![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 136 GLX Black Line Celkem vyrobeno 4 756 kusů
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
- motor 136X 50kW karburátor, při koupi 17. 11. 2019 najeto 20**** km. Tohle auto několikrát měnilo přístrojovku, mělo nepůvodní motor, takže opravdový nájezd je nedohledatelný. Takový otloukánek. Díky tomu bylo dobré tak akorát pro vlastní úpravy, představy a vychytávky po vzhledové i mechanické stránce.
* podvozek - vepředu repasované Hp Sporting, vzadu sportovní TA Technix - vše výškově nastavitelné
* ALU R14 Ronal Centra 6J 4x100, po renovaci a strojovém leštění
* vnitřně chlazené kotouče, větší průměr 260mm z Kia Rio, brzdiče, destičky Ford Sierra
* nově postavený motor v zapsaném bloku 136X - vložky, šály, kroužky, ojnice, písty, setrvák a klika - vše z Felicie MPi, vačka Urban 280/280, hlava facelift Felicia 373N - kuželové pružiny ventilů, gufera, sedla, vše upravené, těsnění Elring, snížená na 96,7mm (KP 11), el. zapalování od Vrba Motorsport v kombinaci s MPi lištou, převařené sací potrubí průměr 28mm, karburátor SEDR s úpravou trysek, otevírání klapky a demontovaný sytič
* přední náprava z Felicie se stabilizátorem; zadní komplet originální nová se stabilizátorem
* veškeré vedení trubek po autě nové, nové koberce, světla, kliky, čalounění stropu
* dotykové 2DIN autorádio, subwoofer JBL, zesilovač, 8x středové a výškové repro, upravená kaplička palubky
Z postupu prací:
* 08/2020 kompletní vyvaření karoserie, plátěná stahovací střecha, upravené a dovařené výztuhy střechy (vše od (Car Brothers Lysice)
* 09 - 12/2020 ošetření kompletního podvozku karoserie;
* 02/2021 nový celolak lak v odstínu černá lesklá 1999,
* 03/2022 absolvována úspěšně nová STK
* 12/2023 přezuto na nové pneu v legálním (konečně) rozměru 185/50 r14 Yokohama A539
* 01/2024 kompletní ošetření dutin
* 03/2024 nová STK
* 07/2024 nové výf. svody 4:1, středová trubka 55mm, koncový tlumič Soieta
* 11/2024 v TP zapsána čtyřoká maska Hella, svody 4:1 a sportovní výfuk +10dB. Může se přes zimu strojit.
Peca/Akční edice - komentáře:
-> MIC: Diky Michale, no mě zas potěšilo, ze sem na Virt taky zavítáš ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
po delší době jsem tu mrknul a koukám, že jsi se do toho pustil z gruntu, vypadá to parádně.
A moc mě potěšilo, že barvičkování - omalovánky náprav ti zůstalo :)
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A moc mě potěšilo, že barvičkování - omalovánky náprav ti zůstalo :)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
síce nie som Favoritár, ale toto je parádna prácička! treba oceniť ![171](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
![171](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
Paráda, no to ticho ti bude časom až vadiť :)
-> peter13789: Na to pujde klasicka textilni vrstva jaka byla z originalu, pripadne misty doplnena. Na vibrace plechu to bude mit dost podstatny vliv, ostatne jinak by to do vlaku nebo letadel ani nedavali ;-) A neber to, material za 1 lahev vina v mnozstvi takmer neomezenem ![20](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/20.gif)
![20](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/20.gif)
-> Peca: No tak 1,1 mm nieje veľa, ale určite lepšie ako nič ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> peter13789: samolepicí hliníková folie na bázi bitumenu, tl. 1,1 mm, použití od -40 do + 100 °C, krátkodobě 140°C. Nehořlavá.
Auto nebude rezonovat, a dveře půjdou použít třeba jako ozvučnice pro repro...
Auto nebude rezonovat, a dveře půjdou použít třeba jako ozvučnice pro repro...
-> Peca: A čo používaš na odhlučnenie? Z foto mi to pride dake tenké. Ale dobre že si sa do toho pustil
-> Lamac: To jsem tak v půlce toho, co bych chtěl. Je to děsná drbačka a jde to pomalu...
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![22](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/22.gif)
-> Lamac: Jj vnitřek bude komplet přelepený, včetně středového tunelu, plechu nad nádrží, všech podběhů a vnitřku dveří
Ak môžem odporučiť, prelep aj stredový tunel kompletne, prednú stenu a na ňu odhlučnenie z felicie, je to citeľný rozdiel.
-> Hřib: V podbězích je na tom Body černá PU barva, na ní pak černý Rezistin. Ten je už nepřetíratelný.
-> Peca: to body v podbězích bych přetřel aspoň tím alkytonem, bude se ti lépe udržovat i pohledově čisté ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Plechařina na podvozek + epoxid a alkyton
-> jozef : Rezistin je sám o sobě černý, lakovat netřeba. Jednotlivé nápravy v barvě budou.
budeš lakovat aj podvozok