T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:02:45
19.01.2012
T
-> m8rinek: : no snad ne :-( nevím ani jak...kabely byly zapojené dobře a i ta dioda funguje na předstih podle mě....
no když zasunu kabel do cívky bez toho gumového převleku, tak tam skáče jiskra...
startovat na obyč cívku jsem už zkoušel....
19:58:20
19.01.2012
m8rinek
-> T: jak jako v cívce? nezprznil jsi nějak ten Eidyho udělátor? Zkus obyč cívku...
19:28:53
19.01.2012
T
-> m8rinek: : a nic....jen mi přeskakuje jiskra cívce...když jsem sundal tu gumu okolo, tak byla zřetelná....ale v rozdělovači nic....

-> fido06: : na ten jsem nesáhl,ale podle téhle kouzelné krabičky jestli jsem to odbře pochopil, tak předstih kolem 10 8
19:00:22
19.01.2012
fido06
-> T: měl si rozdělovač vyndanej ven? Neotočil si ho?
18:58:01
19.01.2012
m8rinek
-> T: otevřeš rozdělovač, sundáš palec, zapneš klíček, točíš ráčnou motorem a koukáš na kladiva...
18:56:47
19.01.2012
T
-> vhml: : to jsem si říkal, že by mohlo jít,ale nedělal jsem to, tak teda zkusím no 40
18:55:49
19.01.2012
Minik03
-> T: nemas prehozene dratky na altiku - ze nesvitli kontrolka?
18:51:08
19.01.2012
vhml
-> T: nezvladnes tocit golou a koukat na vyndanou svicku?
18:50:06
19.01.2012
T
-> m8rinek: : nemam nikoho k sobě...nebo to zvládnu sám? 4
18:31:53
19.01.2012
m8rinek
-> T: jiskru máš?
18:29:28
19.01.2012
T
já vim...mázlá fotka a úplně k ničemu 3 ,ale to jen pro představu, že makám a motor už je v autě 5

ale nejede 10 točí,ale nechytne....ani kontrolka dobíjení nesvítí a to mě zaráží,když před tím bylo vše OK...kde může bát chyba...vždyť je tam pár drátů jenom na zapojení 10 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.01.2012 18:29:28
11:43:00
14.01.2012
T
-> Eidy: : no necham , co tam bylo a až budou svody, tak dam Tvůj tlumič :-) ale jak říkám..vzhledem k počasí to asi nebude třeba 3 10
11:31:01
14.01.2012
Eidy
-> T: Tak kromě ztráty výkonu (zřejmě) to bude vypadat jinak. Podle mě hůř.
09:48:49
14.01.2012
T
tak svody by byly objednané...co se stane, když budu jezdit se sérií zatím....kromě ztráty výkonu teda 40
ikdyž vzhledem k počasí se to asi nestane...8 3
09:02:31
14.01.2012
T
-> radekp: : no já právě taky ne 3
17:56:47
13.01.2012
radekp
no tak spojkám ani svodům tak moc nerozumím1
10:48:24
13.01.2012
T
-> tunerlada: : já právě projížděl fotky a asi si taky říkám, že zlatá zůstane 40

-> radekp: : foto je nové jen z Mostu no a makam jak můžu...jsem rád, že se zrovna Tobě líbí nátrubky 4
09:24:51
13.01.2012
radekp
-> T: žádné nové foto, ale je vidět že se tu maká...pěkné nátrubky
upraveno 1x, naposled 13.01.2012 09:27:20
23:46:39
12.01.2012
TTomas
-> ZdenoR: Podle pruvanu bych to ve vysokych otackach prave k tomuhle silnemu ventilatoru dost prirovnal.
23:08:21
12.01.2012
ZdenoR
Zajímalo by mě jaký průtok má původní mechanika. Při absenci gumy na chladiči dokázala zvedat kamínky ze země.
Extreme Tyres