-> m8rinek: hlavně tam stačí i nešetrně čistit drátkem a poškrábat uvnitř a je na vyhození... už dva lidi co dělaj karbce mě před tim varovali, nejlépe čistit starym kartáčkem na zuby.
-> Nepér: jestli chceš udělat trysku na míru tak si zajeď na Čepkem do Motorexelu, ten má mašinu na vrtání trysek, sám mi dělal nový trysky do webera, je ochotnej.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Pavel P..: myslim, že ne, ale tryska nebude fungovat optimálně... Na zvětšování trysek je sada takovejch nebozezů a ne vrták...
www.scooter-tuning.cz/vrt aky-na-trysek
www.scooter-tuning.cz/vrt aky-na-trysek
-> m8rinek: ted to bude jak když vytáhne špunt v umyvadle![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nepér: víš, že tryska není jen díra?
Koupím ještě teploměr a dám to místo přihrádky uprostřed, pod výdechy topení.
-> Nepér: prodavaj hotove kaplicky, to by nebylo vhodne?
-> Nepér: kurňa ty jsi engineer
Návrh - co takhle udělat kapličku z nařezaných interiérových plastů stejné barvy z jiného Fav? Kdysi jsem jednomu borcovi něco podobného dělal nahoru na kapličku a vypadalo to docela dobře (ale také je pravda, že mám svářečku plastů a to pak je ta úroveň zase ještě někde jinde)... Fotku bohužel nemám, je to už takových pět let zpátky a to jsem ještě nefotil každou blbost![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Návrh - co takhle udělat kapličku z nařezaných interiérových plastů stejné barvy z jiného Fav? Kdysi jsem jednomu borcovi něco podobného dělal nahoru na kapličku a vypadalo to docela dobře (ale také je pravda, že mám svářečku plastů a to pak je ta úroveň zase ještě někde jinde)... Fotku bohužel nemám, je to už takových pět let zpátky a to jsem ještě nefotil každou blbost
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No, tak jsem to zkusil, na N95, s bezpečně nízkým předstihem a se sériovým vyhřívaným sáním. Je to asi 12 s. Navíc se mi zrovna zapnul větrák na chladiči :D
http://www.youtube.com/wa tch?v=503iEV61bzM
http://www.youtube.com/wa tch?v=503iEV61bzM
-> Nepér: Pěkně nabastlený ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ignitech - objednáno.
Ještě sehnat potenciometr na škrtící klapku, ať můžu jezdit úsporně v částečném zatížení...
Ještě sehnat potenciometr na škrtící klapku, ať můžu jezdit úsporně v částečném zatížení...
Jedna stanice metrem a tři vidlobusem...
-> Nepér: Aha, tak pokud jste tak blízko u sebe ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Páč si myslim, že s poštou by mě to vyšlo nastejno a Jirka měl zrovna jedny doma...
-> Nepér: Proč jsi neobjednat přímo od dovozce?
-> Nepér: supr, zapomněl jsem, že to dealoval Jirka, já koupil jen budíky aukro.cz/budiky-otackomer
-tlakomery-oleje-i15190064
36.html