Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:12:32
02.01.2011
Jindas
-> Eidy: Ahoj,prosím tě,k čemu je dobrý to převaření tý příčky a usazení motoru níž? Nebo to není níž? Děkuji za odpověď pro mě jako pro né moc zkušeného. 4
upraveno 1x, naposled 02.01.2011 22:15:07
21:12:32
02.01.2011
Eidy
-> Minik03: No, aspoň mi nepůjde voda do oleje 3
21:10:40
02.01.2011
Minik03
-> vhml: Kdyby bylo neco spatne, abys ji nemusel hned zase vypoustet 1
21:09:21
02.01.2011
Eidy
-> vhml: Jo to já nevím. Já to udělal jen proto, že jsem nechtěl napouštět a pak zas vypouštět vodu. Chci ještě přeleštit expanzku.

A přidal jsem dnešní fotky nízké příčky na autě.
20:52:37
02.01.2011
vhml
Proč se vlastně motor napoprvý startuje bez vody? Už jsem to někde slyšel, ale nepochopil.
20:44:50
02.01.2011
Eidy
Já jel třeba jednu jízdu na závodech do vrchu bez vody. Ale motor pak vydržel asi 200km než se rozsypal 40
20:08:30
02.01.2011
David V6
-> Eidy: za půl minuty se ti orřejí možná tak ventily,znám lidi co bez vody ujeli i několik km1
17:56:56
02.01.2011
Bery
-> Majklsto: půl minuty je nic.
19:06:28
01.01.2011
Eidy
-> Majklsto: Podle mě ne. Bez vody to za půl minuty podle mě nic neudělá. Než se prohřeje hlava a blok tak to chvíli trvá. Než se ti v létě odlepí ručička teploměru od dorazu, tak to taky chvíli trvá.
16:59:06
01.01.2011
Majklsto
-> Eidy: neni 30 sekund bez vody trochu dost?
16:44:28
31.12.2010
T
-> Eidy: : OK, to zni dobře,ale jen tak mezi náma....co já bych dal za tvoji garáž 8 40 4
16:29:16
31.12.2010
Eidy
-> T: Radši budu mít Kóču v perfektní garáži se současným motorem, než se super motorem v nic moc garáži.
-> pistaa: Jede to dobře, to jo.
Takže asi před hodinou Kóča opět oživla. Motor jsem nechal běžet bez vody asi jenom 30 sekund, ale potom jsem to zkusil ráčnou a vsadil bych se, že je tam lepší komprese jak před rozebráním. Ono si to asi vážně sedne.
14:21:17
31.12.2010
pistaa
-> Eidy: a toho ze to sici si nic nerob. men to sici tiez slusne a mal si moznost skusit ako to ide aj s tym..
13:05:37
31.12.2010
T
-> Eidy: : nojo teď je otázka, co je důležitější 40
09:49:46
31.12.2010
Eidy
-> T: motivace je to poslední co mi chybí. Horší je to s financema. Chtěl jsem trochu přistavovat, ale střecha nad garáží je důležitější. Čili motor se tlačí na druhém místě s přístavbou. Pak mi chybí sekačka, pračka, hrnce a pod. Jsem tu trochu jak Robinson. 40
-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit. 3
Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.8
09:30:09
31.12.2010
Zazaa
-> Eidy: no vlozky se maji premerit jestli nejsou sisate

a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
09:20:47
31.12.2010
T
-> Eidy: : no to věřim no 8 prác pro nic...no takže máš ale zase větší motivaci na nový motor ne 4 takže bude šnek tedy? 40
01:28:51
31.12.2010
Eidy
-> T: Ještě mám starou příčku. Novou dám, až rozeběhnu motor, což bude doufám zítra. Už mi chybí jen nasadit vanu a navrtat blok na odfuk. Mám nový kroužky a když ráčnou točím motorem tak všechny válce syčí dolů. To jsou asi v řiti vložky, ale to dělat nebudu. To to dojezdím a pak nasadím jinej motor. To vědět, tak jsem se na všechno vyprdnul 10
11:10:31
30.12.2010
T
-> Eidy: : to je mi jasný 40 v tom případě doufám, že sleze brzo sníh 4
jo a kde jsou fotky nové příčky na autě? 4
21:12:36
29.12.2010
Petrson
Eidy 29.12.10 21:10:13 napsal:
→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
1
a u vyhřátého radiátoru1
Extreme Tyres