skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Ahoj, jaký si dělal úpravy kvůli tomu chladiči, nebo tam vleze bez úprav?
-> Jura_Favorit: kazdy kto si da zalezat na svojom favorite, v dnesnej dobe je malo ludi co toto robi so svojim autom ako napr. neper, a ano, pisem to ku kazdemu favu pretoze kazdy kto na virte je tak nieco na nom robi, a aj ked malo ale robi ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> EVO-Liner: a koho ty vlastně neobdivuješ? Nemůžu se zbavit dojmu, že to samo píšeš v podstatě ke každému, kdo tady má Favorita a něco málo na něm dělá ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
/To samozřejmě neznamená, že se mi Nepérkchár nelíbí... ale to Nepér ví/
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
/To samozřejmě neznamená, že se mi Nepérkchár nelíbí... ale to Nepér ví/
-> Nepér: neskutocne vymozenosti, velmi ta obdivujem, tak ako tvoje favo :) velmi pekne ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Hm, přitom je to takovej starej hranatej pekáč ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
nemozem si pomoct, strasne sa mi tvoj favorit paci!
No, zevnitř je to slyšet jen když se na to šlápne, jinak ne. A v tunelu, když se podřadí na trojku a udělá se hééén, to je jak rozbitej dvojplošník ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na názor kolegy za tebou se vykašli ... důležitý je aby z toho na dálnici nebolela hlava ... a jestli to je ok, tak jsem rád :-)
Nevim, to je otázka na kolegu, co jel za mnou. Když se na to nešlape, tak to neprdí. Jinak zkusil jsem jet ráno do práce bez pružinky v obohacovači a jedinej rozdíl, že je to při přechodu na druhej stupeň chvíli chudý.
Co vejfuk? nebyl na dálničních tazích moc slyšet?
-> Tuner#2: Budíci z dálky dobrý no... a podle lambdy to mám pořád nějak moc bohatý, už cestou z prahy do ústí se buď něco stalo s obohacovačem, nebo s mým LED-lambda voltmetrem, musím to prověřit. Ale spotřebu to má normální a chudý to neni ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nepér 20.06.11 17:14:13: Ty jo tys byl v Holandsku jo? Pěkný kousky tam mají, bude galerie někde? Jiak budíky pěkně zakomponovaný, jen bych neměl kam házet mobil ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Koukám, že nemám jedno z oblíbených aut ještě z dob Favorit klubu v oblíbených, musím rychle napravit.
Ukázka, že i z nevýrazného auta s možná nejhorší barvou nabídky dá udělat zajímavý a pohledný kousek, který se navíc nyní nejspíš dokáže pohybovat pěkně rychle![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ukázka, že i z nevýrazného auta s možná nejhorší barvou nabídky dá udělat zajímavý a pohledný kousek, který se navíc nyní nejspíš dokáže pohybovat pěkně rychle
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Nepér: Jsem to přehlídl, pěkný ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nepér: Uka ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
0-100 km/h za 11,5 s
Natankoval jsem N98, předstih šel nahoru asi o 7° a na stovce je to o skoro vteřinu dřív ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nahrál jsem megahustý video :D