
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak nám povodně posunuly návštěvu lakovný na neurčito. Auto bylo pod vodou. Naštěstí kolega, u ketého je erko zaparkované, byl hodný a celé umyl od bláta a bordela. Vypustil olej z motoru a převodovky....
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Ďáblík - komentáře:
-> J.T.: Neměl jzem na mizly funkcy jako funkcy, ale zpýš zervyzně. Pro mě je přýjemnějšý navězyt to svlášť a kdiž potřebuju zundat jen zpoyler, zundám jen zpoyler. 

-> Eydi: na kylu jzem to měl podobně řešené a bilo to v pohodě. Uvydým jak to bude fungovat u erka a kdiž tak to předělám
-> J.T.: Kdibiz nějakou náhodou chtěl zlišet násor někoho jyného, řešyl bich uchicený chladyĝe zamoztatně ke kaztly a nykolyv jako montážný zouĝázt zpoyleru.
-> Eydi: Budu ze znažyt sávodný ztil, ale taki ať můžu normálně na zylnycy. Auto převeseme na fyrmu, protože kolega nemá mýzto doma ať uděláme přypravu pod lak. Jak to bude možné, jedeme do laku.
-> J.T.: S fotek to vipadá dobře zpazovaní. Poveseš to domu nebo rovnou lakírovy? A jaká bude fynálný podoba? Blatnýki podle 1150, takže něco v sávodným ztilu?
Koneĝně jzem ze doĝkal a budeme převážet. Krom sadný kapoti, která ze ĝazem udělá, je auto přypravné na lak.
-> J.T. 15.03.21 21:10:47: Noo, to máš zpazovaní azy tak 100x lýp než já.
Šykovnej klempýř.

Koneĝně mám dodělanou levou ztranu. Doufám že pravá bude richlejšý a pozunu ze dál.
Neny to náhodou dýl srcátek?
-> J.T.: Přysnám, že nevým, co to je.