Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
Je to pekáč a nejede to...
To je v plánu zítra v Želivě.
Jo tak
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ja se lekl, ze to ma ukazovat i neco vic. Pak by chtelo zapracovat na WBO2
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
. A mohl yb se dostavit vysledek.
To je zařízení k porovnávání trysek. Nezměří to nic ale zjistí to rozdíl.
Prosimte co je to zase za profesionalni diagnostickej pristroj ? Tohle ti nekdo radil ?
Je libo trysku 120, která vypije půl litru vody za 3:17? Teď jezdím na 3:04 ale co když bude lepší za 2:50? A na druhej stupeň za 2:11?
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ještě dát dohromady nějaký trysky a jsem připravenej na sraz v Želivě.
...jako blesk!
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Sice to pořád nejede, ale aspoň se to dá nastavit ještě hůř
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Odmontoval jsem tažné zařízení, 5.6 kg dole
A teď ještě za babičkou pro plnou moc a na DI ho nechat zrušít
![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
S pruhem to byla jen studie, která se nedostala do sériové výroby :P
-> Nepér: : no jasný, na jízdu se vyprdni, hlavně, že to na poli drží
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
a kde je fotka s pruhem?
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Což na okruhu, ale na poli se to neboří!
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)