skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Forman z 12/93. Jeden z posledních karburátorů, v roce 94 úprava Sprint 75, montáž alarmu a LPG od BRC. 1995 bourán na předek, výměna obou podběhů...
Na jaře 2012 se dostal (v docela žalostném stavu) ke mně a má smůlu - bude muset ještě pár let sloužit. :-)
Na jaře 2012 se dostal (v docela žalostném stavu) ke mně a má smůlu - bude muset ještě pár let sloužit. :-)
Rybňa / Forman - komentáře:
-> Chali: OK, dík za ujasnění. Mám 50kW hlavu s kuželama, ale čekám, jestli náhodou nebude ta starší MPi. Připadá mně to taky jako lepší varianta.
-> rybňa: Tady máš článek o hlavách na Feldu,je tam popsán i rozdíl 40/50kW skoda-virt.cz/cz/.../6995
-hlavy-felicia-rozdelenie
Fávo 50 kW poznáš jen podle toho že má jen jeden kruhovej nálitek u čtvrtýho válce,viz obrázek forman91.rajce.idnes.cz/h lava
Fávo 50 kW poznáš jen podle toho že má jen jeden kruhovej nálitek u čtvrtýho válce,viz obrázek forman91.rajce.idnes.cz/h lava
-> Chali: popiš mně prosím, jak poznám(novější) hlavy 135/136.
plánuju snížit o 0,3-0,4mm, vačka ze sprintu, pokusím se alespoň slícovat kanále, těsnění V.Reinz a uvidíme, co to udělá 

-> Chali: fakt to není 50kW hlava?
ale stejně na to půjde hlava z MPi a převařené sání z BMM. karbec by měl být Xko, rozdělovač mám bohužel jen 860 s pružinama z 880.

-> lukas.kolobka 19.12.13 22:19:36: A taky mu chybí 50kW hlava,
-> rybňa: A máš k němu i origo rozdělovač a karbec?
-> rybňa: A máš k němu i origo rozdělovač a karbec?
-> lukas.kolobka: to ano, ale viděl jsem i zbytek auta, který tomu odpovídal. uvnitř je čisťounký, spojka TAZ jako nová atd. docela tomu i věřím.
pekna prace akorat ten motor na toz ze ma 62 nalitano tak je dobre zechcanej
Aaa další formanista, tak hned do oblíbených 

Díkec
opískování disků sice zadarmo, ale to následné broušení... na odlak prostě nebylo. 


Vítej,koukám že kola prokoukly.
hezkej jasně do oblíbených, nejlepší auta