Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:20:23
28.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Antony: tak když parkrat zabrzdíš tak to zas hned neumažeš...
-> Tuner#2: k dokonalemu vysušení třeba jo ale aby hned druhy den neměli kotouče lišku stačí kousek projet, deska podle mě vodu zas tak dramaticky moc nesaje a uschne v garaži samam od sebe...
21:58:08
28.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: oki, myslel jsem, že používš sofistikovanější metodu 1
-> Pavel P@nkáč: to určitě stačilo, jenže pak to tím zase zaflákáš 8
21:55:51
28.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 28.10.16 21:36:03: Na to ulice nestačí, pokud auto meješ proudem vody, tak je to tak na 10km a při tom dost často brzdit a nebo i pod plynem. Pak se to vysuší tak, že to nic neudělá. Jak necháš desku nasáklou vodou, tak kotouč pěkně vyrezne.
21:36:03
28.10.2016
Pavel P@nkáč
-> Antony: tak asi by stačilo parkrat v ulici zabrzdit ono by se to vysušilo a potom nerezlo...
21:14:53
28.10.2016
Eidy
-> Antony: Nic s nima nedělám. Ona se udělá slabá liška a tak to zůstane. Mám suchou garáž ;)
-> Bedřich: 3
19:37:38
28.10.2016
Bedřich - zrušená registrace
-> Antony: WD1
19:28:05
28.10.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 28.10.16 16:11:28: hezký pane, jen dotaz, když to takhle na zimu umyješ, co kotouče, to je sušís, nebo jak zabráníš, aby nechytly pořádnou lišku?
16:11:28
28.10.2016
Eidy
Hotovo. A šup do garáže na zimní spánek. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.10.2016 16:11:28
16:10:52
28.10.2016
Eidy
To by šlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.10.2016 16:10:52
16:10:37
28.10.2016
Eidy
16:10:20
28.10.2016
Eidy
Svátek jsem využil pro poslední letošní koupání. Vzal jsem podběhy, motor a převodovku, aby se na tom líp dělalo. Po Mostě to bylo plný kamínků a bordelu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.10.2016 16:10:20
16:03:51
28.10.2016
Eidy
-> Tuner#2: Ok 4
00:45:15
28.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.10.16 00:41:51: Zajímá mě co to bude dělat a zamlouvám si jednu jízdu na jaro 5
00:41:51
28.10.2016
Eidy
-> MVM: Díky.
No, to já jsem taky zvědavej, co na to budu říkat. Ale nemělo by to být tak strašně jiný. Povíme si na jaře :) Na olej jsem se Kašpara ptal, resp. že jezdím Castrol TAF a povídal, že to je fajn. Že to bude fungovat. Ptal se co jezdím a podle mi to nastavil. Dal mi to slabší nastavení, nějakých 30%. Po zajetí by měl mít dif předpětí nějakých 35Nm. Kolik tam je třecích ploch, to netuším. Ukazoval mi to v dílech, ale nevím, jak se to počítá.
17:43:04
27.10.2016
MVM
-> Eidy: Jsem zvědavej co budeš říkat na jízdní vlastnosti se špérou a jak budeš/nebudeš měnit styl jízdy a volbu stopy 1 Nevím jakej má Kalmar počet třecích ploch,zda si můžeš volit moment předpětí a taky jak má nabroušený úhly na rampách .. Jisté ale je, že to na 110% poznáš 4 Tak ať Ti dělá diferáček jen a jen velkou radost.. Jakej Ti do toho řekli za olej? Páč LSD a synchrony vím že zvládá Mobil SHC,já dávám i Castrol ale tam jsem bezsynchronní... (Ale to je v Porsche)
17:04:56
27.10.2016
ochoda
-> Hurdis: Takže mi to můžeš vyfotit/oskenovat ať si to můžu dát na plochu a mám na čím slintat, prosím? Nebo mě pošleš do hája ať si koupim svůj kalendář. 1 Já měl poslední asi 2014, nějak se mi pak přestaly líbit... Jinak Eidyho kára je... prostě děsně libový auto. 2
13:00:57
27.10.2016
Luky
-> castrol: nevidíme, ale alespoň já v to tiše doufám 1
12:15:16
27.10.2016
castrol
to nevidite ze setri na sekvencku 1
10:55:32
27.10.2016
minno
-> Eidy: foto 282: "To byla těžká automobilová trasa! Těžká! I já jsem s ní měl co dělat!"3
09:50:35
27.10.2016
Vrba
-> Eidy: Jasny, v podstatě by to byla otazka výroby 3 nových kvaltů. Sehnat delší SP než 3,9 by patrně bylo finančně náročnější a také je zde větší náchylnost k poškození než u kvaltů ,proto je lepší cesta nechat poruchovější díly sériové. Ale jasný,pokud máš plán na 5q ,tak je to jedno. Jestli si chceš udělat výlet,klidně můžeš. Jinak klasicky Praha.
Extreme Tyres