T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:11:27
06.05.2019
vhml
-> T 06.05.19 20:09:14: a erkova kapota je celkem milostiva. Ja musim mit vyrezanou vyztuhu a jeste kapotu podlozenou a pootevřenou
20:09:14
06.05.2019
-> Eidy: to ani není zavřená kapota 8 budu muset konec stáhnout nějak dolů a nebo kuchnout kapotu 8
17:54:27
06.05.2019
Eidy
-> T 06.05.19 16:59:56: tak si hlavně nech místo na to, až se motor zhoupne doprava. 4
16:59:56
06.05.2019
16:58:17
06.05.2019
Po večerech se začíná pracovat na filtrboxu......čekal jsem,že budu mít víc místa 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.05.2019 16:58:17
11:03:13
29.04.2019
-> Eidy: to jedině 3
07:20:04
29.04.2019
Eidy
-> T: Jak to? Na baráku budeš do půl devátý, v devět seš doma a můžeš ještě probudit sousedy. 1
05:18:33
29.04.2019
-> Eidy: snad jo, teď jenom ten čas není 8
21:36:31
28.04.2019
Eidy
-> T: To jsou dobrý zprávy. Gratuluju. Teď už jen jezdit a užívat si to. 4
20:09:47
28.04.2019
Dneska po výměně oleje první "ostré" kilometry a můžu říct,že jsem naprosto spokojený, jede to jako blázen.... až všechno tak funguje, až se děsím kde se co po.... Takže připraveno na sezónu 5



Jen vlastně starty jsou takové všelijaké...
20:39:20
24.04.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 24.04.19 20:24:55: To každému, já to mám zaplechované a stejně prachu strašně, KNko je úplně zalepené. Jak dlouho nepršelo, tak za cestu do Bělé a zpět je to zralé na vyprání a impregnaci, ale zase to nechci dělat nějak extra často.
20:24:55
24.04.2019
-> Eidy: no práší se mi tam vzadu strašně, jen za těch pár km je celej motorák jako prase a když čtu co se stalo Tomášovi....i když co a kde já s tím najezdím 18
07:44:27
24.04.2019
Eidy
-> T: U Tebe postačí aspoň nějakej filtr. Pipercross by byl super, ale asi zbytečný. 4
07:41:27
24.04.2019
jediné co nemám pořád je vzduchový filtr....mám tam jenom ten molitan, co jsem měl na weberu a ten tam určitě nechat nechci.....nějaké doporučení ? nebo je to jedno, hlavně ať tam nějaký filtr je ?
07:40:24
24.04.2019
Eidy
-> T: Tak aspoň že tak.
07:07:00
24.04.2019
-> Eidy: , -> zabiakPUK: na štestí to bylo krajní vahadlo a stačilo povolit jeden šroub.....samotné vahadla nestačí, že to vždycky někde vačka nepustí a vyháknout tyčka nejde vedle vahadla....



takže hotovo, seřízené vůle,vyměněný olej,přenastavený shift light a snad už jenom čekáme na větší výlet 5
17:25:07
20.04.2019
zabiakPUK
a povol aj tie vahadlá.
21:26:58
16.04.2019
Eidy
-> T: Musíš povolit šrouby na štelování vůlí tak, aby byly všechny vahadla volný. Jinak to ventilový pružiny budou tlačit a nic nevyndáš. 4
20:52:31
16.04.2019
-> pavucina: dneska jsem to zkusil a nevim, jestli to půjde....podle mě jsou celá vahadla jenom nasunutá na té tyčce a když je odjistím, tak to krásně všechno vyjede.....ale na sundaných 40 ty na autě se ani nehnou, trošku jsem do toho klepnul a nic....nevím jak moc do toho řezat,,,,čekal jsem, že když je to v ose v rovině, že to pojede jako po másle......teď mě ještě napadlo, že by to mohlo jít, když povolím všechny vahadla ?





-> Eidy: očouzený od parkování, ale jinak si taky myslím 5
18:34:28
16.04.2019
Eidy
Extreme Tyres