klapky sou uplně zavřený
ale máš pravdu, mám taky podezření, že to jede na hlavní systém a chčije z toho benzín trošičku
no a kdy teda přijedeš? zitra by to bylo dobrý :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto = 110R
110R 1974 - komentáře:
-> pecen: tos toho moc nezjistil. Difuzor? Po rozebrání emulzky (f16) zjistíš jakej tam máš vzdušník. Akceleračky?
Začal bych tím, že bych dal volnoběžku menší, ale bohatší. Případně alespoň bohatší (50F9 nebo nejbohatší F6). Pokud je budeš kupovat tak bych zkusil 40 nebo 45.
E: a jestli máš na doraz zavřený šroubky bohatosti, tak máš blbě nastavený klapky, respektive je máš otevřený. Pak to jede na hlavní systém a nikdy to nebude fungovat správně, případně ještě bude chcát benzin z karburátoru.
EE: a jak už jsem psal mnohokrát, bez krabičky mladého tunera ( skoda110r.eu/1150rr/kvete n1340001.jpg ) to nemá moc smysl se do něčeho pouštět. Radši zkus sehnat někoho kdo tomu rozumí a má díly, jinak budeš hloupě objednávat na slepo různý trysky a nikam se nepohneš...
EEE: jinak hlavní tryska a emulzka je dobrej základ, nicméně zřejně budou trysky potřeba větší. Chyba bude v první řadě ve špatně nastavenym volnoběžnym systemu.
Začal bych tím, že bych dal volnoběžku menší, ale bohatší. Případně alespoň bohatší (50F9 nebo nejbohatší F6). Pokud je budeš kupovat tak bych zkusil 40 nebo 45.
E: a jestli máš na doraz zavřený šroubky bohatosti, tak máš blbě nastavený klapky, respektive je máš otevřený. Pak to jede na hlavní systém a nikdy to nebude fungovat správně, případně ještě bude chcát benzin z karburátoru.
EE: a jak už jsem psal mnohokrát, bez krabičky mladého tunera ( skoda110r.eu/1150rr/kvete n1340001.jpg ) to nemá moc smysl se do něčeho pouštět. Radši zkus sehnat někoho kdo tomu rozumí a má díly, jinak budeš hloupě objednávat na slepo různý trysky a nikam se nepohneš...
EEE: jinak hlavní tryska a emulzka je dobrej základ, nicméně zřejně budou trysky potřeba větší. Chyba bude v první řadě ve špatně nastavenym volnoběžnym systemu.
tak chlapci - zjistil jsem, že mi vypadla rozvodová tyčka a jeden válec neotvíral výfuk - snad se nic nestalo
Volnoběh jsem nějak nastavil na +/- 2000, předstih 20°, zavřený nadoraz šrouby bohatosti.
osazení hlavní tryska F16-120
volnoběžná 50 F8
což si myslím že je na můj motor hodně velký
jaký máte osazení vy???????
Volnoběh jsem nějak nastavil na +/- 2000, předstih 20°, zavřený nadoraz šrouby bohatosti.
osazení hlavní tryska F16-120
volnoběžná 50 F8
což si myslím že je na můj motor hodně velký
jaký máte osazení vy???????
-> ZdenoR: Pravda iridiová je BKR6EIX
-> m8rinek: Není DP platina ?
-> pecen: Protože iridiová svíce o pana Bosche za pár korun, místo sraček od Brisku...
vhml 30.05.13 16:50:47 napsal:
→ pecen: Bosch FR6DP
proč ?
→ pecen: Bosch FR6DP
proč ?
-> pecen: Bosch FR6DP
jaký doporučujete svíčky?
ted tam dám na seštelování Brisk 15tky klasiky a potom nevím?????????
ted tam dám na seštelování Brisk 15tky klasiky a potom nevím?????????
tak jsem karby sundal
- klapky pootevřený jako kráva
- šrouby volnoběhu o 6 otáček - maj bejt tak 2
- těsnění pod karbecama někde uteklo - sálo to vzduch
- svíčky černý a mokrý - bohatá směs, někdy to ani nezapálilo
- předstih někde v prdeli (nevim jaký i/y se píše, když je to v řiti)
a pak se divim, že byl volnoběh 3000
a o zvuku ani nemluvim

- klapky pootevřený jako kráva
- šrouby volnoběhu o 6 otáček - maj bejt tak 2
- těsnění pod karbecama někde uteklo - sálo to vzduch
- svíčky černý a mokrý - bohatá směs, někdy to ani nezapálilo
- předstih někde v prdeli (nevim jaký i/y se píše, když je to v řiti)

a pak se divim, že byl volnoběh 3000

-> pecen: Kamarádovi jeden po druhým popraskali. Je fakt že na závodním stroji, ale i tak. A je to bez šance na reklamaci.. Proto ti přeju aby vydržely.
Fifa 26.05.13 22:24:11 napsal: → pecen: S těmahle pístama nejsou moc dobrý zkušenosti. Snad to zvládnou.Držím palce při doladění! 
ptal jsem se ho jak dlouho vydrží ty T písty, a říkal, že tak 10 000 a je po nich, tyhle by měly vydržet víc, pokud vydrží 50 000, tak to ani nenajezdím

ptal jsem se ho jak dlouho vydrží ty T písty, a říkal, že tak 10 000 a je po nich, tyhle by měly vydržet víc, pokud vydrží 50 000, tak to ani nenajezdím

-> pecen: S těmahle pístama nejsou moc dobrý zkušenosti. Snad to zvládnou.Držím palce při doladění! 

já to vím, ted zase bude auto 3 týdny v garáži, nemám čas, měl jsem jeden den na poskládání, udělal jsem svody a těšil se jak to nastartuju, došel mi plyn v COčku, nemám ventilátor na chladiči, takže to pomalu dokoupím a sešteluju, pak dám zase video 

-> pecen: Jdeš na to uplně opačne v první řadě to chce mít vše v pořádku, tj dej nový svíce (platinový Boschky stojej 80Kč), nastav předstih, zapoj sytiče, zjisti co máš v karburátorech za nastavení...
předstih byl, když jsem ten motor skládal zhruba 10°, pak to nechtělo chytnout, tak jsem s tím škubal, a už nevěděl kde byla původní poloha. Musim na to zase mrknout a seřídit, navíc svíčky tam byly starý tak 5 let. ale našel jsem zánovní z fildy NGK, ale ty nejdou do favo hlavy zašrobovat klíčem, takže tam jsou jenom rukou dotáhnutý.
Sytič je pořád vypnutej
Z toho plyne, že koupím nové svíce, seřídím předstih, sudnám kerbece, seřídím plováky, seřídím klapky, a uvidíme.
Je to moje první seznámení s Webrama, a nebude to tak jednoduchý, ale to neva, těším se
Sytič je pořád vypnutej
Z toho plyne, že koupím nové svíce, seřídím předstih, sudnám kerbece, seřídím plováky, seřídím klapky, a uvidíme.
Je to moje první seznámení s Webrama, a nebude to tak jednoduchý, ale to neva, těším se
-> pecen: Můžeš mi jen objasnit co to tam děláš s tim rozdělovačem? Nebylo by lepší si nastavit nějakej standardní předstih a z něj vycházet, než škubat s rozdělovačem o 1/4 otáčky?
Druhá věc, ty nemáš sytiče? Se pak nesmíš divit, že ty otáčky letěj nahoru jak se to ohřívá. Tj. pokud to nastavíš za studenta, tak to bude za tepla moc vysoko, pokud za tepla, tak to za studena nepůjde vůbec... Od toho tam ty sytiče jsou...
Druhá věc, ty nemáš sytiče? Se pak nesmíš divit, že ty otáčky letěj nahoru jak se to ohřívá. Tj. pokud to nastavíš za studenta, tak to bude za tepla moc vysoko, pokud za tepla, tak to za studena nepůjde vůbec... Od toho tam ty sytiče jsou...
Fifa 26.05.13 18:35:44 napsal:
→ pecen: Já měl namysli co je to za písty, jako výrobce,
případně od koho. Sháníme s kamarádem písty 77, co ale něco vydrží.
To co je na trhu stojí za málo, nebo je drahé.
MADE BY CHOVANEC (TAKŽE ASI MAĎARSKO, NECHTĚL ŘÍCT OD KOHO TO MÁ, TAKŽE ASI ŠMÉČKO)
→ pecen: Já měl namysli co je to za písty, jako výrobce,
případně od koho. Sháníme s kamarádem písty 77, co ale něco vydrží.
To co je na trhu stojí za málo, nebo je drahé.
MADE BY CHOVANEC (TAKŽE ASI MAĎARSKO, NECHTĚL ŘÍCT OD KOHO TO MÁ, TAKŽE ASI ŠMÉČKO)

-> pecen: Já měl namysli co je to za písty, jako výrobce, případně od koho. Sháníme s kamarádem písty 77, co ale něco vydrží. To co je na trhu stojí za málo, nebo je drahé.