Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:39:48
12.11.2015
Milan 136
-> Eidy: ramena? Někde potrháno? trocha práce no 3
kola budeš přelakovávat?
20:36:14
12.11.2015
Eidy
-> Milan 136: Odlehčit držáky nárazníku 1 a nalakovat. Pak přijde nová řemenice na kliku. Začnu dělat nový sání, musím přivařit prasklý držák regulátoru paliva (vibrace jsou svině) a to bude na chvíli co dělat. Pak přijdou rozebrat zadní brzdy, zout kola, vyndat zadní nápravu a pak ještě úpravy v interiéru atd. 5
20:30:27
12.11.2015
Milan 136
-> Eidy: pěkný. Co vzadu? koně?1
19:47:08
12.11.2015
Eidy
Po 2 týdnech je to zase složený. Chladič je natřený načerno a už nevisí na nárazníku, ale je autonomní. A má i pár dalších vylepšení a je nově nalakovaný. Ještě jsem nahodil nový tahokov.
A jdeme rozebrat zadek :)
upraveno 1x, naposled 12.11.2015 20:34:09
21:57:20
11.11.2015
ZdrubT
Opravdu slušný poježděníčko.9
10:00:03
11.11.2015
Milan 136
-> Eidy: hezky :)
09:58:30
11.11.2015
U-Geen
-> Eidy: pekny... ja se snad nekdy do Mostu vypravim pokud budou jeste listky na jizdu s tebou :)
08:58:14
11.11.2015
Eidy
Antonyho brácha Martin mi taky střihnul vnější záběry z Mostu. Tímto mu děkuji.
Most 17.10.2015, 110R Kóča na okruhu
13:10:06
09.11.2015
Eidy
-> T: Jo takhle. No to je skoro stejný jako to bylo. Vršek pedálu je asi o 10mm víc vzadu, ale jinak jsem dodržel původní polohu. Jsem na to zvyklý a vyhovuje mi to.
13:05:28
09.11.2015
T
-> Eidy: : k brzdovému pedálu pro brzdění jednou nohou, takže blíže k řidiči...špatně jsem to napsal 4
12:45:37
09.11.2015
Eidy
-> T: Jak myslíš blíž k bzdovému pedálu? Do strany by to vypadalo blbě a jinak je poloha víceméně stejná, aby mi to sedělo na brzda-plyn ovládání jednou nohou.
11:46:59
09.11.2015
T
-> Eidy: : jo tááák, tak to chápu, já myslel, že bude vícero úprav 4 a předpokládám, že je to celé navařené,aby jsi byl blíže brzdovému pedálu ? 4 tak jo, zatim dobrý, co je dále na řadě ? 40
11:17:10
09.11.2015
Eidy
-> T: Chladič jsem vzal černou syntetikou. Ale jen plechování. Voštiny ne.
U plynovýho pedálu jsem sundal celej plastovej pedál, zkrátil hřídel a navařil kousek plocháče. Na něj je přišroubovanej nášlap. Když si vzpoměnu, udělám Ti fotku. 4
15:49:34
06.11.2015
Eidy
-> vhml: MAP nevedu, pouze MAF s "L klapkou".
15:12:28
06.11.2015
vhml
-> Eidy 06.11.15 14:59:55: tam je otázka jak ti pak funguje ,,váha vzduchu" . Jestli máš MAF nebo MAP. S MAPem a přetlakem to fungovat nebude.
14:59:55
06.11.2015
Eidy
-> vhml: Je otázka na kolik je to přetlakem a na kolik studeným vzduchem. O teplotu vzduchu strach nemám - saju z kabiny, čili teplota okolního vzduchu. Co se týká přetlaku, to by mohlo něco hodit.
13:21:00
06.11.2015
Luky
-> vhml: 158
ono i podle toho, co píšou v odkazu to dělá randál 1
13:07:53
06.11.2015
vhml
-> Eidy 06.11.15 12:52:12: Já na tom autě, jehož jméno se tu nesmí vyslovit, natáhnul sání až pod čelní okno ( vepředu žádná plonková díra není ) . Amíci na tom maj údajně odbžděno +5koní protože před oknem je přetlak. Minimálně to má parádní zvuk, když ti to saje hned před tebou. www.flyinmiata.com/nb-ran dall-cowl-intake-duct.html
upraveno 3x, naposled 06.11.2015 13:14:51
13:04:39
06.11.2015
castrol
-> Eidy: no zrejme nepridá
13:00:54
06.11.2015
T
-> Eidy: : paráda 4 já ještě dělám na baráku a s autem jsem nezačal....jen nepatrně :-P
máš někde vyfocený celý ten pedál.....zajímá mě co jsi tam všechno upravil pro zajímavost 4
a čím jsi natíral chladič ?
Extreme Tyres