Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 VW Teardrops 6J 4x100, ET38, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
* 03/2025 výměna oleje, úprava čalounění palubky a volantu, dopasování přední masky, příprava na vyjetí
Peca/Akční edice - komentáře:
-> Eidy: To byla největší kravina dávat ho tenkrát pryč

Ale s ohledem na tehdy se rozrůstající rodinu o třetího potomka mi to přišlo jako dobré gesto uzavření jedné kapitoly a vstup do nové - dva roky na rodičáku s malým, od jeho 2 měsíců... No a ted, když dorostl k ostatním dětem a půjde do školy, mi úroveň autopilota našich dětí přinesla více volného času a s tím spojeny neutuchající návrat škodováckého zápalu.
Ale nechtěl jsem znovu začínat na stejných autech, jednak při těch cenách dnes začínat znovu je ekonomická sebevražda, a druhak jsem se chtěl posunout jinam, než to stejné zadohrabové řeky.
Obrovskou výhodou je taky už dostavěný dům, kde mám garáž doslova pod obyvákem. Takže i malá půlhodina pro mě má smysl převlíct se do hader, vytratit se v pauze na večerní pohádky a jít do garáže “šomtat”, jak říká moje drahá polovička. Což taky dříve jen tak nebylo možné...
-> Peca: Tebe to ale nějak chytlo. Před lety Rapid pryč a teď zase škodovácká horečka? Co to?
O víkendu dotažen jeden bezpapírový chudák na díly... má ale dost pozitivních věci pro další využití do Blacklina: 50kw motor 781.136B i s převodovkou a čerpadlem, zadní nápravu se stabilizátorem, kompletní mechanismus otevírání kufru z místa řidiče včetně zámku vrat, nový přední chladič, měněné a tedy použitelné oba přední blatniky a haupna, kompletní černou palubku, přední nárazník pěkný i s mlhovkami a všechny okna tonovany včetně předního.
Zbytek flexa a kovošrot
upraveno 1x, naposled 10.12.2020 16:24:25
Takže tak. Co kilová plechovka, to jeden podběh.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No úplně na beton zas ne, pořád je to jen tmel.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ještě jsem našel v garáži toto... původně jsem to koupil na patlani zadních domku tlumičů a dalších drobnosti, ale napr. Ota s dlouhým pickupem Jezevčíkem tím mazal celou podlahu... po zaschnutí se to tváří dost betelně
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Proč tyhle VIP věci nejsou v běžném obchodě? To jako sorta živnostníků muže objednávat toto a běžný “uživatel” bez nějaké registrace či IČA nemá šanci?
-> Peca: mimojiné, je to tonsamý co stříká v. tom videu
Flexon, Makra... to je hantýrka? Protože jako název výrobku mi Google mlčí... To asi nejsou výrobky pro běžný maloobchod, ze? Pomohl by spis link na konkrétní prodej, pokud si to nemůžu koupit v krámě, k čemu mi to je.
Spáry můžu ještě poopravit a dotmelit, ale škrábat znovu celý auto, který má navíc díky střeše potenciál jezdit jen za pěkného počasí, to tedy už asi nebudu, podle mě ty plastový zázraky v mem případě na trvanlivosti zas takový efekt nepřidají
-> Tuner#2: To je sice hezký, ale to už jsem to měl dávno hotový.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Beru to tak, že teď po roce jste chytrý.
Stejně jsem se nedozvěděl, co je to zač. Ale jak říkám, Body jsem měl na podvozku roky a s ohledem na použití to vydrželo hodně. Po sezóně jsem pár míst musel zastříknout, ale zase s ohledem na lepivý gumy to dostávalo hrozně zabrat. Nikdy mi nepopraskalo ani se neloupalo. Takže za mě ok. Jiný by to asi bylo u auta, co jezdí celoročně.
Neber to jako nějaký hejty, ale "bodýčko" je v případě takovychto renovací trochu znevážení dosavadní práce. Abys měl tucha o čem tu se Surim mluvíme:
Реставрация Mercedes-Benz (#31) Герметик распыляемый. Restoration car
Jinou technologii už nepraktikuju, ve finále máš vrstvu a gumovost stejnou jako original plastizol i po letech. Ano, je to dražší. A spáry plechů bys měl mí udělaný výmazem

-> Tomaso435: A to jsi měl Body, který jsi zavřel vrchní dvouslozkou? Jak to pod tím muže “sesychat”?
-> Tomaso435: A tak není to tedy spis o přípravě podkladu? Vždyť ty kaucuky a asfaltoviny jsou stejně na jedno brdo vsechny