Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:26:28
12.08.2017
Eidy
-> minno: 3 Vypadat může stejně, hlavně aby fungoval.
-> Milan 136: Dík.
Dneska budu vrtat police v obyváku a pak úklid, máme novou skříň, budeme stěhovat krámy. Zítra se na to zase vrhnu.
12:07:57
12.08.2017
Milan 136
-> Eidy: skvela prace 5
-> minno 12.08.17 12:04:26: vid. Takhle mu to nikdo neuveri. Kdyby alespon namatlal to viko jinou barvou3
12:04:26
12.08.2017
minno
-> Eidy: Toľko práce... a motor vyzerá rovnako, ako pred rozborkou3
00:13:29
12.08.2017
Eidy
-> Tuner#2: Dík. Snad to tak bude. Ono nebejt tý blbý segrovky, tak ten motor šlapal bez problémů ještě spoustu let. Ale stalo se, jedeme dál 4 Do neděle musí být motor v autě. Pak všechno příslušenství a příští týden vrčíme. 1
23:42:38
11.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný pane, pěkný. Snad se to úsilí odmění a motor pošlape bez problému. 4
23:32:51
11.08.2017
Eidy
A jelikož vozík pod motor moc pružil a zadní kolečka byla moc u sebe a pod motorem, takže to každou chvíli padalo, tak jsem ho pořezal, vyztužil a kolečka posunul rozumně do rohů. A tím pro dnešek končím :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:32:51
upraveno 1x, naposled 11.08.2017 23:34:02
23:30:01
11.08.2017
Eidy
Jelikož expanzka vadila při každe (de)montáži sacího potrubí, tak jsem ji posunul a vyrobil si nové čůro. Vyvrtat šroub a navařit nerez hadičník. Vhodnej jsem totiž nikde nesehnal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:30:01
23:26:38
11.08.2017
Eidy
Zaklopeno i shora.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.08.2017 23:26:38
09:34:25
11.08.2017
Eidy
-> Nwkt: Co bude příští víkend? Minisraz? Beztak nemůžu, už mám dávno jiný plány.
-> T: 1
09:16:07
11.08.2017
Nwkt
-> Eidy: Stíháš příští víkend? 1
09:14:07
11.08.2017
T
-> Eidy: jedeš jako ďábel, paráda 156 4
23:45:42
09.08.2017
Eidy
Nějak jsem si říkal, že za dnešek toho moc není a měl jsem ještě chuť, tak jsem tam nasypal ještě vačky a celý to načasoval s rozdělovačema :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2017 23:45:42
22:11:03
09.08.2017
Eidy
Dneska jen setrvák a přítlačák. Při montáži jsem zjistil, že střed lamely lehce dře o klikovku, tak musela být upravena na soustruhu. To bylo to pískání za studena :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.08.2017 22:11:03
10:56:30
09.08.2017
Kocvin
-> Eidy: Parádní práce i dílna, radost sledovat :) Uspořádání ponku budiž vzorem mé nedokončené dílny.1 Vše pěkně přehledné a na dosah, aby člověk nemusel odbíhat, nebo se pro něco ohýbat.. :)
22:47:51
08.08.2017
MOLSO
-> Eidy: Luxus pane luxus ! 5 v takej dielnicke musi byt uplna radost robit ... hlavne taky paradny motor 1
22:37:21
08.08.2017
Vojťas
-> Eidy 08.08.17 22:11:33: Moc pekny, to by se mi taky libilo, ale sem na to linej 3 40
22:11:33
08.08.2017
Eidy
Tak ještě ponk po částečné renovaci. Nová deska a navrch 3mm nerez. K tomu ještě nově natřený svěrák Kasper s mnohem větším rozsahem a silou než předchozí York. Ten nyní slouží ve druhé ("špinavé") dílně.
Pro dnešek konec, pokračování zítra.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 22:11:33
20:01:12
08.08.2017
Eidy
Hlava dotažená. Použil jsem těsnění Ajusa a je od pohledu hezčí a kvalitnější než Victor Reinz. Dotahovací momenty stejný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 08.08.2017 20:01:12
Extreme Tyres