T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

08:36:50
14.02.2012
T
-> Eidy: : olej 8
22:38:45
13.02.2012
Eidy
-> T: Teď nechápu, jestli ta louže je olej nebo benzín. Každopádně tohle je dost.
20:03:23
13.02.2012
T
-> havlik: : no on ten karton to vsákne,ale i tak to nebylo asi málo oleje...

-> m8rinek: : nahoře otevřeno a hladina spíš menší, že byl motor po Mostě...
nebo natahnu menší hadičku až ven nohou....jako to měl před tím Eidy...zítra se snad dostanbu na sundání nohy, tak uvidím
19:50:54
13.02.2012
m8rinek
-> T: Oleje máš správné množství? Horní odvětrání průchozí? Dole by měly jít jen páry... Jinak utěsnit, co jinýho s tim?
19:47:11
13.02.2012
havlik
-> T: To neni uplně malá loužička
19:46:35
13.02.2012
T
19:45:21
13.02.2012
T
-> Eidy: : teď nevim jestli si myslíte , že tam nemam žádnou 131 jinak je tam ze 120 takhle nějak....zkusim ji ale ještě přitahnout
jinak tady "loužička" po tom jednom startu....myslíš utěsnit tu nohu pořádně nebo můžu to odvětrání klikovky ucpat?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.02.2012 19:45:21
16:11:42
13.02.2012
Eidy
-> T:
1) Přidej vratnou pružinku. Měl jsem jí taky přímo na struně, je to vidět na fotkách.
2) To jsem nikdy nepozoroval. Karbec byl zespoda mokrej, ale fleky mi to (asi) nedělalo. Nevím, neřešil jsem.
3) Pořádně odvzdušnit. Postavit třeba čumákem z kopce a do kopce a nechat provrčet.
4) Zatěsnit celý. Pak ti tam nic nepoteče.
19:31:55
12.02.2012
T
-> Tommyk: : no to nevim 3
ale kdo si počká, ten se dočká...možná po mě bude něco chtít kamadád do feldy, tak kdyby přeci, tak dam vědět... 4
19:29:13
12.02.2012
Tommyk
-> T 12.02.12 19:27:34: mě se ho zachtělo, ale do feldy 3 8
19:27:34
12.02.2012
T
kdyby se to někomu zachtělo budíku navíc a nevěděl kam s nim, tak za nějakou cenu jsem ochoten mu vyrobit tohle z lamina...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.02.2012 19:27:34
19:24:25
12.02.2012
T
-> m8rinek: : nee, polepy ne...
já ho tam měl a tak jsem ho tam nechal, při zkoušce fungoval a během týdne nic :-( ale využívám z něj kontrolky 5
19:15:30
12.02.2012
m8rinek
-> T: já myslel, jestli to spíš není namachrovanej polep, tatrováckej budík, se dá zkousnout v poho :).
19:12:53
12.02.2012
T
-> m8rinek: : no hádej, když si porovnáš originál tatrovácký kola a moje 13" 175/50 3 ale stejně mi nefinguje, proto mam tu sigmu....ale když občas naskočí, tak to stojí za to 40
19:08:24
12.02.2012
m8rinek
-> T:

Tatrováckej, 220kmph mě zarazilo....
19:06:28
12.02.2012
T
-> m8rinek: :
2) to právě bylo všechno vysušený....ale nic, zkusim za provozu no...

3) to budu muset nejdřív najít kde, bezva :-D

jaký tacho myslíš ? sigmu nebo tatrováckej? jinak správně teplota oleje...
19:02:57
12.02.2012
m8rinek
-> T: teplota oleje?

btw.: co to máš za tacho a jak to ukazuje?
19:01:53
12.02.2012
m8rinek
-> T:

2. taky tam mohlo bejt palivo nastřádaný za dobu tvýho laborování, Eidy s tim problém neměl, tak neřeš, jezdi, uvidíš za provozu... Nebo tam dej sedra :D:D:D.

3. odvzdušni ten ropovod v předu, dolej a nazdar...

4. hloupost...
19:01:18
12.02.2012
T
jinak mi něco díky motoru přibylo v interiéru...
to snad nebude tak těžká hádanka 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.02.2012 19:01:18
18:59:11
12.02.2012
T
-> m8rinek: :
1) mechanismus je od Eidyho, jen mam pružinku ze sedra vzadu na originál páce,ale ten volnoběh spadne na rozumnou hodnotu jen za mojí síly...8 zkusim ještě natahnout víc pružinku,ale myslim, že to nebude ten problém :-(

2) no stál jsem na místě asi 10 minut a byl pode mnou docela flek a při zatáčkách to asi na kabely dolítne předpokládám...8

3) takže při nastartovanym motoru dolívat?
já to dal jen po lamely podle knížky,ale pořád mi přijde , že by tam minimálně ještě litr měl být...motor,topení,trubky ,všechno bylo suché před nalitím...

4) přávě, že díra a ještě z ní trubka,takže by to muselo za těch 10 minut zaplnit se tak, že už to obteklo i dírou...to když dam těsnění, tak po 100km to bude vytékat už dírou v tý noze 3
Extreme Tyres