skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
15:31:48
12.05.2006
12.05.2006

aDAm
-> kaba: no v inzerci mel 70 za kastli a 20 za kola takze predpokladam neco pres 100 za celek...muj odhad ;)
15:29:07
12.05.2006
12.05.2006

kaba
Ahoj hale mas i okna a vse k tomu,motor,papiry?jak moc spechas na prodej?Kolik za celek?je pojizdna?co motor?napis mi prosim na email Oliksony@seznam.cz nejak se domluvime,pisu od kamarada.Dik moc za odpoved,ale doufam ze to nejsou keci ze ji prodas!!!
17:26:24
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
myslel sem to tak ze 60ka ho nevytrhne z celkovy castky kterou do toho nasypal.. me by se taky hodila nejmin jedna 60ka (ne duchodkyne)

16:34:01
11.05.2006
11.05.2006

aDAm
-> Johny Death: kdyz uz sme u toho rozdavani tak me taky ;)
15:45:53
11.05.2006
11.05.2006

Johny Death
-> Pepino RS: majkl by mohl když ho 60ka nevytrhne :))) mimochodem Majkliku mě by taky jenda 60ka bodla

15:45:01
11.05.2006
11.05.2006

Pepino RS
-> All: vite co se mi strasne libi ?? kazdej rika jak je to skveli a ze toho je skoda a ze tech 60 mne nevytrhne ale nikdo uz nesahne do kapsy a tech 60 mi za to neda..

13:52:01
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> Pilot 105: každej má ty priority nekde jinde

13:47:28
11.05.2006
11.05.2006

Pilot 105
-> Majkl: A tohle je JEN auto, sice krásné, ale JEN auto.

13:11:44
11.05.2006
11.05.2006

Majkl
-> Pepino RS: jj presne jak řiká Jenda#2, nemá to cenu tech 60 te nevytrhne a budes toho moooc litovat.. a minule si mel taky strááášně vaznej duvod a nakonec to byla JEN holka

11:26:08
11.05.2006
11.05.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: OK budem to respektovat, ale na tvém místě bych to ještě jednou zvážil - auto může počkat třeba rok, dva a pak může být situace jiná - neříkej, že Tě vytrhne těch 60 co Tě za to nabízí.
11:18:58
11.05.2006
11.05.2006

Pepino RS
-> Tuner#2: nebudu to tady resit je toho hafo.. prachy, cas skola, misto...

11:17:00
11.05.2006
11.05.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: A jakej - vím, že se občas může objevit něco závažného, ale i minule to bylo strašně moc vážný a ve finále to bylo kvůli holce a nakonec jsi si to nechal

11:14:59
11.05.2006
11.05.2006

Pepino RS
-> Tuxik: ja zase nechapu lidi co furt kafraj a nechapou ze muzou bejt taky naky jyny duvody kvuli cemuz to musim prodat..

08:33:10
11.05.2006
11.05.2006

Tuxik
nechapu mysleni nekoho, kdo dlouho stavi auto, vrazi do toho nespocet hodin casu a prace, spoustu penez a pak to proda...
fakt je toho auti skoda ...

21:39:46
10.05.2006
10.05.2006

Tepirin
.....NEPRODÁVAT KUR*VA.....TO JE SNAD CITOVÁ ZÁLEŽITOST, JÁ BYCH RADŠI PRODAL RODINU
PRACHY BUDOU Z JINÝCH ZDROJŮ....




17:03:30
10.05.2006
10.05.2006

Magiver
Neprodával bych... prachy budou, ale takové pěkné eRko za ty prachy už nikdy



14:09:05
10.05.2006
10.05.2006

aDAm
-> Johny Death: tak tak
13:47:45
10.05.2006
10.05.2006

Johny Death
škoda to prodat :-/
11:33:32
07.05.2006
07.05.2006

martin
velmi pekne RS-ko.kedy budu new fotky