Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:43:01
09.07.2016
Eidy
-> A.J.Michal: No pecka :) Já tu stavbu sleduju na alfisti.cz a moc se těším, až tu tvojí černou vdovu uvidím. Bohužel sraz v Hoškovicích se kryl se škodováckým srazem, jinak bych dorazil.
Plánuješ na podzim Brno nebo tak něco?
20:33:02
09.07.2016
A.J.Michal
Super Super :))) Jo to já jsem dneska po půl roce dostavěl zase svou Alfu romeo 3.0 V6 QV, doufám že se brzo někde na okruhu potkáme :-))

www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1329 1&a...
upraveno 2x, naposled 09.07.2016 20:33:42
21:16:36
07.07.2016
Eidy
-> Tuner#2: 5q nevím, ale zbytek souhlasí. 1
21:09:19
07.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
upraveno 1x, naposled 07.07.2016 21:09:32
21:05:47
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Jo tak. Je to normální 5Q bez pětky.
20:59:59
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: myslim jestli mas ctyrku jako ctyrku z petikvaltu, paty kolecko, nebo dlouhou ctyrku z 4Q, nebo co to je tedy :)
20:56:58
07.07.2016
Eidy
-> Vojťas: Všecky jsou sériový. O kvalty ani tak nejde, ale o ten přenos na asfalt. 40
20:55:22
07.07.2016
Vojťas
-> Eidy: tak me napada mas v prevodovce seriovy kolecka? a ktery? 1
20:53:46
07.07.2016
Eidy
-> ochoda: To není, no. Chtělo by to SP nějakých 3,5.
-> castrol: Jenomže datlovat do klávesnice je mnohem snazší :)
-> Tuner#2: Rád bych jim tam napsal, ale kvůli pár pitomcům si nebudu zakládat účet.
Jinak jsem si to užil, to jo. A mám další položku na seznam úprav. Prej to potřebuju. Říkal Honza. 1
20:41:43
07.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: NJ bavím se 5

Každopádně jsem rád, že to vyšlo a že jsi si to náležitě užil. 4
20:40:00
07.07.2016
castrol
-> Eidy 07.07.16 20:25:11: sak nech si to idu vzyskusat
20:38:53
07.07.2016
ochoda
-> Eidy: Tak ono ta převodovka není vyloženě sprintová bych tak řekl. 1
20:25:11
07.07.2016
Eidy
-> Eidy 07.07.16 14:19:13: Některý lidi na FB jsou prostě divný. Že prej časy na sprintu jsou hanba. 3
14:19:13
07.07.2016
Eidy
-> T: Neboj 4
-> MOLSO: www.facebook.com/jcervenk a76?fref=ts
Řeší tam mimo jiné fejkový kola a legalitu. 1
14:15:39
07.07.2016
MOLSO
-> T: bol by link ?
14:11:07
07.07.2016
T
-> Eidy: hezky, těšim se na vyprávění 5
jinak sleduju komentáře na facebooku....koukni...tak y nemam facebook, je to dostupný 4
13:59:08
07.07.2016
Eidy
-> Milan 136: To právě vůbec netuším. Aplikace v telefonu opět nefungovala a jak jsem byl nervózní, zapomněl jsem zapnout kameru. 10
Jinak stopa co jsem jezdil doteď, je prej dobrá pro slabý auta, ale já musím jezdit jinak.
13:38:40
07.07.2016
Milan 136
-> Eidy: parada. Uz jsem koukal dopoledne na FB. Kolik vterin jsi sundal?1
11:54:38
07.07.2016
Eidy
-> djmaso: Už jsem to tu psal, spokojenost veliká. Není to rozdíl obrovskej, ale citelnej rozhodně. Je to pohodlnější a přitom to líp sedí. Je to trochu jiný auto.
-> MOLSO: 1
11:24:00
07.07.2016
djmaso
-> Eidy: co Protlum ? jak jsi spokojen ?
Extreme Tyres