Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:54:07
24.01.2016
Eidy
-> darabos: Zuby jsou samozřejmě z oceli, jinak by to nejelo. 4
22:35:44
24.01.2016
darabos
-> Eidy: Remenicu mas celu z hlinika, alebo zuby su z feromagnetickeho kovu, kvoli snimacu?
22:20:30
24.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.16 20:46:37: Tak jinak, rád bych viděl už fotku hotových a neříkej, že si budu muset počkat do Mostu 1
upraveno 1x, naposled 24.01.2016 22:20:47
21:12:26
24.01.2016
Tomáššš
-> Eidy: len aby si to neprehnal 6
20:46:37
24.01.2016
Eidy
-> Tomáššš: Ano, stále je kde brát. 1
-> Tuner#2: Jak si račte přát. 2
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.01.2016 20:46:37
20:45:16
24.01.2016
ochoda
-> Eidy: Tak ta váha je mazec, kór když si tak řekneš co by se dalo ještě odlehčit. 1
20:40:32
24.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.01.16 20:34:47: Sání pěkný, ale já bych rád viděl položku kola 1 5
20:36:48
24.01.2016
Tomáššš
-> Eidy: Koca zhadzuje prebytocne kila ? 1
20:34:47
24.01.2016
Eidy
Práce na Kóče pokračují, vše je téměř hotovo. Zbývá jen nechat nazinkovat držáky oken do dveří a pak to nasadit do nových dveří (čímž jsem se dostal pod 800kg 40). Pak bude vše připraveno na sezonu 2016. Na seznamu úprav jsem měl 19 položek. Větších či menších. A dvacátá bude vlastně novej hasičák s držákem. 5
22:09:20
11.01.2016
Toušík
-> Eidy: Moc díky 8 To bude zas krásnej nákup 2 3 3
08:45:17
11.01.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 11.01.16 08:06:08: potvrzuju, před Vánocema jsem od nich 2ks objednával. .
08:06:08
11.01.2016
Eidy
22:36:43
10.01.2016
Toušík
-> Eidy: Kde se kupujou nové pokud není tajné??
22:27:21
10.01.2016
Eidy
-> Mantrabeach: Tak to sis ji měl nechat ;) Jasně, že si pamatuju. Byly snad první člověk, co mě vezl. Si pamatuju, jak jsem půlkama mohl štípat 4 drát :)) Ale po druhý zatáčce už to bylo super.
18:34:30
10.01.2016
Mantrabeach
-> havlik: bohužel ámen no8 .Ale ještě je tu rapid1
17:52:26
10.01.2016
havlik
-> Mantrabeach: a ted se pomodlíme k pánu bohu:) Ámen
17:44:54
10.01.2016
Mantrabeach
Pamatuješ ještě?-> Eidy: 1.Docela dost mi chybí.Projíždím tady starý fotky v Belgii

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../425_2010-11- 13_09-59-01_44.jpg
upraveno 2x, naposled 10.01.2016 17:46:32
19:14:30
07.01.2016
Eidy
Tak to je fakt vtipný. Jak jsem vyměnil spínač na HBV, tak se vyzkratoval taky :)) Byl to teda starej ze zásob, ale i tak je to fakt náhoda. Naštěstí jsem tam teď dal oba fungl nový, tak by měl být klid.
21:13:00
05.01.2016
radekp
-> Eidy: v Mostu jsem mel jeste puvodni, pak jsem ho vymenil za nejaky soucasny a ten to vzdal po dvou letech...
Extreme Tyres