
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 2024
Nachystán nový motor 1400 16v - stavba Jiří Pražák (osazeno vstřikováním na řídící jednotce Ignitech)
Sekvenční převodovka Citröen - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
Asi bych volil lepší výměník, určený pro motorsport, ten vnitrní labyrint pro seriové vozy a spektrum otáček nebuto to pravé . Co jsem vyhodil tenké hadice a kolena do oil chladiče, taky se mi zlepšily teploty a mazání motoru, takže průtok

-> Milan 136: změřil jsem u průměry ve fitinkách mají nějakých 11,8mm ve výměníku jsou díry 13mm. To bylo jediný co mě napadlo že by se zmenšil průměr ale nezmenšil. A nemyslím si že by delší cesta hadic měla na tohle vliv. Jediný co mě napadlo a s čím se známý setkal že při montáži chladiče neoriginál se přehříval olej v dsg z čeho je použit chladič. Po výměně za origo problém vyřešen. Ve swiftu má kamarád stejný chladič Nissens jako ja a funguje mu to. Možná už slabší pružina v čerpadle ?
-> Milan 136: To ti neřeknu. Vymenik sem odpojil a maže to jak predtim
-> Ferenc Kuken 31.03.25 18:35:32: Jak se tam může ztratit bar tlaku?
-> Eidy: Jinak chlazení vody a oleje je super stim výměníkem až jsem sám byl překvapen
-> Eidy: Kromě toho že s tím výměníkem mi o bar spadl tlak mazaní tak jo. Vymenik sem odpojil zatim. Dal jsem tam nissens ale zkusím dat originál. Pokud to nepomůže budu muset zkusit jeste zvednout tlak mazaní na čerpadle
-> Ferenc Kuken: Všechno funguje?
Zítra jedeme na letiště to provětrat ať máme jistotu na příští víkend že je vše ok
Co nebylo nutný tak odlepit pryč. Ještě to umýt a nafotit fotky do sportovního průkazu 

Proužek by byl
Teď počkat až mi udělají nálepky sponzora na zbytek auta

-> Ferenc Kuken 06.02.25 19:33:24: O kolik je to teď rychlejší? 
