
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R Coupé rv.77
------------------------- ----------
*Originál neplánuji jak z pohledu na stav již dávno poničené kastle ani z osobního pohledu na věc..
*Popis dodám,až uvidím že je to vše a po všech stránkách reálné...
V krátkosti: v autě byl už bohužel motor 135 Favorit,5Q namontované tak,že řadit se muselo téměř obouma rukama,Nápravy M...Náporák + prošpikované auto trubkami ze š120 a tisíce spoji pomocí rovněž kolínek a podobných hadic ze š120,Interiér z koberce lepený přímo na plech téměř bez základu + Tekoucí neškodovácké střešní okno,tyhle dva neduhy dokázaly dost s podlahou vyvářenou ještě k tomu autogenem :( Díry v Karoserii všude cínované+tuna kytu.Střecha v předu poničena odlétlou kapotou a v prostřed neorigo oknem a vyřízlou výstuhou...Toto je zhruba stav po předchozím Tuzerovi
110R je můj letitý sen,ale jak bude vzkvétat záleží na mnoho faktorech.Chtěl jsem ho tu mít tak tu je i když pro ostatní zřejmě dlouhodobě bez přínosu.
*Poprosím o pomoc pokud by někdo věděl o kastli ze které by se dala použít střecha popřípadě i s torpédem nebo oba kusy samostatně prosím o nabídky...Popřípadě zadní plechové pro někoho již zbytečné zadní blatníky,žádné nemám jde mi jen o dopasování a vyměření některých dílů..I celé erko na ND jako jsou skla,interiér atd...
*Popřípadě piště radši na skodovak@centrum.cz děkuji..!
------------------------- ----------
*Originál neplánuji jak z pohledu na stav již dávno poničené kastle ani z osobního pohledu na věc..
*Popis dodám,až uvidím že je to vše a po všech stránkách reálné...
V krátkosti: v autě byl už bohužel motor 135 Favorit,5Q namontované tak,že řadit se muselo téměř obouma rukama,Nápravy M...Náporák + prošpikované auto trubkami ze š120 a tisíce spoji pomocí rovněž kolínek a podobných hadic ze š120,Interiér z koberce lepený přímo na plech téměř bez základu + Tekoucí neškodovácké střešní okno,tyhle dva neduhy dokázaly dost s podlahou vyvářenou ještě k tomu autogenem :( Díry v Karoserii všude cínované+tuna kytu.Střecha v předu poničena odlétlou kapotou a v prostřed neorigo oknem a vyřízlou výstuhou...Toto je zhruba stav po předchozím Tuzerovi
110R je můj letitý sen,ale jak bude vzkvétat záleží na mnoho faktorech.Chtěl jsem ho tu mít tak tu je i když pro ostatní zřejmě dlouhodobě bez přínosu.
*Poprosím o pomoc pokud by někdo věděl o kastli ze které by se dala použít střecha popřípadě i s torpédem nebo oba kusy samostatně prosím o nabídky...Popřípadě zadní plechové pro někoho již zbytečné zadní blatníky,žádné nemám jde mi jen o dopasování a vyměření některých dílů..I celé erko na ND jako jsou skla,interiér atd...
*Popřípadě piště radši na skodovak@centrum.cz děkuji..!
skodovacek erko - komentáře:
Prodáno 

Momentálně zazimováno,práce se točí kolem ostatních škodovek z našeho parčíku. Uvidíme kdy se zase něco hne

-> jerrom: tak tak ale možná se rozhodnutí změní :-)) musel bych ovšem dodělat rám sedaček...
-> hagios: Ahoj,domky(krabičky)jsou z dvojky plechu:-)) jinak máš pravdu ne kuli sedačkám ale i tak ten tunel asi zmenším.. Jinak fotky dám až něco bude..musím dodělat podlahu zespod a pak se uvidí..není teď moc času a zas mám rozebranou bílou

-> hagios: tak zadní sedačky tam nedostane na 100%, na 110r.cz psal, že tam bude přes celé deska.
-> C.U.F.U.S.Karkůlka: To riešenie podlahy sa mi páči, len to rozšírenie na 5qvalt je dosť veľké, neviem, či ti to nebude vadiť zadným sedačkám. A zvary sú v pohode. Máš nové krabičky zadných ramien a tie sú lepšie, ako stokrát opieskovaná hrdza
A som zvedavý, ako sa popasuješ s tým torpédom, dúfam, že potom pridáš nejaké tie fotky. Nech sa darí.

-> m8rinek: psal jsem:-) copak cín ale ta mosaz a total vyhřátej plech na kaši...nevim zda by to někdo dokázal udělat po částech nové..tam je průser s kroucenim toho rantlu hlavně asi...
-> C.U.F.U.S.Karkůlka: napiš radkoj, co si pamatuju, tak to nebylo nic moc, lišta byla taky zralá na výrobu, ale snad by šlo to venku slepit a naimplantovat do kasle... Jinak mosaz a cín si ze svý kasle taky pamatuju...
-> petr s: o tom by se celkem dalo pohybovat,při provedení jakym jsem to dělal a svářel...nevim nevim..určitá část ano to nepopírám ale to nejhorší a nejpotřebnější je vařený natvrdo do sebe..
-> C.U.F.U.S.Karkůlka: To zase není problém použít znovu
zas když vemu jako pro mě nejhorší co vim asi to torpédo tak je to zas celkem škoda vyhodit,vubec nevim...
-> petr s: to sem kokot měl udělat než jsem tam dal podlahu a týden se sral s tim zadkem...

-> C.U.F.U.S.Karkůlka: Bych zháněl jinou karoserii
takže mám pokračovat joooo?

-> jerrom: Co jsem pochopil a pochytiz z článku tak dost podobně jako moje...ale zkusím to díky..
-> C.U.F.U.S.Karkůlka: zkus napsat Radkovi, dole v komentářích nabízí vyřezání záplat. Otázka je, v jakým stavu je jeho torpédo ....
www.skoda110r.cz/article. php?id=846
www.skoda110r.cz/article. php?id=846
-> m8rinek: díky,ten člověk je ovšem mistr plechu a musí mít k disposici různé klempíské stroje
což u mě nehrozí..rovný si udělám ovšem použitelnej radius kladívkem nevyklepu..

projdi si fotky www.skoda110r.cz/article.
php?id=948
samozřejmě na fotkách celkem top stav osbní schledání klame..ty nejnepřístupnější a nejdůležitější místa jsou total dezolat,hlavně vnitřek za palubkou..máte někdo radu co s tím?originál to nebude takže cokoli s malinko zachováním původních tvarů a HLAVNĚ aby pasovalo okno...Udělám si celkem dost ale tohle mě naprosto vyvedlo z míry..díky..
8.Ten lepší roh vnitřku torpéda