skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
20:03:07
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Prcalik135L: V pohodě, hele nevadí, ja třeba vůbec hele nechápu o jakým “lepicim tmelu” nebo “pruhu pod tím” hele mluvíš... To se tak někdy hele stane, no. Hele
19:39:06
16.12.2020
16.12.2020
Prcalik135L
Jakoze ty blataky hele se zinkovali i s tema lepicim tmelem prilepenyma prickama hele? ze celej blatak v zinku az na pruh podtim hele? to me moc logiku nedava hele
19:20:49
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: Tuner#2 má pravdu, galvanický zinek. Na to PU základ, vrch a pak přišroubovat zpátky
18:51:41
16.12.2020
16.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.12.20 18:48:00: spíše zinek.
18:48:00
16.12.2020
16.12.2020
Eidy
-> Peca: Co to je? Odrezovač?
08:46:32
16.12.2020
16.12.2020
Peca
-> Eidy: platí “čím horší pistole, tím lepší lakýra”
08:13:59
16.12.2020
16.12.2020
Eidy
-> Peca: Tak to netrumfnu.
23:00:31
15.12.2020
15.12.2020
Peca
22:56:35
15.12.2020
15.12.2020
Eidy
-> Peca: Nevím, za kolik máš pistoli, ale já mám tuhle a k tomu další sady trysek a funguje velmi dobře za ty prachy. www.finixa.cz/index.php/.
../st%C5%99%C3%ADkac%C3%AD
-pistole-cc-500-na-barvu-a
-%C4%8Dir%C3%BD-lak-%C4%8D
ern%C3%BD-chrom-detail
22:31:49
15.12.2020
15.12.2020
Peca
-> Eidy: Shanel jsem 1,2 ale marně, nebo dražší než celá moje hobby pistole. V technickém listu má ten PU uvedeno trysku 1,0 - 1,5. Tak jsem to risknul, moc neředil a nevypadá to úplně zle. Však ono na tom tmelu se to jen tak neutrhne, zkušebně šlo do laku i zadní čelo pod nárazníkem a tam dobrý. Uvidím, až s tím půjdu na relativně hladký motorový prostor...
21:50:47
15.12.2020
15.12.2020
Eidy
-> Peca: Tryska 1,5 je dost. Barva se stříká i menší tryskou.
12:49:26
15.12.2020
15.12.2020
Peca
První vrstva už je tam. Měl jsem trochu obavy z 1,5 trysky v kombinaci s kompresorem z Lidlu, ale nevypadá to tak zle... ještě dam do mokrého 1-2 vrstvy
11:51:39
15.12.2020
15.12.2020
Peca
Černý lesklý PU přípraven na podvozkové části, zadní stěnu a podbehy
17:54:31
14.12.2020
14.12.2020
Peca
Chemicky odlakované přední blatníky- origo z vrakáče a drobotina na podvozek; šup s tím na galvaniku.
17:45:03
10.12.2020
10.12.2020
Peca
-> Eidy: To byla největší kravina dávat ho tenkrát pryč Ale s ohledem na tehdy se rozrůstající rodinu o třetího potomka mi to přišlo jako dobré gesto uzavření jedné kapitoly a vstup do nové - dva roky na rodičáku s malým, od jeho 2 měsíců... No a ted, když dorostl k ostatním dětem a půjde do školy, mi úroveň autopilota našich dětí přinesla více volného času a s tím spojeny neutuchající návrat škodováckého zápalu.
Ale nechtěl jsem znovu začínat na stejných autech, jednak při těch cenách dnes začínat znovu je ekonomická sebevražda, a druhak jsem se chtěl posunout jinam, než to stejné zadohrabové řeky.
Obrovskou výhodou je taky už dostavěný dům, kde mám garáž doslova pod obyvákem. Takže i malá půlhodina pro mě má smysl převlíct se do hader, vytratit se v pauze na večerní pohádky a jít do garáže “šomtat”, jak říká moje drahá polovička. Což taky dříve jen tak nebylo možné...
Ale nechtěl jsem znovu začínat na stejných autech, jednak při těch cenách dnes začínat znovu je ekonomická sebevražda, a druhak jsem se chtěl posunout jinam, než to stejné zadohrabové řeky.
Obrovskou výhodou je taky už dostavěný dům, kde mám garáž doslova pod obyvákem. Takže i malá půlhodina pro mě má smysl převlíct se do hader, vytratit se v pauze na večerní pohádky a jít do garáže “šomtat”, jak říká moje drahá polovička. Což taky dříve jen tak nebylo možné...
16:42:56
10.12.2020
10.12.2020
Eidy
-> Peca: Tebe to ale nějak chytlo. Před lety Rapid pryč a teď zase škodovácká horečka? Co to?