> m8rinek: : aha, to už vim...jen nevím co myslíte tim zabroušením 131 8
22:02:14
02.04.2012
m8rinek
-> Eidy: Já nový nesehnal a co jsem sehnal starý tak šel i profouknout, chce to jemný brusivo, třeba zubní pastu...
21:52:14
02.04.2012
Eidy
-> m8rinek: Já zabrušovat zkoušel a nadělal jsem do něj jen drážky. Stojí pár kaček, tak raději nový.
Extreme Tyres