T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:56:40
06.11.2018
T
-> Eidy: nene,je to hliník 4
20:42:36
06.11.2018
Eidy
-> T: Prodloužení volantu? 5
20:37:29
06.11.2018
T
-> Nwkt: o tom nic nevim 40

-> Eidy: je to tyč a bude to trubka s rozdílnýma průměrama na koncích 4
13:39:13
06.11.2018
Eidy
-> T: Tady se bude zbrojit na další sezonu. Na co je ta trubka? Nebo tyč?
12:58:39
06.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 06.11.18 12:55:11: Já taky, na FB bylo dokonce i video z výroby 5
12:55:11
06.11.2018
Nwkt
-> T: Ty ementálový kotouče jsem už někde viděl 3
upraveno 1x, naposled 06.11.2018 12:55:30
12:17:15
06.11.2018
T
Zase kousek připraven a další kousky se musí připravit 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.11.2018 12:17:15
13:37:15
17.10.2018
T
-> Eidy: turbo určitě ne 4 a vstřiky říkáš ? 5
21:47:14
16.10.2018
Nwkt
-> Eidy: 3 3 3 jj
21:42:57
16.10.2018
Dušan
-> Eidy: 14
21:32:56
16.10.2018
Eidy
-> T: Vstřiky a turbo. 1
20:00:25
16.10.2018
T
-> Eidy: jen jsem neměl čas se zase stavit....takže až za 14 dní 4
a zatím velkou neznámou je krmení, ale jednou se budu muset rozhodnout 40
18:25:07
16.10.2018
Eidy
-> T: 157
17:42:20
16.10.2018
T
A je zpět 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 16.10.2018 17:42:20
13:21:16
16.10.2018
minno
-> Tuner#2: Lucas to bude asi niečo iné, i keď vieme, že Lucas/TRW je zgrupený výrobca (ak to ešte platí), no platničky som vždy kupoval len čisto TRW, ako na škodovku, tak aj na Punto.
www.autodily-stancl.cz/st arsi-typy/.../desticky-pre dni-s130-trw-gdb939.html

Nikdy sa nedrolili ani po intenzívnom brzdení (Hochalpenstrasse napr.) a brzdia super, nástup bŕzd výborný aj za studena.
13:07:31
16.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 16.10.18 12:17:22: Na klobouka asi jo, ale na ostřejší ježdění se Lucas drolil. ATE drželo i okruhové ježdění a měli lepší nástup, bohužel už nejsou...
12:17:22
16.10.2018
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.18 21:08:47: TRW fungujú výborne, už som na 4p zodral dve sady (120 tis. km) a budem kupovať 3. sadu.
21:30:23
15.10.2018
Antony - zrušená registrace
-> vhml: pak ale budu muset dávat přednost na přechodech 1
21:27:17
15.10.2018
vhml
-> Antony - zrušená registrace 15.10.18 21:11:50: vycisti si brzdice od prachu....
21:22:34
15.10.2018
T
Já se celou dobu bavím o zadních, na předku už jsou 2500 návštěvníci4
Extreme Tyres