-> HanaH93: To si děláš srandu že pujde do hutí ?!
Těch peněz co to stálo a toho času co jsem tomu věnoval :/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 135 GLXI Katalysator
Rok výroby : 1993
Motor: 781.135 B 40KW
Barva : RAL 5280 karibská zeleň
Stav KM při koupi :162tis
Koupeno za 8000,- ( ekovýpalný to mělo zaplacené )
Záměr s vozem je :
- Kompletně vyvařit prahy ,podběhy ,lemy ,a jiné drbky..
- Výměna předních blatníků , 5tých dveří ,dveře spolujezdce
- Udělat kompletně brzdy i hadice a trubky (výměna kapaliny)
- Výměna tlumíčů předních i zadních
- Výměna kulových čepů
- Výměna silentbloků na zadní nápravě
- Výměna poškozených částí interieru
Zatím uděláno:
-Vyměněné zrcátko řidiče
-Vyrovnaná výztuha předního nárazníku
-Opravené přední mlhovky
-Vybroušení a přestříkání rezavých míst
-Vyměněny svíčky (při 165tis km)
-Vyměněn přední pravý tlumič
-Vyměněny 5té dveře
-Udělány komplet brzdy
-Vyměněny kulové čepy
-Vyměněny tlumiče
Udělána technická, další na autě dělat nebudu, půjde rozebrat na díly :(
Rok výroby : 1993
Motor: 781.135 B 40KW
Barva : RAL 5280 karibská zeleň
Stav KM při koupi :162tis
Koupeno za 8000,- ( ekovýpalný to mělo zaplacené )
Záměr s vozem je :
- Kompletně vyvařit prahy ,podběhy ,lemy ,a jiné drbky..
- Výměna předních blatníků , 5tých dveří ,dveře spolujezdce
- Udělat kompletně brzdy i hadice a trubky (výměna kapaliny)
- Výměna tlumíčů předních i zadních
- Výměna kulových čepů
- Výměna silentbloků na zadní nápravě
- Výměna poškozených částí interieru
Zatím uděláno:
-Vyměněné zrcátko řidiče
-Vyrovnaná výztuha předního nárazníku
-Opravené přední mlhovky
-Vybroušení a přestříkání rezavých míst
-Vyměněny svíčky (při 165tis km)
-Vyměněn přední pravý tlumič
-Vyměněny 5té dveře
-Udělány komplet brzdy
-Vyměněny kulové čepy
-Vyměněny tlumiče
Udělána technická, další na autě dělat nebudu, půjde rozebrat na díly :(
Želva 1993 - komentáře:
-> PICK-UPEK: opraveno no jde vidět že i v malím techničáku to zkonili tam je zase 136 ,ale v autě je 135B
Fotky nemám,takže mi veriť nemusíš,ale ber do úvahy že tych folii bolo viac druhov,aj čo sa týka uchytenia (odnímateľná/pevne prilepená na rámčeku),aj čo sa týka zobrazenia (naľavo displeja zobrazovalo nápisy podľa prepnutia teplota,spotreba,akutest)
,tak prečo by nemohla byt aj takáto potlač?A zase existuje viac druhov pripojenia čidiel,tie biele plastové,aj jacky ako od slúchadiel,a všetko to bolo origo pozapájané...Ako si si všimol,dosť som sa okolo toho točil,tak preto som to tu spomenul.
-> Lamac: no vsecky ho rozhodne nemely, a ja bych dokonce o tvem tvrzeni s cistym svedomim pochyboval, ze ho mel vubec nejaky. Dukazu je plny internet, staci zadat do google. Jeden priklad za vsechny: skoda-virt.cz/cz/.../1131
36-palubni-pocitac-apri-cd
-1i-na-favorita Ostatne dukazu bylo plne i tema na TW, kde jsi byl ty sam velice aktivni - bohuzel ty fotky tam jsou uz nevim proc smazane (nedavno tam jeste byly). Nicmene to nicemu nevadi, google ti najde tisic fotek palubaku a nenajdes jediny, ktery by na prednim panelu mel rozlisene CD-1 a CD-1i. Pokud tvrdis opak, dodej dukaz ty...
-> Tony Outland : v technicacich byvaji obcas pekne kraviny a tohle je jedna z nich, 135B ma (uz jen z logiky veci) 40 kW
-> Tony Outland : v technicacich byvaji obcas pekne kraviny a tohle je jedna z nich, 135B ma (uz jen z logiky veci) 40 kW

Netočím ,len sa normálne pýtam,dva palubáky pre bmm čo mi prešli cez ruky,totiž vpredu mali jasne uvedené CD-1i ....,ale netvrdim že to majú všetky.

-> PICK-UPEK: Dle tp je to 135B 50KW
-> Lamac: o cem tocis? Z fotky nelze poznat jestli tam ma CD-1 nebo CD-1i. Celni panely obou pocitacu jsou totozne, pismenko ”i” se uvadi jen na stitku zezadu... Jestli ti jde o toto. Pokud ne tak nechapu, co resis..?
Me by spis zajimalo, co za „raritu” je motor 135B s 50 kW, kdyz 135B ma 40 kW
Me by spis zajimalo, co za „raritu” je motor 135B s 50 kW, kdyz 135B ma 40 kW

Viem,práve preto sa pýtam,pretože motor máš bmm,ale na fotke máš cd1.
-> Lamac: CD1-karbec
CD-1i BMM
CD-1i BMM
K tomu palubáku,to tam máš Cd1?Pretože na bmm nemôže v žiadnom prípade ukazovať presnú spotrebu.Na fotke je Cd1,iba ak je prehodený čelný panel.
-> Maty110l: Věřím že to zvládne, nikomu jinému bych auto do ruk nesvěřila :-P :-)
-> HanaH93: trochu práce(to Tony zvládne) a bude jak cumel :)
-> P@wlos: nee černý
ten palubak mas hnedy?????
SUper, další do party, mám dva 

-> Tony Outland: Jak já ? :D Já ho nemám, navíc ani nemám ten vůz do kterého bch ho instaloval. Ale měl jsme ho myslím ten pc. Já t¨raději 742 :)
-> miguelias: i ty brute ?
Ten se mi v jejím autě nejvíc líbí

Fíha, palubní pc :)
Taky jsem měl dva takové 
