Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:48:16
09.04.2016
Eidy
Dnešní nákup. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.04.2016 15:48:16
15:47:15
09.04.2016
Eidy
-> Alenka: Pokud vynecháme změnu průměru, tak nenosí.
15:28:55
09.04.2016
Alenka
-> MOLSO: ale nosia.
Máš pravdu, že ta Eidyho je jenom na parádu, pokud je stejná jako sériová jen z jiného matroše, ale jinak nelze paušálně říct, že by se úpravou řemenice nedal vytřískat nějaký výkon navíc.
00:07:01
09.04.2016
Eidy
-> MOLSO: Správně :)
-> mira76: Nevím, kolik hp přidalo sání. Možná i ubralo, to nedokážu říct. Nebyl jsem zatím nikdy na brzdě.
21:00:17
08.04.2016
MOLSO
-> mira76: remenice kone nenosia
18:54:35
08.04.2016
mira76
Eidy přiznej se kolik poníku ti přineslo to nové sání EvoIII a k tomu ta alu řemenice?
14:07:47
06.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 27.03.16 14:25:39: To bych mohl udělat taky, ale potřeboval bych sestavu asi pětačtyřiceti zrcadel. 3
15:16:23
29.03.2016
castrol
14:37:28
29.03.2016
Star LC20
3 3
12:25:09
29.03.2016
havlik
-> m8rinek: netřískala:D ale možná mam jen extremní jámu47
12:13:52
29.03.2016
m8rinek
-> Star LC20: By se pak hosteska třískala do hlavy... takže vocaď pocaď :D
11:59:50
29.03.2016
MimiMB
Ja som zase rozmýšľaľ rozpýliť nieakú 120l nemusela by byť v top stave zrenovovať prednú časť, vystužiť, priložiť predok k stene a možte mať z toho nieakú skrinku kreslo alebo posteľ pre menších. Nie? Bol by to dobrý nápad.
11:53:51
29.03.2016
M@rtin
11:41:06
29.03.2016
Star LC20
3 tvl boys!

Anebo co třeba mít postel v montážní jame, aby auto mohlo byt "nahoře" 1
09:39:51
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Jinak to nejde.
-> radekp: Neprůstřelný sklo do podlahy a hotovo. 5
09:37:41
29.03.2016
radekp
-> Eidy: Pěkný!
Já mám garáž pod ložnicí, že bych udělal skleněnou podlahu?3
08:47:31
29.03.2016
M@rtin
-> Eidy 29.03.16 08:21:04: Nevím, jak máš barák řešenej. Pokud to jinak nejde, tak i takhle je to super. Já to mám do garáže 2400km, tak já se dívat nemůžu :-)
08:21:04
29.03.2016
Eidy
-> M@rtin: Tak neříkám, že by to nebylo fajn, ale to by Kóča musela stát venku na zahradě.
-> Star LC20: No, kdyby barák neměl podlahu 120cm nad zemí, možná by to tak bývalo dopadlo. 1
-> Milan 136: To asi není standard, pravda. 1
-> sikula: Vždycky jsem chtěl chodit do garáže rovnou z domu. Když prší, sněží, mrzne atd., vezmeš si tam jídlo a je to prostě pohodlíčko. 1
-> Tuner#2: Pravda. Doposud to byl sklad dílů. Teď to je k nepoznání.
22:58:56
28.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Průlez je tam od nepaměti, to je ložnici ta místnost moc nepřipomínala 40
22:56:09
28.03.2016
sikula
-> Eidy: Eidy ? To uz je fakt uchylka4 ale na druhou stranu zavidim auto pod jednou strechou, myslim si ze bych nebyl lepsi 3 Chapu ze na ni musis videt, do ted jsi spal v garazi ne1
Extreme Tyres