T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:49:35
31.12.2011
m8rinek
-> T: no já bych o VN kabely nic moc neopíral, ale každýho věc ;)
13:44:21
31.12.2011
havlik
-> T: a proč si nepoužil standardní seriové řešení?
13:42:32
31.12.2011
T
-> m8rinek: : té to neva, jelikož je to na hadici, tak s tou si uhnu, neboj :-) mě spíš zajímalo jestli to opírání o ten držák altíku neva 4 což předpokládám , že neva :-)
13:40:16
31.12.2011
m8rinek
-> T: cos to udělal Pepiku? Jak se Ti bude hezky tahat svíčka...

Origo je přeci trubička až za rozdělovač...
13:31:57
31.12.2011
T
jinak pro představu proč tak krkolomný to je 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:31:57
13:30:12
31.12.2011
T
jen se mi nelíbí opření o držák altíku,ale jelikož je to tam tak nějak podovně v sérii, tak snad to bude OK :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:30:12
13:26:34
31.12.2011
T
mimo jiné jsem dodělal takové větší "téčko" na topení....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 13:26:34
12:41:31
31.12.2011
T
-> m8rinek: : pak asi OK, že jsem koukal na originál držáky a našel jsem, že je to stejně nasáváno přez filtr...tak jen tady je část nasáváná přímo z toho "molitanu" a ten mi přijde dost průchozí, tak snad to bude dobrý no....
12:33:05
31.12.2011
m8rinek
-> T: když ji uzavřeš uděláš z karbce uzavřenou nádobu a nic z něj nenasaješ... Je to přívod vzduchu nad hladinu v plovákovce...
12:30:17
31.12.2011
T
bych si odpověděl sám,ale neznam funkci dírky 40 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:30:17
12:29:27
31.12.2011
T
12:29:25
31.12.2011
m8rinek
-> T: asi ok...
12:28:29
31.12.2011
T
takže část je uvnitř a část jde na filtr...neva?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:28:29
12:27:00
31.12.2011
T
tak co, dobrý? to vychází tak blbě no 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.12.2011 12:27:00
20:02:26
29.12.2011
T
-> m8rinek: : no neni to jako třeba tvoje trumpetky 40 ale zase rejhy od 40-tky smirklu tam taky nejsou 40
19:52:50
29.12.2011
m8rinek
-> T: o tý díře, povrch trumpet je ok a asi bych tomu nepřikládál takovou váhu ;).
19:43:04
29.12.2011
T
-> m8rinek: : teď nevim jestli o té průchodnosti jsi mluvil o tom odvětrání nebo o tom povrchu vnitřku trumpetky :-D
jinak teda tohle je ta slavná dírka, kterou nemám asi co? 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 19:43:04
19:11:25
29.12.2011
m8rinek
-> T: pokud je to dostatečně průchozítak je to ok ;)
19:00:28
29.12.2011
T
-> m8rinek: : tak oni filtry zůstanou původní, co byly....
jinak ta plovákovka je ta díra na levé straně a to mi vychází teď do filtru.....to by asi chtělo vyvést mimo filtr nebo je to jedno?

-> Péďa17: , -> Tuner#2: : dík,ale ještě je na něm nějaká práce 4


jinak snad stačí takový povrch trumpetky uvniř...?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.12.2011 19:00:28
16:56:04
29.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.12.11 15:10:13: Mazec, trumpetkám nehovím, ale krásně se na to kouká 1
Extreme Tyres