skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Na popise budu postupně pracovat.
Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.
Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.
MOTOR:
- základ motoru 1.3 MPi (50kw)
- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4
- kompresní poměr 11,3:1
- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"
- hlava zvětšené + slícované kanály
- setrvačník ofrézovaný + vyvážený
- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)
- ojnice odlehčené + vyvážené
- písty odlehčené + vyvážené
- kovové těsnění pod hlavou
- tvrdé ventilové pružiny
- vše vyvážené
- duralová řemenice
- hlava srovnána a snížena o 0,8
- rozdělovač s regulací 11 stupňů
- vzduchový filtr by Speedpro
- vlastní výroba klece pro filtr
- motorový olej shell 10w60 racing
- svíčky Bosch FR5DP
- stavba Miloslav Elšík
Převodovka:
- skládaná krátká
- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080
- SP: 4,16
- rovný zub
- poloosi sériové
- kratší dráha řazení
Karoserie:
- Škoda felicie
- Skořepinové sedadla od NC Power
- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan
- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro
- nába zakázková výroba
- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí
- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13
- suché slicky Kumho, Matador
- semišová palubovka
- přídavný budík tlak oleje
- přidávaný budík teplota oleje
- velká lyžina pod motorem
- zrcátka "kit car"
Podvozek:
- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)
- vyztužené přední ramena
- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT
- přední tlumiče HP Sporting
- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)
- pod zadními tlumiči kluzáky
- zadní náprava rozšířená o 36mm
Brzdy:
- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)
- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)
- lanovody originál škoda
- brzdová kapalina TRW
Výfuk:
-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka
- nerezové potrubí za svodama do zadu
- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"
- středový tlumič Fel. 1.9D
Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.
Jedná se o felicii 1.3 MPi 50kw, která bude postupně předělána na vozidlo amatérského závodění.
Motor 1.3 MPi nahrazen motorem 1.3 s karburátorem.
MOTOR:
- základ motoru 1.3 MPi (50kw)
- vačkový hřídel 280/280 zdvih 7,4
- kompresní poměr 11,3:1
- ventily 7mm upravené dle skupiny "A"
- hlava zvětšené + slícované kanály
- setrvačník ofrézovaný + vyvážený
- karburátor pierburg sk.A (Škoda motorsport)
- ojnice odlehčené + vyvážené
- písty odlehčené + vyvážené
- kovové těsnění pod hlavou
- tvrdé ventilové pružiny
- vše vyvážené
- duralová řemenice
- hlava srovnána a snížena o 0,8
- rozdělovač s regulací 11 stupňů
- vzduchový filtr by Speedpro
- vlastní výroba klece pro filtr
- motorový olej shell 10w60 racing
- svíčky Bosch FR5DP
- stavba Miloslav Elšík
Převodovka:
- skládaná krátká
- 1=3,308, 2=1,913, 3=1,520, 4=1,250, 5=1,080
- SP: 4,16
- rovný zub
- poloosi sériové
- kratší dráha řazení
Karoserie:
- Škoda felicie
- Skořepinové sedadla od NC Power
- 4 bodové bezpečnostní pásy Klippan
- 3 ramenný odsazený volant by Speedpro
- nába zakázková výroba
- odlehčené dveře a interier zbaven nepotřebných věcí
- kola R13 seriové plechové 1x , 3x lité kola 5,5Jx13
- suché slicky Kumho, Matador
- semišová palubovka
- přídavný budík tlak oleje
- přidávaný budík teplota oleje
- velká lyžina pod motorem
- zrcátka "kit car"
Podvozek:
- přední náprava včetně stabilizátoru (Fel 1.6)
- vyztužené přední ramena
- uložení přední ramen a zadní nápravy v tvrdých silemblocích by PEMIT
- přední tlumiče HP Sporting
- zadní tlumiče HP sporting (dvě pružiny)
- pod zadními tlumiči kluzáky
- zadní náprava rozšířená o 36mm
Brzdy:
- přední seriové (nová pístky, trubky, hadice kotouče a desky ATE)
- zadní seriové bubnové (komplet repas díly zn. TRW)
- lanovody originál škoda
- brzdová kapalina TRW
Výfuk:
-svody 4-1 průměr 50mm + omotávka
- nerezové potrubí za svodama do zadu
- nerezový absorpční tlumič dle "KIT CAR"
- středový tlumič Fel. 1.9D
Vozidlo ve stavbě. Popis postupně aktualizován bude.
Martin Felicie - komentáře:
22:10:38
11.04.2015
11.04.2015
JohnnyMpi
-> JohnnyMpi: jo a kde si sehnal tu ostrou vacku? A mas i upravene rozdelovac?
07:27:21
08.04.2015
08.04.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: faajn, musim taky sehnat a udělat panrl místo popelníku a zapalovače... Radio posloucham, to tam necham
18:14:33
07.04.2015
07.04.2015
Maties77
Na Speedpru
20:24:04
06.04.2015
06.04.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: Kdepak si sehnal to tlačítko start?
18:50:20
30.03.2015
30.03.2015
Maties77
Pro zatím je na jezdění + nějaké odvezení někde :)
18:47:44
30.03.2015
30.03.2015
Mayen
Prostě parádní. Auto máš pro zábavu i na běžné ježdění nebo bude časem jen soutěžní?
13:46:21
28.02.2015
28.02.2015
sikula
19:24:00
23.02.2015
23.02.2015
Maties77
Na autě se maká v plném proudu. Staví se druhý motor z jinýma komponentama. Hlavní úprava spočívá v nahrazení vačky 296/296 se zdvihem 7,5 výměna za vačku 280/280. A dále se pracuje na podvozku. Chystám i aktualizovat fotky a popis
21:27:48
19.02.2015
19.02.2015
Mayen
Už tě mám v oblíbených. Ta tvá práce je parádní, inspirovala mě pokusit se o něco podobného, jen tak dál. Těším se na další foto a popis.
15:20:57
09.02.2015
09.02.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: volal sem tam právě a borec mi tvrdil, že je rozteč 68 a já mám doma nějakou nábu s roztečí +- 74 tak už fakt nevím nechcu koupit další volant, co mi nebude pasovat, už mám jeden z itálie a ten má 7 děr a musel bych nechat udělat mezikus, což se jeví jako nevyřešitelný problém
15:20:54
09.02.2015
09.02.2015
castrol
-> Maties77: sak jo len som sa zaujímal
15:18:02
09.02.2015
09.02.2015
Maties77
Volant mám tento: www.speedpro.eu/speedpro-
3ramenny-volant-odsazeny-p
-14167.html
Rozteč je myslím 70 se mi zdá....
Jinak blatníky jsou rezavé pouze kolem šroubků jinak ne...Bylo zcela zbytečné kupovat jenom čistě kvuli tomuto nové...Auto je na závody nikdy člověk neví kdy ho někde promáčkne a bude ho měnit :) Jasné cena blatníku není vysoká ale stav blatníku není katastrofální proto neměním :)
Rozteč je myslím 70 se mi zdá....
Jinak blatníky jsou rezavé pouze kolem šroubků jinak ne...Bylo zcela zbytečné kupovat jenom čistě kvuli tomuto nové...Auto je na závody nikdy člověk neví kdy ho někde promáčkne a bude ho měnit :) Jasné cena blatníku není vysoká ale stav blatníku není katastrofální proto neměním :)
12:02:54
09.02.2015
09.02.2015
castrol
cul kukam na ten blatník a či nevidím hrdza , mohol si ho vymenit
09:37:05
09.02.2015
09.02.2015
JohnnyMpi
-> Maties77: Prosim te, kolik mas roztec der na tom volantu? A je to ten trirameny odsazeny, co ho maji v eshopu za 700?
10:22:54
01.02.2015
01.02.2015
castrol
-> Maties77: odlahcovat neplanujes?
20:18:50
31.01.2015
31.01.2015
JohnnyMpi
-> castrol: Tak zatím nikdy vyloženě problém nebyl, uvidíme, co nastane se sportovním volantem a středovým dílem bez tlumiče Halt se asi budu muset co 2 roky pod tím autem trochu poválet a vrátit vše do série
19:20:04
31.01.2015
31.01.2015
castrol
-> JohnnyMpi: sak to mi je jasne
19:17:22
31.01.2015
31.01.2015
Deacon
-> JohnnyMpi: Peníze dělají přátele. A to pak umí skoro všude.
19:08:58
31.01.2015
31.01.2015
JohnnyMpi
-> castrol: Tak, na Slovensko se mi na STK jezdit nechce
17:50:56
30.01.2015
30.01.2015
castrol
-> JohnnyMpi: tam kde chodím ja ale to bude pre teba pase