skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
- 1.4l - 133k/141Nm
Prevodovka:
-serie SP 4,16
Podvozek:
Predek:
-kratke rizeni
-napravnice Felicia
-stabilizator Felicia
-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu
-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici
-cep rizeni uchyceny zespoda
-HP Sporting Tréningová sada
-excentricke horni ulozeni s unibalem
Zadek:
-naprava Felicia
-2x pritvrzeny stabilizator
-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A
-podlozky pro srovnani sbihavosti
-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami
-"triangulace" podelnych ramen
-kola 6Jx14 ET 35
-pneu Yokohama A048 185/55 R14
BMP/Favorit 136l - komentáře:
-> Alenka: cos tam jezdil předtím za gumy? Myslím rozměr.
-> Alenka: lamino podnaraznik myslíš to lizo ??
-> Deacon: jj, A048 v rozměru 185/55 R14.
Gumy dobrý, ale jsou hrozně velký. Stály mě to minimálně půl vteřiny na 0-100, o něco víc na 400m a na pětku už to na dálnici skoro nezrychluje.
Gumy dobrý, ale jsou hrozně velký. Stály mě to minimálně půl vteřiny na 0-100, o něco víc na 400m a na pětku už to na dálnici skoro nezrychluje.
-> Deacon 08.10.15 13:36:49: Predpokladam A048
-> Alenka: Jaký semi od Yokohamy přesně?
Musel jsem na konec sezóny dát pryč laminátový podnárazník, protože jsem ho rozjebal o obrubník, tak doufám, že se mi nějak podaří opravit, protože nový už sehnat nejde.
Taky jsem si na doporučení MOLSA pořídil semislicky Yokohama. Lidi řikaj, že to vypadá jako gumy na traktor, ale zatáčí to s nimi docela dobře, tak proč ne, na vzhled to nejezdí.
Bohužel, mají o dost větší průměr než původní Continentaly a auto teď kvůli tomu jede jak s hnojem, ale zas nemusím tolik brzdit do zatáček, takže v reálném provozu se to nějak ztratí, jen na semaforech se mě teď udrží kdejaké vočipované TDI
Taky jsem si na doporučení MOLSA pořídil semislicky Yokohama. Lidi řikaj, že to vypadá jako gumy na traktor, ale zatáčí to s nimi docela dobře, tak proč ne, na vzhled to nejezdí.
Bohužel, mají o dost větší průměr než původní Continentaly a auto teď kvůli tomu jede jak s hnojem, ale zas nemusím tolik brzdit do zatáček, takže v reálném provozu se to nějak ztratí, jen na semaforech se mě teď udrží kdejaké vočipované TDI

Aby to zas nekdo nevzal vazne, tak jsem normalne vyskolen k obsluze valcove zkusebny (neni to jen najet, prikurtovat a hen, heeen), vse bylo predem domluveno a kdyz se podivate na datum, cela akce se odehrala v nedeli, takze mimo obvykle uredni hodiny :)
Že bych se taky stavil, mám to tam 10min a Fáva jim zrujnujou byznys

-> Alenka:
dobre
ale sak co podarilo sa zostelovat to pekne



ale sak co podarilo sa zostelovat to pekne
-> castrol: bohuzel, kdyz jsem to pristavil ke vratum s tim, ze je to cely ftuningu, nema to RJ a jezdi na palivo, o kterym nikdo z firmy v zivote neslysel, dostal jsm klic od baraku s tim, at si to ukurtuju na brzdu a seru se s tim sam 
Tuning by Dieselpower byla moje lest, jejimz cilem bylo vystaveni Favorytu na firemni FB strance, protoze marketingove oddeleni o tom od zacatku nechtelo ani slyset. No, a nakonec mel muj prispevek nejvic lajku v historii FB stranky

Tuning by Dieselpower byla moje lest, jejimz cilem bylo vystaveni Favorytu na firemni FB strance, protoze marketingove oddeleni o tom od zacatku nechtelo ani slyset. No, a nakonec mel muj prispevek nejvic lajku v historii FB stranky

-> Alenka: takze prd sam ale nechal si to na profikou
Jup, svěřil jsem to odborníkům :D
Vždyť to všechno ladil dieselpower, tak je zdroj informací jasnej 

-> Tuner#2: na FB je komplet konfigurace motoru presne tak jak je v clanku. Odsud pochazi zrejme ony namerene hodnoty, protoze ty pro zmenu nejsou na FB :)
-> Alenka 17.08.15 11:51:43: A o vacce, KP, karburaci apod. se dozvedeli kde? Tady nic neni a bylo me podezrely, ze bys to mel s 278/265...
S tim nemam nic spolecnyho. Nikdo se me na nic neptal, jen se zjevne vzal prispevek z FB, doplnil o par udaju odsud a clanek byl hotovej
-> Tuner#2: a teraz po nom pojdu 

Díky, koně se podařilo nahnat docela hezky, ale furt to moc nejede.
Nedostatek výkonu bude potřeba kompenzovat přilnavostí v zatačkách, takže další věc, kterou "udělám pořádně", bude podvozek.
Na přední nápravě už je docela slušný základ, takže za cíl si dám udržet aspoň 1,2 g boční přetížení + nezáludný handling ve vysokých rychlostech na nerovném povrchu a uvidíme, co se mi z té primitivní techniky podaří vytřískat
Nedostatek výkonu bude potřeba kompenzovat přilnavostí v zatačkách, takže další věc, kterou "udělám pořádně", bude podvozek.
Na přední nápravě už je docela slušný základ, takže za cíl si dám udržet aspoň 1,2 g boční přetížení + nezáludný handling ve vysokých rychlostech na nerovném povrchu a uvidíme, co se mi z té primitivní techniky podaří vytřískat

-> Alenka: Moc hezký parametry motoru a průběh je super.