skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
-> Jirik_Tuňák1983: To dost těžko. Wattův přímovod má za úkol vést něco v rovině narozdíl od Panhardu. Tohle ma zá úkol zamezit ohybu/krutu.
-> Eidy 24.03.16 09:34:45: Vím jak vypadá, spíš mi jde o to, jestli by tohle nemělo fungovat obdobně.
-> Alenka: asi to pri znizenom aute zavadzat nebude co?
-> Jirik_Tuňák1983: To si asi pleteš.
-> Alenka 24.03.16 07:20:13: Přijde mi, že jsi chtěl udělat účelově něco ve smyslu wattova přímovodu, že?
-> Alenka: Proč jsi vlastně ty výztuhy nedal do kříže, ale jen takhle do půlky? Tím bys tuhost ještě zvýšil.
-> Jirik_Tuňák1983: navíc je to kromě výfuku jediná větší úprava, která bude vidět na první pohled, takže kdyby šlo do tuhého, vždy existuje možnost "závadu" odstranit na místě, protože i ty kužely u kol jsou šroubovací :)
-> Alenka 23.03.16 17:41:15: A kdyby to bylo k hovnu, tak se to dá ještě odšroubovat, šikovné řešení. 

-> Jirik_Tuňák1983: aby ten primitivní kus železa získal nějakou konsistentní kinematiku a nefungoval jen na principu náhodných ohybů.
A slovenska RZ je doplňková vrstva obrany proti silniční buzeraci. Písku v soukolí není nikdy dost :)
A slovenska RZ je doplňková vrstva obrany proti silniční buzeraci. Písku v soukolí není nikdy dost :)
-> Alenka: A k čemu je to vlastně na tom ohnutém tuntononcu (náprava) tohle dobré?
Jinak co ta SK SPZtka?
Jinak co ta SK SPZtka?
-> Alenka: ak sa to osvedci daj to patentovat a potom mi posli plan 

-> Alenka: Fa nápravu nemám zmáklou, takže jsem to nepoznal.
BTW: na co výfuk?
BTW: na co výfuk?

Kolega má pravdu, náprava je vzhůru nohama. Kdybych to udělal zezhora, tak nejenom že by to nefungovalo, ale ani bych neměl kudy vést výfuk :)
-> Eidy: Však jsou náprava je vzhůru nohama jestli dobře vydím. Jinak zajímavej počin také jsem nad něčím takovím uvažoval.
-> Alenka: Ty výztuhy jsi měl dát zespoda. Takhle se budou podélná ramena kroutit možná ještě víc než předtím, protože síla na kolo nepůsobí v ose, ale dole u silnice.
-> vhml: budou a nebudou.
Při vzájemném propružení se budou podélná ramena mírně kroutit a zároveň se zabrání jejich ohybu při působení síly z boku.
Při vzájemném propružení se budou podélná ramena mírně kroutit a zároveň se zabrání jejich ohybu při působení síly z boku.
-> vhml: Ty kliky nechodí směrem ke středu jak u kyvky či vlečky, myslím že to bude fungovat úplně normálně..
Jak se to bude chovat při propružení? Nebudou tomu ty tyčky bránit, protože by se musely natahovat?
-> palinator: na vrtání kolene to silný mít nepotřebuju :)
-> Alenka:
Nemáš to na kolenovrtění dole nějaký slabý?
Nemáš to na kolenovrtění dole nějaký slabý?
