T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:00:58
30.09.2011
T
-> Eidy: : 5x otočím o 360 st., to by mohlo stačit nebo ne?

-> m8rinek: : ano kónus, takže jsem sehnal matky,ale bohužel delší, takže zároveň s hranou matky se nechytam ani náhodou...

-> havlik: : pohřebák je to,protože při stavbě nebyly a zatím nejsou chromáky, tak se dalo, co bylo...jinak kola se mi zatím líbí jak josu, jen by mě lákal lečtěný límec 40

-> Luky.: , -> Tuner#2: : uvidíme 5 4
12:19:32
30.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 30.09.11 09:38:26: Pecka nechat tak jak je...

Plný souhlas s havlikem a Luky.m 4
12:10:32
30.09.2011
Luky
Ale myšlenka udělat z toho John Player Special není od věci - já bych do toho šel 5
12:02:05
30.09.2011
Eidy
-> havlik: Tak ale každýmu se líbí něco jinýho. T si určitě nevybral černou jen proto, že mu zbyly 2 plechovky po natírání plotu. Třeba to chtěl takhle. Co ty víš.
11:56:53
30.09.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> T: Když si dáš na googlu "krytka šroubu", tak ti vyjede hromada vzhledových variant. Někdy se v náhledech opakují, ale sem tam jsou mezi nima zamíchány i zajímavý tvary, i po odrolování dolů.

www.google.cz/search?tbm= isch&a...
11:55:42
30.09.2011
havlik
-> Eidy: nevim proc si mazat med kolem huby, já už mu to řikal nekolikrát, že je to prostě jak pohřebák samá černá a nic z toho...
11:53:56
30.09.2011
Eidy
Jako havlik bych to zrovna neformuloval, ale faktem je, že teď má to auto šmrnc oproti Apollům, se kterýma je to trochu fádní a nevýrazný.
11:52:30
30.09.2011
VeTeV
-> havlik: jj prima, neco v tom stylu, decentniho.... pomohlo by to neskutecne... snad to nebude zase celocerny no
11:43:00
30.09.2011
havlik
-> T: Jinak pokud ty kola nenechas vyrazny tak dostanes na drzku :)
11:18:59
30.09.2011
m8rinek
-> T: To je, ale na konickou matku? Nicméně šteft by měl být minimálně zároveň s hranou matky, méně bych nedával...
11:17:15
30.09.2011
Eidy
-> T: Na kolik závitů natočíš matku?
11:11:52
30.09.2011
T
11:11:09
30.09.2011
T
teď musim letět,ale pak dam spousty info s porovnáním s apollama, teď jen....nechci lamináťáka podceňovat, že říkal na klasický štefty,ale pro jistotu...tohle by mohlo stačit....?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.09.2011 11:11:09
10:44:21
30.09.2011
Eidy
-> T: O kolik blíž je to k zemi? Ale vypadá to parádně. I s tou zlatou je to lepší než jsem čekal. Hodit tam nějaký zlatý linky a je z toho Lotus
www.glv88.dial.pipex.com/ jps.1.jpg
upload.wikimedia.org/wiki pedia/.../Lotus_77_Sears_P oint.jpg
4
upraveno 1x, naposled 30.09.2011 10:44:44
10:36:58
30.09.2011
VeTeV
-> havlik: přidal byh i nějakou zlatou linku někam, ať se rozbije ta nekonečná černá... souhlas4
10:26:10
30.09.2011
m8rinek
-> T: v pohodě, po přepočítání kol co mam doma jsem investici posunul jinam ;). Ať slouží ;).
10:17:20
30.09.2011
T
-> havlik: : no taky o tom přemýšlím 5 možná jen límec vyleštit 40

-> Pavel P..: : ti dam poklice 40

-> De&coN: : nevim nevim,jak jsem psal havlikovi 4

-> matoo: : prej konečně, bych se asi měl urazit 40 3

-> m8rinek: : pozdě 168
10:10:28
30.09.2011
m8rinek
-> T: hehe, taky jsem nad nima uvažoval :))).
09:52:04
30.09.2011
matoo
-> T: konecne to vyzera ako auto 4
Extreme Tyres