skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Můj malí závodák jedná se o vůz Škoda Favorit 136.
Interiér: Skořepinové sedačky
4 bodové pásy
sportovní volant
Motor: Upravená a snížená hlava
Platinové svíčky zapalovaní
Nové pístní kroužky
Nové ložiska na klice a ojnicích
Vačka 280
Nové rozvody
Nový rozdělovač
Repasovaný a upravený karburátor se sportovním filtrem
Zkrácené řazení
Převodovka pic pak.
Výfuk sportovní s rezonátorem laděná koncovka výfuku
Podvozek: HP Sporting
Brzdy: Přední kotouče Ferodo + destičky Ferodo
Zadní Budnové
Chystané úpravy: Nový motor objem 14000
Stavba rámu
Zadní náprava kotoučové brzdy
Hydraulická ruční brzda
Nový lak.
Interiér: Skořepinové sedačky
4 bodové pásy
sportovní volant
Motor: Upravená a snížená hlava
Platinové svíčky zapalovaní
Nové pístní kroužky
Nové ložiska na klice a ojnicích
Vačka 280
Nové rozvody
Nový rozdělovač
Repasovaný a upravený karburátor se sportovním filtrem
Zkrácené řazení
Převodovka pic pak.
Výfuk sportovní s rezonátorem laděná koncovka výfuku
Podvozek: HP Sporting
Brzdy: Přední kotouče Ferodo + destičky Ferodo
Zadní Budnové
Chystané úpravy: Nový motor objem 14000
Stavba rámu
Zadní náprava kotoučové brzdy
Hydraulická ruční brzda
Nový lak.
Drakous - komentáře:
Tak mám tam 11 drážek.
Sou upravené a o tři drážky víc.
pana boha to mas kolko nadrazkovane tie HPcka ?