skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tady je prosím další zajímavej (a zachráněnej) kousek z naší dílny, jedná se o Škodu 110R z roku 1971 :-)
Auto bylo zakoupeno rozebrané na prvočinitele v krabicích ale celkem kompletní. Řekl bych, že se chtěl někdo pustit do renovace ale včas to vzdal..
Velice zajímavý je první majetel. V začátcích výroby bylo eRko naprosto nesehnatelné, ale v případě tohoto auta se asi stal zázrak, neboť jeho první majitelkou se stala dvacetiletá recepční jednoho Pražského hotelu :-))))
Na autě jsme museli vyměnit podlahu, prahy, střechu, potahy dveří a vyvařit každých náhodně vybraných 20 cm :-) Každou součástku jsme rozebrali do posledního šroubku, vše zrenovovali pozinkovali, vyleštili a znovu poskládali.
Zajímavé jsou odlišnosti od pozdějších modelů. Nejviditelnější je asi palubka na které je všechno jinak.. kontrolky, tapeta, volant :-)
Aktuální stav je, že zbýva nastříkat přední a zadní kapotu, nastrojit interiér a vyrazit do ulic.
Auto bylo zakoupeno rozebrané na prvočinitele v krabicích ale celkem kompletní. Řekl bych, že se chtěl někdo pustit do renovace ale včas to vzdal..
Velice zajímavý je první majetel. V začátcích výroby bylo eRko naprosto nesehnatelné, ale v případě tohoto auta se asi stal zázrak, neboť jeho první majitelkou se stala dvacetiletá recepční jednoho Pražského hotelu :-))))
Na autě jsme museli vyměnit podlahu, prahy, střechu, potahy dveří a vyvařit každých náhodně vybraných 20 cm :-) Každou součástku jsme rozebrali do posledního šroubku, vše zrenovovali pozinkovali, vyleštili a znovu poskládali.
Zajímavé jsou odlišnosti od pozdějších modelů. Nejviditelnější je asi palubka na které je všechno jinak.. kontrolky, tapeta, volant :-)
Aktuální stav je, že zbýva nastříkat přední a zadní kapotu, nastrojit interiér a vyrazit do ulic.
110R 1971 - komentáře:
-> Eidy: S tim plnym profilem, by to zas bylo divný ponížený, já si myslim, že tomu není co vytknout :))).
-> Vlado105L: Já to vím a chápu. Takhle to vyjíždělo z fabriky. Teda vlastně ne, tohle je určitě daleko líp zpracovaný. Ale podvozek byl takhle. Jen to vypadá divně.
-> Eidy: podľa mňa u tohto auta majiteľovi neišlo o vytvorenie šporťáka, ale o originál. Predné pružiny by som určite nechal tak. 

Vypadá to parádně. První modely jsou vzácný. Jen bych si neodpustil jednu věc a sice říznout přední pružiny. Motorovej člun tomu punc sporťáku nedává. Ale jinak jak říkám, je to pecka.
-> jourin: tak ta je 

-> jourin: Jo to chápu, bez toho to nejede :D.
-> m8rinek: Jeste zadni mrizku a jedem :-)
Ta voní :))).
Tohle neni auto ale umělecké dílo!!! Nádhera!!!



to je prostě nádhera

Dobrý den,
chci se zeptat, kde jste sehnal nebo kdo Vám ušil čalouněni na strop. Sháním právě do své Škody 110r také bílý strop. Děkuji za odpověd.
Prosím pište na mejl owecka88@seznam.cz
chci se zeptat, kde jste sehnal nebo kdo Vám ušil čalouněni na strop. Sháním právě do své Škody 110r také bílý strop. Děkuji za odpověd.
Prosím pište na mejl owecka88@seznam.cz
-> jourin: 300 kč je dobrá hodinová sazba.. Ale těch hodin ! Poměrně přesně jsi to rozebral.. Z těhle novodobějších škodovek se renovace zaplatí asi možná tak u MBX... Možná.. a kdoví jestli.. Jinak pochopitelně práce parádní..

nádhera!!!

-> Lubes 25.10.12 18:35:25: 

máš to pěkné, snad se s tím ukážeš i někdy na srazu
to je dokonalosť na kolesách 

nádhera! to už není ani auto ale spíš umělecký dílo...
luky110r 23.10.12 15:40:27 napsal: kolko tak staji takato
renovacia?
To je bohuzel ta slabsi stranka veci... rozlozit auto do posledniho sroubu, vse zrenovovat a zase poskladat je prace na nekolik mesicu pro nekolik lidi, k tomu je potreba pripocitat cenu nahradnich dilu.. Kdyz se to cele secte tak se uplne v pohode dostanete na cenu novyho soucasnyho auta.
Jediny rozdil je v tom ze vase nove auto bude kazdy rok o desitky tisic levnejsi :-)
Vseobecny problem s renovacemi skodovek je ten, ze cena renovace ve vetsine pripadu nekolikrat presahne trzni cenu zrenovovaneho auta. Ono je totiz v zasade jedno jestli odpracujeme 1000 hodin na predvalecnem BMW nebo na eRku. Oboji je potrebe udelat stejne precizne a nesmi se nic osidit.
K cene za lidskou praci je treba pripocitat castka za pronajem prostor, vybaveni dilny, elektriku, plyn, zamestnanecky odvody statu, pojistení atd.. a je to uplne v pytli. Aktualne si uctujeme cca 300kc za hodinu, coz je stale mene nez jakykoliv autoservis a to narozdil od bezneho autoservisu nemuzeme zamestnavat utahovace sroubu a menice oleje :-( Rozdil mezi nasim klempirem a menicem blatniku je propastny :-) Hlavne je nejvetsi problem vubec sehnat takto sikovne lidi :-(
V podstate musime byt zapaleni blazni a musi nas to bavit... Popravde jsme v rezimu kdy to jeste castecne dotujeme a snazime se najit nejnizsi moznou cenu za kterou muzeme pracovat. V kazdem pripade se ale snazime o to, aby od nas vyjelo auto ktere je v lepsim stavu, nez kdyz bylo nove a soucasneho majitele prezilo :-)
Snad jsem to popsal srozumitelne a nebude to brany jako nejaky neplacena reklama :-)
renovacia?
To je bohuzel ta slabsi stranka veci... rozlozit auto do posledniho sroubu, vse zrenovovat a zase poskladat je prace na nekolik mesicu pro nekolik lidi, k tomu je potreba pripocitat cenu nahradnich dilu.. Kdyz se to cele secte tak se uplne v pohode dostanete na cenu novyho soucasnyho auta.
Jediny rozdil je v tom ze vase nove auto bude kazdy rok o desitky tisic levnejsi :-)
Vseobecny problem s renovacemi skodovek je ten, ze cena renovace ve vetsine pripadu nekolikrat presahne trzni cenu zrenovovaneho auta. Ono je totiz v zasade jedno jestli odpracujeme 1000 hodin na predvalecnem BMW nebo na eRku. Oboji je potrebe udelat stejne precizne a nesmi se nic osidit.
K cene za lidskou praci je treba pripocitat castka za pronajem prostor, vybaveni dilny, elektriku, plyn, zamestnanecky odvody statu, pojistení atd.. a je to uplne v pytli. Aktualne si uctujeme cca 300kc za hodinu, coz je stale mene nez jakykoliv autoservis a to narozdil od bezneho autoservisu nemuzeme zamestnavat utahovace sroubu a menice oleje :-( Rozdil mezi nasim klempirem a menicem blatniku je propastny :-) Hlavne je nejvetsi problem vubec sehnat takto sikovne lidi :-(
V podstate musime byt zapaleni blazni a musi nas to bavit... Popravde jsme v rezimu kdy to jeste castecne dotujeme a snazime se najit nejnizsi moznou cenu za kterou muzeme pracovat. V kazdem pripade se ale snazime o to, aby od nas vyjelo auto ktere je v lepsim stavu, nez kdyz bylo nove a soucasneho majitele prezilo :-)
Snad jsem to popsal srozumitelne a nebude to brany jako nejaky neplacena reklama :-)
nadherna je uz aby aj moja vyzerala takto
a kolko tak staji takato renovacia?

Překrásné, excelentní práce! 
