
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
wow

-> MATTESS: -> Eidy: -> havlik: To já bych se taky nechal klidne svezt!
Takovehle svezeni by bylo moc super!


Takovehle svezeni by bylo moc super!


-> Eidy: zasloužená

-> MATTESS: děkuji za poklonu pane
-> Eidy: to je krásná spotřeba. Asi si na Doksech dodám odvahy
Smekám před citem pro detail. Dokonalost sama, leštěný nádobky, naleštěný lak.......


-> havlik: Tak to snad né. Když budeš chtít tak si vezmu klobouk a plato vajec
Několik lidí se mě ptalo kolik litrů si Kóča vezme. Tvrdil jsem, že cca 14. Po příjezdu jsem to spočítal a vyšlo mi krásných cca 9. To je pohoda vzhledem ke stylu jízdy.

Několik lidí se mě ptalo kolik litrů si Kóča vezme. Tvrdil jsem, že cca 14. Po příjezdu jsem to spočítal a vyšlo mi krásných cca 9. To je pohoda vzhledem ke stylu jízdy.
-> Eidy: tak doufam že nebudeš první člověk s kterym se budu bát jako spolujezdec (ženský nepočítam)

-> Eidy: To jsi říkal, jak jsi se tam otočil
Věděl jsem už leta, že jsi "blázen", ale teď už vím, že jsi fakt BLÁZEN 


-> MATTESS:
-> Tuner#2: Nemáš zač. Rádo se stalo. Děkujeme a přijďte zas.
Ještě jsem si vzpoměl, to jsem ti neříkal jak jsem cestou do Běšin dostal hodiny u Švihova? Trochu bylo mokro, za 3 a plyn u podlahy no a už to bylo 
-> havlik: Tak když bude na Doxech počasí tak klidně.

-> Tuner#2: Nemáš zač. Rádo se stalo. Děkujeme a přijďte zas.


-> havlik: Tak když bude na Doxech počasí tak klidně.

-> MATTESS 28.04.08 14:21:20: tak jestli nechceš já bych se klidně nechal svézt od eidyho

-> Eidy: Pane moooc díky za svezení a děkuji bohu že jsem přežil jízdu
Ten vracák na suchu za dva plnej a dveřma napřed jen tak nezapomenu a vstup do auta jen v ponožkách taky ne. Máš to fakt moc hezký, jedno z nej aut v Běškách. 


-> Eidy: jsem ani nevzpomněl, že jsem po tobě chtěl předváděčku. Ale po tom, do mi Tuner#2 vyprávěl, nevím, jestli to podstoupit

-> Eidy: Já byl dneska za městem, nesvítili potkávačky a než jsem se probral přes dvě vadné relé, které sice cvakali ale nespínali, tak to byl porod. Navíc mě odešel baroskop rok starý, takže taky super den, ale jinak bych mohl být na běšiny pojizdný a moc se na vás těším.
-> Eidy: nuda-taky...koukám)já ještě nezavrčel a nevim jestli to brzdí-jen na ručku se mi moc jet nechce..
Takže čím blíž jsou Běšiny tím větší psycho. V pondělí jsem vyvezl Kóču poprvé ven, jen za město zkusit expanzku, karbec, motor a tak vůbec. Takže expanzka teče pod letovaným hrdlem na 3 místech (dopr***
). Motor jede, ale s většími difuzory je to pakárna. Dá se s tím jet až od 3000
, no přežiju to. Nába volantu sice nábuje, ale je delší než by bylo potřeba, snad jde jen o zvyk. No a brzdy táhnou doprava víc než loni ( dopr dopr dopr).
Expanzku jsem zakápnul vteřiňákem a zatím drží
. Přední brzdy jsem rozebral a pod manžety pístků stříknul teflonový olej. Asi jsem si zasvinil i destičky, protože to brzdí hůř. A co je ještě horší, pravý zadní hned flekuje a auto jde do smyku, nedokážu si to vysvětlit
. Takže dneska jsem opět rozebral přední brzdy a všechno pečlivě odmastil spešl sprejem na brzdy. Čtvrtek mam zabitej do večera takže v pátek ráno brzké vstávání, sundání bubnu (kurva kurva kurva), kontrola případně oprava, zkouška, pak umýt, vyluxovat, naleštit a vyrazit. Hlavně se z toho všeho nezbláznit. V neděli odpo přijedu domu a hned letím služebně do Dánska. No není to pohoda?


Expanzku jsem zakápnul vteřiňákem a zatím drží



tak chladivka už je nalitá, berany na Weber obroušený a nastříkaný 1x barvou, ještě tak 1-2 vrstvy podle toho jak se to bude tvářit. Pak musím umýt ventildekl a seštelovat ventily. Jenom zkusmo jsem něco měřil, všechny mají mít 0,3mm, ale někam nejde nacpat ani 0,15.
Pak to nasypat zpátky pod kapotu, dodělat šroub na rezervu, umýt, naleštit a můžeme vyrazit na Běšky. Větráčky na chladič asi nestihnu 


-> Eidy: jo to máš pravdu
-> Eidy: Massagy parádní
Sluší ji...

-> David V6: To je naplánovaný v příští petiletce. Jako kotouče vzadu není marny, ale jak už jsem tu psal před časem, obyč čtyřpísty mě nijak neuchvátily. Nemyslím funkcí, spíš tak obecně. Když už, tak hliníkový, jenže za podobný peníze už jdou zasejc sehnat kvalitní značkový Al třmeny (jetý). Třeba letos ve Zloníně prodával stánkař třmeny na starší verzi 911 a chtěl za ně cca 6000Kč. A mít na třmenu nápis Porsche, to už vypadá dobře. 
