´škoda favorit 135 ls
Výbava:
centál na do, otáčkoměr ,rádio-origo škoda žádnej japonec
ipury zadní stěrač s ostřikovačem křídlo
panel, hodiny, tažné
ciklovač mlhovky, modrý koberec panel, kožená manžeta řazení,výfuk s chromovanou koncovkou
opravy:
koplet nové zapalování,přetěsněn motor skoro nová převodovka,řazení z feldy
komplet plastové podběhy,dutiny
nové poloosy zadní tlumiče brzdy a dalších x věcí
do budoucna jezdit a vylepšovat a možná čěrnej interiér ale možná !
záři2013- rozvody,olej 10w 40 seřízeny ventily,ráfky nově nastříkány
říjen 2013-tonovaný čelní sklo s pruhem
4.listopadu 2013 - začala se strácet voda takže hlava odvezena na celkovej repas
stějně to teklo pod vložkou ale pro jistotu
28.listopadu 2013 168000km vystříkaný dutiny jako každý rok
Nejbližší plán - boční tonované!!
LS favorit - komentáře:
-> šadesa: novy HTP ?

to jsem už vyřešil max rozdíl je 0,04
To nestačí, musí být také určitý maximální rozdíl mezi jednotlivými vložkami, přesný číselný údaj nevím, každpádně viz chytrá knížka...
-> šadesa: Pokud vim tak vlozka ma mit presah 0,20
nechápu proč nepřevařil se a přece

nevím jestli mám udělat všechny nebo ne tři maj po 0,10 tehle měl 0.00

hmm

zdar je to 19prosince 91 a jsem rád té masce protože tahle tomu sluší nejvíc a tu barvu jen tak vydět není to je pravda
jakej to je rok ? 90? 91? škoda té přední masky že se endochovala starší typ... tohle je velice zajimavá barva... věčinou tyhle "tuzex" odstíny jsem vídával s nějakým tím vylepšením nebo atyp značením...
-> Athlonek: jasný

-> šadesa: To já jen tak, aby se tady rozjela diskuse.
-> Chali: no jasně ale nadává se tomu stejně

-> šadesa: akorát to není ipur ale plast
-> Athlonek: uplně na stejným místě jako u šáde ale na fotce to není vidět
Kde jsou na tom autě ipury?
