skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia 1.3MPI, 50Kw, r.v. 1999
Najeto: 135 000
Exterier
-Zahlazený zadní stěrač
-Zatmavené zadní světla
-Zatmavené přední paraboly
-Střecha polepena karbonovou folii
-Ochranný návlek na kapotě
-Sloupky polepené karbonovou folii
-Černá matná clona na čelním skle
-Nové znaky
-Kola HDWHEELS 15x7.5J et37 obuto na 165/45/15, podložky v předu 2cm a vzadu 2,5cm
Motor
-Snížená hlava o 1mm
-sportovní vzduchový filtr
-servo čerpadlo
-origo svody, kat off, střed off, průchozí laděný nerezový výfuk
Interiér
-sedadla a tapce LaK
-Palubka nastříkaná matnou černou
-místo popelníku a zapalovače namontován držák na pití
-spínač na saharu
-radio Kenwood
-přední repro MACAUDIO 60w RMS komponentní
-v kufru bedna a zesilovač Mutant 200rms s basákem rodek 300w RMS
-Bílé podsvícení tlačítek
Videa
Najeto: 135 000
Exterier
-Zahlazený zadní stěrač
-Zatmavené zadní světla
-Zatmavené přední paraboly
-Střecha polepena karbonovou folii
-Ochranný návlek na kapotě
-Sloupky polepené karbonovou folii
-Černá matná clona na čelním skle
-Nové znaky
-Kola HDWHEELS 15x7.5J et37 obuto na 165/45/15, podložky v předu 2cm a vzadu 2,5cm
Motor
-Snížená hlava o 1mm
-sportovní vzduchový filtr
-servo čerpadlo
-origo svody, kat off, střed off, průchozí laděný nerezový výfuk
Interiér
-sedadla a tapce LaK
-Palubka nastříkaná matnou černou
-místo popelníku a zapalovače namontován držák na pití
-spínač na saharu
-radio Kenwood
-přední repro MACAUDIO 60w RMS komponentní
-v kufru bedna a zesilovač Mutant 200rms s basákem rodek 300w RMS
-Bílé podsvícení tlačítek
Videa
Vesy 22 / Whitesugar 1.3MPI - komentáře:
-> MAGNAT: je to blazon
nn je na prodej
-> MAGNAT: bol by blázon keby ju predá prec
snad jo
-> Vesy22: cau,tak co,jak to s felou vypada,nechavas si ji...

tie kolecka su prekrasne
-> kury 05.04.15 08:39:57: drží to dobře ta guma nemá kam utéct. A hlavně já s tím nezávodím, takže s tím nepotřebuju lítat v zatáčkách jak při Rally
-> Tuner#2: mohu.. psal jsem ti zpravu na FB...
Já jsem teda tohle nikdy nepochopil. Asi jsme holt staromodní
Také bych tam raději viděl nějáké 195/45 nebo 205/45. Ale chápu, že s takovou širokou gumou by to auto ztratilo půlku výkonu. Ale zase by to drželo.

-> MATTESS 03.04.15 14:12:10: Aaaano vkusu.... Můj názor je,ať si vozí na autě každý jaké gumy chce.
Mě se to líbí jak to má udělané a za mě každopádně palec nahoru
..

Mě se to líbí jak to má udělané a za mě každopádně palec nahoru

Pro uspokojení všech traktoristů jsi tam tedy koupím 205/70/15 =D =D =D
A tohle je drift speciál?
Ja par aut na vrchach videl na stretchly gume a nekde mam i fotodokumentaci , nicmene nejcasteji to pouzivaji jak pravil deacon drift specialy a tak jezdi skoro vsichni.. en.m.wikipedia.org/wiki/D
rifting_(motorsport)
-> Floss: Tohle asi nebudou vyloženě závodní auta. Chtěl bych to vidět, aby stím někdo odjel nějakej kopec, či obkroužil nějaký kolečka na okruhu, co by to dělalo při plný palbě. Samozřejmě už jsem to viděl na nějakých drifterských autech, ale to mi přišlo jako těžkej kýč a rozhodně je to volovina a na závodním autě to nemá co dělat.
Ford capri hillclimb special www.bosozokustyle.com/wp-
content/.../deep-dish-laur
el-c130-new-year-meet-pic1
.jpg
Nissan silvia s15 team drift works. upload.wikimedia.org/wiki
pedia/.../Drift_s13_wheel.
jpg
-> Floss: Trošku mimo..
-> Floss: Nevim komu tenhle prujem byl urceny, ale ver, ze tohle zadny zavodni auta nevozej

Zase nejakej ceskej pepik cetl neco v automotokoute a uz je to spatne. Ze na zavodni auta stretchujou gumy je tedy blbost zeee.pulka evropy a ameriky to dela blbe protoze sem kurva vole franta z prasecaku co opravuje traktory a rozumim tomu jaxvina.. 185/45 na 9,5j sem videl x krat na zavodech do vrchu. Daval to tam prej proto ze nemel penize a jiny gumy nesehnal.. Stretch neni nic spatnyho nevidel sem ze by se to nekomh svliklo jen tak s to sam stretchly gumy jezdim vic jak 5let.. Kdyz jsi debil muzu ti vykecat diru do jater a umlatit te prudusnici a porad budes zabrzdenej jak 2CV pri protivetru