![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Kit Car 1400 Evo
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Karoserie rozšířena na Kit Car a doplněna kompozitními díly a makrolonem.
Motor upraven na obsah 1400, ostrá vačka 304/302, karburátory Weber 45DCOE, svody 4-1
Převodovka pohárová se stálým převodem 3,7 a velkým lamelovým samosvorným diferenciálem
Podvozek Protulum verze Race
Disky Braid Winrace A + slick avon
Interiér osazen sedačkou OMP HTE(ušák), 6ti bodové pásy RRS, volant OMP WRC, digitální Dashboard, elektrický posilovač řízení, závodní pedálovka
2021 až 202?
Nachystán nový motor 1400 16v - Stavba Jiří Pražák, sekvenční převodovka - stavba Josef Dohnálek
Přechod na kola R15 ATS DTC 8j - Pneu AVON 205/580 R15
Trubková ramena v unibalech
Velké brzdy 305mm se čtyřpístky Brembo
Test Škoda Favorit Sk.A před Rally Kroměříž 2021
VrchyHobbyCup Konice 2022 - Domácí trať na rallyové Ibize TDI( I ten diesel se má zkusit :D )
První závody po přestavbě auta.
Vrbenský vrch 2024
Vrchy hobby cup Konice 2024 (domácí závod kde mi upadl čep proto kratší video)
Ferenc Kuken/Modrá Dáša - komentáře:
-> MVM 23.11.21 21:05:23: V pohodě sem rad za názor i ostatních. žádný učeny z nebe nespadl. No já zrovna nikdy nebyl ten co by jel podvod. Ale varianta zde taková byla ze by jsme jeli třídu 1600
-> Ferenc Kuken: V klidu. Je to Tvůj motor, a asi úplně levny to nebylo.. Jako ty nýty tam jsou jen pomocný, předpokládám ze to klasika drží ten plíšek kvůli tý zavitovy vložce. O houby jde. . Hlavně ať to funguje, at to nevypadá že se montuju do věcí,po čem je mi houby. Ale taky uz se v tom nějaký ten patek pohybuju...
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jo, a nebylo lepší udelat z toho rovnou 1.6? Dneska pry stejně lidi jedou ( i-legálně) ve 14kach větší motory.. A pry ta 1,6 vyjde na stejny peníze... Samozřejmě tim nenabádam k podvodum ..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jo, a nebylo lepší udelat z toho rovnou 1.6? Dneska pry stejně lidi jedou ( i-legálně) ve 14kach větší motory.. A pry ta 1,6 vyjde na stejny peníze... Samozřejmě tim nenabádam k podvodum ..
-> MVM 23.11.21 07:52:43: Nevím no. Jako neříkám že nemáš pravdu ale uvidíme třeba to nějak předělame ještě kdo ví. Zatím čekám na sekvenci takže nemam ani usazený motor v autě.
-> radekp: Jelikož to není moje stavba tak jen vím že je to kovany a má to 200koní odbržděných. Točí to 9tis. Otáček. Stavěl to Jirka Pražák z Kyjova
-> Ferenc Kuken 22.11.21 18:04:36: Při vší úctě. Být prvotně přesvědčen o tom, že když to jezdí tam,či tam,musí to byt taky dobrý.. je hodně optimistický.Vždycky je možnost řešit technickou záležitost více způsoby. Ja netvrdim že toto je špatně, pouze jsem se zamyslel,jestli se dá těm nýtkům věřit. Ty rezonance v 9000ot,a celkový vibrace v sáni od středního pásma nejsou malý. Neni úplně fajn když něco motor spapá. -> Eidy: Eidy by mohl vyprávět že takto " pichám do vosiho hnízda".
No ty matičky v airboxu,... jo bývá to tak někdy řešený, ale je to ještě větší zlo než ty nýty
Takže buď to je ok, nebo se to šprajcne v sedle... Jediná jistota jsou sítka na trumpetach,ale to zhoršuje proudění a účinnost.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Ferenc Kuken: no myslel jsem vsechny parametry motoru. Ty svody jsou taky nadherne
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Ty jo, to já bych se strašně bál. Ani jsem si předtím nevšiml. Třeba to vydrží, ale já bych šrouboval samojistný matice a lepil.
-> Ferenc Kuken: souhlas s Michalem. s těmi nýty bych byl hodně opatrný. Kdysi mi projel šroubek z trumpety u weberu motorem. Máš asi představu jaký byl výsledek.
-> MVM 22.11.21 17:57:12: Jedem to tak i v jiných autech a v pohodě.
-> Ferenc Kuken 22.11.21 17:50:19: no veru ,na ten by sa dalo pozerat namiesto tv ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Ferenc Kuken 10.11.21 22:59:35: Tady těm v tom airboxu... Prvně jsem blbě kliknul vedle.
-> castrol 22.11.21 17:16:51: Díky. Až je škoda to dávat do auta ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM 22.11.21 17:08:29: Jaké myslíš?
-> Ferenc Kuken: moturek je na![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> Ferenc Kuken: Jak moc věříš těm trhacim nýtkům?