T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:48:18
05.04.2018
mirecek.666
-> T: utáhnout a jezdit:-) nebo rozdělat trochu poladit, pak utáhnout a jezdit:-)
20:33:56
05.04.2018
Eidy
-> T: tyvole a když jsem Ti to říkal :)))
19:25:02
05.04.2018
ZdrubT
Nasadim a jezdim. Žádný problém. 3
18:47:23
05.04.2018
T
-> Luky: , -> Tuner#2: no to právě nevím 8
18:37:32
05.04.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 05.04.18 18:15:39: Myslíš povrch a nebo to vykousnuti z boku? To je běžné, povrch a opotřebení z fotky na mobilu těžko soudit. Takže utahnes a jde zpět?
18:34:23
05.04.2018
Luky
-> T 05.04.18 18:12:27: a to je dobře nebo špatně? 1
18:16:18
05.04.2018
T
18:15:39
05.04.2018
T
Každopádně nevím, jestli je to vidět, ale ta vacka se mi nelíbí...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.04.2018 18:15:39
18:12:27
05.04.2018
T
Klika je celá, byl povolený setrvak 30
22:30:53
04.04.2018
ZdrubT
Je tam 130 výfuk, nebo eRkovej? Držáky jsou dost odlišné, ale já je vubec nevozim. Podle foto převrtaná 120. Nevim co má Eidy, já případně dodám.
upraveno 1x, naposled 04.04.2018 22:33:36
21:47:27
04.04.2018
T
-> Eidy: a když ne, tak mam základ,ale nemusim to celé vyrábět, dík 4
21:28:53
04.04.2018
Eidy
-> T: Nějakej držák doma mám. Nějak předpokládám, že na kilo, 120 a 130 je stejnej.
21:27:22
04.04.2018
T
Náhodou nemá někdo drzak na origo vyfuk, ?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.04.2018 21:27:22
21:23:26
04.04.2018
T
Dneska už to bylo o něco veselejší...prvních asi 20 km se starým motorem......přede krásně potichu, že mám seroivý výfuk a po roztočení ječí karbec :-D trošku kouříme, že je to bohatý,ale to se poladí....jinak spodek je téměř stejný si troufám říct a vršek je úplně mrtvej, což dávám za vinu vačce.....ale co, jezdíme 5
22:12:09
03.04.2018
Marty227
-> Eidy: za štvrtou ojnicou praskla kľuka mne.. img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_10594__201 7-07-14_17-25-47_44.jpg to bol rachot keď sa to takto naštartovalo.. 3
21:27:13
03.04.2018
Eidy
-> T: Ty máš teda kliku. 8 A koukal jsi nějak víc na vyndanej motor? Pokud to není prasklý v lomení za čtvrtou ojnicí, tak to musí bejt praský ve třetím ložisku. Asi v mazacím kanálu. Ale to by asi setrvák vypadnul z motoru.
20:10:22
03.04.2018
T
Náhradní motor na místě, najeto asi 10km...blbě jsem si dal pružinu na plyn, takže jsem se nemohl rozjet a po 5km jsem ztratil víčko na víko ventylu...takže seto zatím stále daří...
02:28:10
03.04.2018
m8rinek
-> vhml: Pozdě
21:33:59
02.04.2018
T
-> vhml: 8
Extreme Tyres